Версия за печат

BG-Ихтиман

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123, За: инж. Тони Кацаров - зам.кмет, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550

Място/места за контакт: гр. Ихтиман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ihtiman-obshtina.com.

Адрес на профила на купувача: ihtiman-obshtina.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Зимно поддържане-снегопочистване и опесъчаване на общинските пътища на територията на Община Ихтиман през 2015 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В дейностите по зимно поддържане-снегопочистване и опесъчаване на общинските пътища на територията на Община Ихтиман през 2015 г., предмет на обществената поръчка, се включват почистване на сняг и лед и опесъчаване със специализирана техника и машини на пътища от общинската пътна мрежа, подготовката им за безопасна експлоатация при зимни условия, както и поддържането на непрекъсната проходимост и безопасно движение на пътните превозни средства през зимният период. Общата дължина на пътната мрежа подлежаща на зимно поддържане-снегопочистване и опесъчаване общински пътища са посочени в Списък на общинските пътища в Община Ихтиман-Предложение №2. Срокът за изпълнение на настоящата обществена поръчка е до 01.01.2016 год.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Ихтиман

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания : А Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години, считано от последния срок за подаване на оферти, най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на настоящата процедура на стойност не по-малко от 47 000 лв. (четиредесет и седем хиляди) лева без ДДС. Б. Минимум 1 брой препоръка за добро изпълнение по договор с предмет, сходен с този на настоящата процедура. Участникът да има на разположение следната техника за изпълнение на поръчката: специализирана техника, снабдена с гребла за снегопочистване - 10 бр.; машина-торнадо за автоматично опесъчаване с пясъчно-солни смеси - 2 бр.; фадрома - 5 бр.; булдозер - 1 бр. Декларацията за техническо оборудване трябва да бъде придружена с документи доказващи собствеността на оборудването, механизацията и техниката или договори за лизинг, наем и др. и с валидна към обявената крайна дата за подаване на офертите " Застраховка гражданска отговорност" на техниката, ангажирана в поръчката. Участникът да разполага с техника за ремонт и подръжка на използваната техника за изпълнението на поръчката; Декларация в свободен текст и документи доказващи собствеността на техниката, договори за наем, лизинг и др.. Възложителят изисква гарирането и на техниката за поддръжка и ремонт, и на техниката за изпълнение на поръчката за периода от дата на сключване на договора до 10.04.2015г и от 01.10.2015г. - до 01.01.2016г. В офертното предложение (Приложение №1), участниците следва да предложат цена (с и без включено ДДС), формирана като окончателна, твърда цена. Представената от участниците оферта следва да съдържа: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата - Образец № 10; 2)Оферта за участие - попълва се Приложение № 1; 3) Документ за регистрация на участника или документ за единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - заверено копие; За физически лица - копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която е установен, който се прдставя в официален превод; 4) Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл.47, ал. 1, т. 1, б."а"-"д" и чл. 47, ал. 2, т. 2, т. 2а и т.5 от ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и чл. 47, ал. 5 т. 2 от ЗОП; чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - Попълва се Образец № 3, Образец № 4 и Образец № 5. 5) Списък на изпълнени договори през последните 3 години, считано от последния срок за подаване на оферти с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка - Образец № 1 - придружен с препоръка за добро изпълнение; 6) Декларация за техническо оборудване - Образец № 2. Декларацията трябва да бъде придружена с документи доказващи собствеността на оборудването, механизацията и техниката или договори за лизинг, наем и др. и с валидна към обявената крайна дата за подаване на офертите " Застраховка гражданска отговорност" на техниката, ангажирана в поръчката. 7) Декларация в свободен текст за налична техника за ремонт и подръжка на използваната за изпълнението на поръчката техника и документи доказващи собствеността на техниката, договори за наем, лизинг и др.. 8) Декларация в свободен текст, за гариране на техниките. 9) Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството за извършване на услугата. 10) Декларация за участие на подизпълнител - Образец № 8; 11) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 9.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана и образците на документи, свързани с поръчката са публикувани на сайта на Община Ихтиман: ihtiman-obshtina.com. Офертата се представя в здрав, запечатан, непрозрачен плик в Деловодството на Община Ихтиман, ул. "Цар Освободител" №123 от участника или упълномощен негов представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер. Върху плика следва да се посочи предмета на поръчката, името на участника, седалище и адрес на управление (за физическо лице - постоянен адрес), адрес за кореспонденция, телефон, факс и адрес на електронна поща. Срокът за подаване на офертите е до 17:00 часа на 14.01.2015 г. Място, дата и час на отваряне на офертите : 15.01.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала на 4 (четвърти) етаж, в административната сграда на община Ихтиман, находяща се на ул."Цар Освободител" № 123 гр. Ихтиман.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/01/2015