ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката е „Осъществяване на дейности по информация и публичност по проект „Подобряване на административното обслужване на гражданите и взаимодействието между доставчиците на административни услуги чрез надграждане на Регистъра на имуществените отношения на съпрузите ”.
3. Цел на поръчката: Агенция по вписванията следва да възложи настоящата обществена поръчка с цел да осигури достатъчна информираност и публичност за напредъка и реализацията на проект „Осъществяване на дейности по информация и публичност по проект „Подобряване на административното обслужване на гражданите и взаимодействието между доставчиците на административни услуги чрез надграждане на Регистъра на имуществените отношения на съпрузите ”, реализиран чрез финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” и „Европейския социален фонд”.
Прогнозна стойност - 4957,50 лева (четири хиляди деветстотин петдесет и седем лева и петдесет стотинки) без ДДС
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22462000
Описание:
Рекламни печатни материали
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата прогнозна стойност на поръчката е 4957,50 лева (четири хиляди деветстотин петдесет и седем лева и петдесет стотинки) без ДДС, съответно 5949,00 (пет хиляди деветстотин четиридесет и девет) лв. с ДДС, разпределени както следва:
1. Организиране на встъпителна пресконференция в гр. София за оповестяване целта на проекта и стартиране на неговото изпълнение. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лв. без ДДС, съответно 1050,00 лв. с ДДС;
2. Организиране на заключителна пресконференция в гр. София за оповестяване на резултатите от изпълнението на проекта. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лв. без ДДС, съответно 1050.00 лв. с ДДС;
3. Организиране на кръгла маса (работна среща) с представители на целевите групи в гр. София. Кетъринг-кафе, минерална вода, дребни сладки за минимум 20 души съгласно техническото задание – 875,00 лева без ДДС, съответно 1050.00 лв. с ДДС;
4. Дизайн и печат на рекламни папки А4 формат, съгласно техническото задание - 155,00 лв. без ДДС, съответно 186.00 лв. с ДДС;
5. Рекламни химикали, брандирани с печат, съгласно техническото задание - 120,00 лв. без ДДС, съответно 144.00 лв. с ДДС;
6. Дизайн и печат на рекламни тефтери, съгласно техническото задание - 315,00 лв. без ДДС, съответно 378.00 лв. с ДДС;
7. Дизайн и печат на цветни информационни брошури, съгласно техническото задание - 1650,00 лв. без ДДС, съответно 1980.00 лв. с ДДС;
8. Информационна табела съгласно техническото задание – 92.50 лв. без ДДС, 111.00 лв. с ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
изисквания за подбор няма. Изисквания за изпълнение - съгласно техническото задание
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
3.1. Техническо предложение /Т/- 40 т.
3.2. Цена на предложенията /С/- 40 т.
3.3 Срок за изпълнение /И/ - 20 т.
Подробна информация за показателите може да се намери на профила на купувача на възложителя.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg.
Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти.
Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 15.01.2014 г. от 14:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: