Версия за печат

BG-гр.Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, гр.Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/pp-sound.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на професионална озвучителна техника за нуждите на Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“-Варна“ Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за доставка на професионална озвучителна техника с цел осигуряване на качествено озвучаване на организирани от МУ-Варна събития, съгласно приложена Техническа спецификация (Приложение № 2). ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключеният договор.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32342410

Описание:

Оборудване за озвучаване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва доставка и гаранционно обслужване на озвучителна техника посочена в техническите спецификации (Приложение № 2) - прогнозно количество 82 мерни единици (брой, метър) от 11 вида техника.Посочената прогнозна стойност е без ДДС. Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си, но не-повече от максимално допустимата стойност на договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката участникът следва да достави нова, неупотребявана озвучителна техника, която е без явни или скрити дефекти. Да бъдат спазени техническите спецификации и изисквания на Възложителя. Предложението на Участника трябва да бъде с параметри идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя посочени в Техническата спецификацията (Приложение № 2). При изпълнение на поръчката участникът да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални “или еквивалентни” стандарти за качество. Предлаганите от Участника устройства трябва да са фабрично нови, да не са демонстрационни, да не са рециклирани, и да фигурират в актуалната производствена листа на съответния производител към датата на подаване на офертата. Срок на договора: 1 (една) година, считано от датата на подписването му от страните. Срок на доставка след заявка: не по-дълът от 40 (четиридесет) работни дни. Гаранционен срок на техниката: не по-малък от 60 (шестдесет) месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол. Предложените от участника единични цени и обща стойност трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за труд, материали, пътни и командировъчни разходи на служителите, печалба, мита, такси, доставка франко съответния обект, складиране, управление и всички други фактори, които влияят върху образуването на тези цени, включително и гаранционна поддръжка. При попълването на Количествено-стойностната сметка сумите се закръглят до втори знак след десетичната запетая. Общата стойност на офертата се образува като сбор от общите цени (произведението на предложената единична цена и заложеното количество) на включените в КСС стоки. В случай, че в Количествено-стойностната сметка, предложена от участника бъде открита грешка в изчисляването на общата стойност на дадена стока и/или крайна обща стойност, офертата няма да бъде допусната до оценяване и класиране. В количествено-стойностната сметка не се допуска да бъдат посочвани нулеви стойности или с числа след втория десетичен знак. При наличие на нулеви стойности офертата на Участника ще бъде отстранявана от участие. При наличие на стойности с числа след втория десетичен знак, същите ще бъдат закръглени до втори десетичен знак. Предложените от Участника единични цени на доставяните стоки не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/01/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. 2. Размерът на гаранциите е както следва: 2.1. Гаранцията за участие е в размер на 500 (петстотин) лева 2.2. Гаранция за изпълнение – 3% (три процента) от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. 3. Формата на гаранциите е по избор на участника: • парична сума - платима по банкова сметка на Медицински университет – Варна / Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева/; • банкова гаранция - банковата гаранция да е авизирана от българска банка, ако същата е издадена от чуждестранна банка. Изискуемите документи за участие са посочени в Приложение № 1. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на останалите участници по същия показател за оценка, комисията може да изиска от него, в определен срок, подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване. Когато участникът не представи обосновката в определения срок или комисията прецени, че посочените обстоятелства не са обективни, офертата на участника не се допуска до оценка и класиране. Участници, чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея и/или са непълни, няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране.Оценяването на офертите ще се извършва по критерий „най-ниска цена“. Поканата, описанието, спецификацията,образец на оферта, образец на техническо предложение, образец на ценовата оферта и КСС към нея, образци на декларации и проекто-договора са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 423 до 17:00 часа на 19.01.2015 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 20.01.2015г. от 10:30 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/01/2015