ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Помощно училище интернат "Академик Тодор Самодумов", ул. Шипка № 12, За: Мима Миткова Сапунджиева, България 9649, с. Кранево, Тел.: 0579 66502, E-mail: puikranevo@abv.bg, Факс: 0579 66502
Място/места за контакт: с. Кранево
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://pui-kranevo.blogspot.com/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
доставка на хранителни продукти за целодневно хранене на учениците от І до Х клас при ПУИ Акад. Тодор Самодумов по следните обособени позиции
1. Хляб и хлебни изделия - Позиция 1
2. Месо и месни продукти и риба - Позиция 2
3. Основни хранителни продукти, мляко, млечни продукти - Позиция 3
4. Плодове, зеленчуци и консерви - Позиция 4
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15811100, 15100000, 15800000, 15300000
Описание:
Хляб
Месо и месни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съгласно техническата документация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ПУИ Академик Тодор Самодумов
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
3.1 Доставките да се извършват при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания, предвидени в нормативни актове
3.2 Срок за изпълнение на доставката - не по-късно от 10,00 часа на следващия ден, след направена заявка
3.3 Доставените продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, подзаконовите нормативни актове, регламентите от ЕС и са с остатъчен срок на годност - не по-малко от 50 %
3.4 Участниците да са обвързани с размера на предложената от тях отстъпка спрямо средната цена на САПИ ЕООД. САПИ или системата за агропазарна информация е фирма, която представя независима и обективна информация при провеждане на търгове и обществени поръчки. Базата данни и информацията, която се събира дава възможност да се правят справки по региони, които са представителни и официални.
Определеният за изпълнител участник следва да сключи договор с регионално бюро САПИ гр. Варна, ул. Алеко Константинов № 17, тел./факс: 052 6212 99; е-mail: sapi_vn@mbox.infotel.bg, за осигуряване на ежемесечни справки, тъй като цената ще се определя по представена от изпълнителя за съответния месец справка за средната цена на артикулите за регион Добрич.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от поканата са публикуваните в профила на купувача документи и образци. Офертите следва да бъдат представени в запечатан непрозрачен плик в деловодството на училището всеки ден от 08,00 часа до 16,00 часа
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: