Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Осъществяване на дейности по информация и публичност по проект „Подобряване на административното обслужване на гражданите и взаимодействието между доставчиците на административни услуги чрез надграждане на Регистъра на имуществените отношения на съпрузите ”. 3. Цел на поръчката: Агенция по вписванията следва да възложи настоящата обществена поръчка с цел да осигури достатъчна информираност и публичност за напредъка и реализацията на проект „Осъществяване на дейности по информация и публичност по проект „Подобряване на административното обслужване на гражданите и взаимодействието между доставчиците на административни услуги чрез надграждане на Регистъра на имуществените отношения на съпрузите ”, реализиран чрез финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” и „Европейския социален фонд”. Прогнозна стойност - 4957,50 лева (четири хиляди деветстотин петдесет и седем лева и петдесет стотинки) без ДДС

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата прогнозна стойност на поръчката е 4957,50 лева (четири хиляди деветстотин петдесет и седем лева и петдесет стотинки) без ДДС, съответно 5949,00 (пет хиляди деветстотин четиридесет и девет) лв. с ДДС, разпределени както следва: 1. Организиране на встъпителна пресконференция в гр. София за оповестяване целта на проекта и стартиране на неговото изпълнение. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лв. без ДДС, съответно 1050,00 лв. с ДДС; 2. Организиране на заключителна пресконференция в гр. София за оповестяване на резултатите от изпълнението на проекта. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лв. без ДДС, съответно 1050.00 лв. с ДДС; 3. Организиране на кръгла маса (работна среща) с представители на целевите групи в гр. София. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лева без ДДС, съответно 1050.00 лв. с ДДС; 4. Дизайн и печат на рекламни папки А4 формат, съгласно техническото задание - 155,00 лв. без ДДС, съответно 186.00 лв. с ДДС; 5. Рекламни химикали, брандирани с печат, съгласно техническото задание - 120,00 лв. без ДДС, съответно 144.00 лв. с ДДС; 6. Дизайн и печат на рекламни тефтери, съгласно техническото задание - 315,00 лв. без ДДС, съответно 378.00 лв. с ДДС; 7. Дизайн и печат на цветни информационни брошури, съгласно техническото задание - 1650,00 лв. без ДДС, съответно 1980.00 лв. с ДДС; 8. Информационна табела съгласно техническото задание – 92.50 лв. без ДДС, 111.00 лв. с ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4958 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

изисквания за подбор няма. Изисквания за изпълнение - съгласно техническото задание

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

3.1. Техническо предложение /Т/- 40 т. 3.2. Цена на предложенията /С/- 40 т. 3.3 Срок за изпълнение /И/ - 20 т. Подробна информация за показателите може да се намери на профила на купувача на възложителя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 15.01.2014 г. от 14:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/01/2015