ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
доставката на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Харманли и второстепенните разпоредители с бюджет.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30100000
Описание:
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
описано в ценовата оферта, приложение 2 от документацията, публикувана в профила на купувача на официалната интернет страница на община Харманли
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Подробно описани в техническата спецификация и в документацията за участие в обществената поръчка, която документация е налична на адреса на профила на купувача - http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-na-kanczelarski-materiali/
Участник, който не отговаря на критериите за подбор и изискванията, поставени от възложителя в документацията за участие, както и участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие в настоящата процедура, ще бъде отстранен от по-нататашно участие в настоящата обществена поръчка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
В процедурата за възлагане на обществената поръчка критерият за оценка на офертите е “Икономически най-изгодна оферта”, където класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база получената от всяка оферта “Комплексна оценка” - (КО), като сума от индивидуалните оценки по предварително определените показатели.
При определяне на индивидуалните показатели в този критерий, и съобразно предмета, характера, обема и спецификата на конкретната поръчка и с оглед преценката за тяхната значимост- “Методиката за оценка на офертите” е конкретизирана и е с точно определени отделните показатели и съответните им относителни тегла в комплексната оценка са, както следва:
1. Предложена най-ниска цена за артикулите с най-голямо прогнозно количество – П 1
2. Предложена най- ниска цена за цялата поръчка – П 2
3. Степен на съответствие с изискванията на Възложителя – П 3
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Получаването на документацията по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане. Желаещите да получат документацията, могат да направят това, като я изтеглят от официалната интернет страница на общината, от самостоятелно обособен раздел "Профил на купувача" -http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/dostavka-na-kanczelarski-materiali/
При постъпило искане от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането, не по-късно от деня и часа, посочени в настоящата публична покана. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето - сградата на Възложителя, намираща се в град Харманли, пл. "Възраждане" 1.
Отварянето на офертите ще се осъществи на 20.01.2015г. от 11.00 часа на горепосочения адрес.
Офертите се приемат в Информационния център към Община Харманли, всеки работен ден от 09.00ч. до 12.00ч. и от 13.00ч. до 16.00ч.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: