ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: Фатме Ходжева, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510
Място/места за контакт: община Елена
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.elena.bg.
Адрес на профила на купувача: http://zop.elena.bg/?p=266.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на канцеларски материали и офис - консумативи за нуждите на община Елена и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея, за 2015 г.”, с две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: ”Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия и формуляри”.
Обособена позиция 2: „Доставка на офис консумативи /тонер касети и зареждане на тонер касети/”.
Предметът на обществената поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали и офис - консумативи, по спецификация - Приложение № 1 и Приложение № 2, необходими за обезпечаване текущата дейност на община Елена и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея, след направена писмена заявка от упълномощени лица от страна на Възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197000, 30125110
Описание:
Дребно офис оборудване
Тонер за лазерни принтери/факс машини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количеството на всички видове канцеларски материали/артикули и офис консумативи е посочено в техническата спецификация - Приложение № 1 и Приложение № 2, неразделна част от поканата, като същото е прогнозно и не е обвързващо за Възложителя. По време на изпълнението на договора Възложителят може да поръчва, както повече, така и по-малко от посочените количества по единичните цени, предложени от участника в неговото ценово предложение.
Възложителят има право да закупува и допълнително възникнали артикули извън посочените в спецификациите, като тяхната стойност не може да надвишава 10% от общата стойност по спецификация, съгласно направеното предложение.
Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки, съобразно нуждите на община Елена и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея, в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител.
Заявките се изготвят от упълномощено от Възложителя лице и се подават на участника, определен за изпълнител по пощенски път, факс или електронна поща.
Доставките се окомплектоват по отделно за община Елена и второстепенните разпоредители към нея, което изрично ще бъде упоменавано в заявките към изпълнителя.
Доставките на всяка конкретна заявка се извършват от участника със собствен транспорт и за собствена сметка в работното време на общинската администрацията.
В техническата спецификация / Приложение № 1 и Приложение № 2/, са посочени прогнозни количества и подробно са описани основните технически характеристики и изискванията на Възложителя към необходимите на община Елена и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея, видове канцеларски материали и офис консумативи за едногодишен период, за целия обем на поръчката; посочените количества са ориентировъчни годишни потребности. Количествата на канцеларските материали и офис консумативи по всяка доставка ще се определят според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.
Определената от Възложителя прогнозна стойност на възлаганата обществена поръчка в пълния й обхват е в размер до 40 000 (четиридесет хиляди) лева без ДДС.
Прогнозната стойност по Обособена позиция 1: ”Доставка на канцеларски материали” е 30 000 лв. /Тридесет хиляди лева/ без ДДС.
Прогнозната стойност по Обособена позиция 2: „Доставка на офис консумативи/ тонер касети и зареждане на тонер касети/” е 10 000 лв. /Десет хиляди лева/ без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Република България, обл. Велико Търново, гр. Елена, ул. "Иларион Макариополски" №24
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всеки Участник трябва да оферира всички посочени в техническата спецификация /Приложение №1 и Приложение № 2/ видове канцеларски материали и офис консумативи от предмета на поръчката, и да предложи единични цени в лева без ДДС.
Всеки участник следва: Да осигури за своя сметка транспорт на доставките до местонахождението на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Консумативите, канцеларските материали и хартия се доставят в оригинална или подходяща опаковка с цел запазване на цялостта им при транспортирането и съхраняването им в склада на Възложителя. На опаковката да е поставен стикер, удостоверяващ произхода на доставката и срока на годност.
Участникът следва да декларира, че предложените от него единични цени на материалите/артикулите, предмет на доставка по поръчката, ще останат постоянни и да не бъдат променяни по време на изпълнението на поръчката;
Участникът следва да има възможност да започне изпълнението на доставките, предмет на поръчката, веднага след подписване на договора за изпълнение на поръчката;
Участникът следва да има възможност за доставка и да осигури доставката на заявените материали по всяка една заявка от Възложителя, в срок до 7 (седем) работни дни от постъпването на заявката, получена по пощенски път, факс или електронна поща.
Всяка една доставка следва да се придружава от подготвен и предоставен от избрания за Изпълнител участник приемо- предавателен протокол, съдържащ информация за доставените материали, тяхното състояние (количество и качество), както и данни за съответствието на доставените материали с уговореното между страните количество и цена.
Съдържание на офертата:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (от лицето с представителна власт, съгласно регистрацията, или от упълномощено от него лице) – Образец № 1 - в оригинал;
2. Представяне на участника - Образец № 2 – в оригинал;
3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията в проекта на договора - Образец № 3 – в оригинал.
4. Доказателства и минимални изисквания за техническите възможности:
4.1. Списък-декларация за доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно Образец 4 - в оригинал, придружен от доказателство/а за извършената доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или референции/препоръки/друг аналогичен документ, издадени от получателя на доставката;
4.2. Каталози, брошури и/или еквивалентни документи, актуални за 2015 г., съдържащи снимков материал с описание на характеристиките им, ясно обозначение за каталожен номер на артикула в каталога.
5. Техническо предложение на участника - Образец № 5 – в оригинал.
6. Ценово предложение на участника - Образец № 6 и/или Образец № 6.1 – в оригинал.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Място за отваряне на офертите – Община Елена, гр. Елена, ул.”Ил. Макариополски” № 24. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в публичната покана или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Дата и часа на отваряне са: 13.01.2015 год. от 10:00 часа в зала 211 в сградата на Община Елена
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: