ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Основно училище “Добри Чинтулов", гр. Варна ул. “Милосърдие” №12, За: Веселин Михалев, Силвия Савова, Р България 9009, Варна, Тел.: 052 745819, E-mail: cintulov@mail.bg, Факс: 052 745819
Място/места за контакт: ул. "Милосърдие" №12
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobri-chintulov-varna.eu.
Адрес на профила на купувача: www.dobri-chintulov-varna.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на закуска и/или мляко/ млечнокисели продукти, плод и/или зеленчук за учениците от I- IV клас в Основно училище “Добри Чинтулов”- гр.Варна за календарната 2015г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15800000, 15810000, 15813000
Описание:
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Хранителни продукти, използвани за закуска
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Броят на заявените закуски се определя в зависимост от броя учениците за периода на изпълнение на договора, както и от броя на учебните дни. Прогнозен брой ученици - 560, прогнозен брой учебни дни - 160, прогнозна стойност - 50176 лева с ДДС.
Прогнозно количество необходими закуски за един ден- 560
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Варна, ул. "Милосърдие"№12, Основно училище"Добри Чинтулов"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Прлиложение №1 - техническа спецификация и Приложение №2 - Проекто договор може да намерите в профила на купувача на сайта на училището: www.dobri-chintulov-varna.eu
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
2. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП;
3. Ценова оферта;
4. Доказателства за технически възможности и/или референции от изпълнени сходни обществени поръчки – декларация за сключени и изпълнени успешно с предмет приготвяне и/или доставка на храна за училища или приготвяне на място на храна за училища (столово хранене), придружен с копие от съответните договори или референции за добро изпълнение;
5. Документ за собственост или договор за наем за помещението, в което ще бъде приготвяна храната за децата и учениците и Удостоверение от РЗИ или БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл. 12 от Закона за храните;
6. Документ за собственост или договор за наем на МПС, чрез което ще се извършва доставката на храна, и регистрация от РЗИ по реда на чл. 3, ал. 3 от Наредба № 9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринаро медицинската дейност;
7. Списък на екипа, отговорен за изпълнение на обществената поръчка, придружени с дипломи за завършено образование и/или други документи, удостоверяващи квалификацията;
8. Документ, доказващ ангажираността на диетолог при изпълнението на договора за доставка на храна по настоящата процедура както и диплома за завършено образование със специалност „диетолог”.
9. Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника;
10. Списък – опис на документите, съдържащи се в офертата.
От участие в процедурата се отстраняват кандидати при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител в канцеларията на ОУ „Добри Чинтулов”, град Варна, ул. "Милосърдие" №12, до 16.00 часа на 09.01.2015 г. или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участника посочва име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и наименованието на поръчката. В случай, че офертата е подадена по пощата, същата следва да бъде получена от възложителя до 16.00 часа на 09.01.2015 г.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: