ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Организиране и провеждане на изнесено обучение за ръководители от различните управленски нива и служители на високи експертни позиции в Българския институт по метрология /БИМ/”, по проект „Повишаване професионалната компетентност и усъвършенстване уменията на служителите в Българския институт по метрология /БИМ/““, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № А13-22-45/25.06.2014 г. по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, подпроритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-13, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80500000, 80570000, 55110000, 60100000
Описание:
Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по хотелско настаняване
Пътни транспортни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Основна дейност на Изпълнителя е подготовката, организирането и провеждането на обучение за ръководителите и служителите на високи експертни позиции в БИМ, което включва в себе си следните дейности:
1.поемане на транспортните разходи до гр. София и обратно на 14 /четиринадесет/ служители, с месторабота на територията на цялата страната
2.транспортиране на всички служители, които ще се обучават до хотела, в който ще се проведе обучението и обратно до гр. София;
3.резервиране на хотел за провеждане на обучението с подходяща зала/зали за провеждане на обучението;
4.логистично осигуряване, посрещане, регистриране и единично настаняване в хотел минимум 3-звезден на обучаемите - по 2 нощувки за един обучаван;
5.осигуряване на учебна/и зала/и за провеждане на обучението, оборудвана/и по подходящ начин за теоритико-практическо обучение, вкл. осигуряване, подготовка и обслужване на техническото оборудване на залите (екран, мултимедия, лаптоп, флипчарт, връзка с интернет); размножаване и/или разпределение на материали за участниците, осигуряване на презентационна/мултимедийна техника;
6.осигуряване на храна за целия престой в хотела, в т.ч. 2 закуски, 3 обяда и 2 вечери на блок маса за всеки обучаван;
7.осигуряване на не по-малко от 4 бр. кафе-паузи по време на обученията, вкл. чай, кафе, вода, безалкохолни напитки, дребни сладки/соленки/хапки;
8.осигуряване на лектор/и със съответната квалификация и опит, съгласно изискванията на Възложителя;
9.разработване на учебен план, учебна програма, обучителни материали и анкетни карти, съгласувани с Възложителя;
10. отпечатване на разработения и съгласуван план, програма и обучителни материали в достатъчен брой за предоставянето им на обучаваните служители, на лектора/ите и резерв от 3 броя – 1 брой за отчета и 2 броя за предоставяне при необходимост;
11. подготовка на списъците на участниците и осигуряване на редовното им попълване /за всеки модул /по време на обучението. Оформлението на списъците предварително се съгласува с Възложителя;
12.разработване на образец на удостоверение и отпечатването му в съответния брой;
13. сигуряване на снимков материал от различните модули на проведеното обучение (в началото, по средата и в края на обучението);
14. отчитане след края на обучението - изготвяне на окончателен доклад за проведеното обучение;
15.предоставяне на попълнени формуляри за обратна връзка /анкетни карти/ от обучаемите;
16. осигуряване на информираност и публичност през целия период на провеждане на обучението. Спазване на мерките и изискванията за визуализация.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
к.к. Боровец или гр. Банско
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В настоящата процедура по възлагане може да участва всяко физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията посочени в публичната покана и документацията. Не може да участва в настоящата процедура участник, който е :1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;2. обявен в несъстоятелност;3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;5. когато лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;6. сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;7. който не отговаря на условията на чл. 19.3 от Общите условия на договорите по ОПАК;8. за който е налице някое от обстоятелствата обстоятелствата по чл. 106, т. 1 и чл. 107, т. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза;9. който е свързан с друг участник или кандидат, съгласно чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за когото са налице обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.10. който е регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, или свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Участникът следва да покрие следните минимални изисквания за техническите си възможности и квалификация:да е изпълнил минимум две услуги през последните три години с еднакъв или сходен предмет с предмета на настоящата обществена поръчка, считано от датата на подаване на офертата - доказва се с представянето на Списък на извършените услуги по чл. 51, ал.1, т. 1 ЗОП. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти:Ключов експерт № 1 – ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: трябва да има висше образование, образователно-квалификационна степен - магистър по педагогически, хуманитарни, социални, стопански или правни науки, природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни, с минимум 3 годишен организационен и управленски опит, свързан с провеждане на обучения и/или семинари за възрастни.Ключов експерт № 2 – координатор по логистиката на обучението, отговарящ на следните изисквания: трябва да има висше образование,образователно-квалификационна степен - бакалавър или по-висока, по някоя от следните области: педагогически, хуманитарни, социални, стопански или правни науки, природни науки или технически науки или еквивалентни, с минимум 2 годишен опит свързан с провеждане/организиране на обучения и/или семинари за възрастни.Ключов експерт № 3 – обучител, отговарящ на следните изисквания: трябва да има висше образование, образователно-квалификационна степен - бакалавър или по-висока, по някоя от следните области: хуманитарни, социални, стопански или правни науки или еквивалентни, с минимум 2 годишен опит свързан с провеждане/организиране на обучения и/или семинари за възрастни.
Продължава в "Допълнителна информация".
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показателите формиращи комплексната оценка (КО) на офертите, са:
П1 Срок за организиране на обучението - 20 т.
П2 Предлагана цена - 40 т.
П3 Предложена категория хотел - 40 т.
Комплексната оценка /КО/ се изчислява по следната формула:
КО=П1+П2+П3
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изпълнението на изискванията към екипа по отношение на образованието и професионалната квалификация на ключовите експерти се доказва с представянето на следните документи - автобиография, диплома, удостоверение за професионално обучение, сертификати за придобита професионална квалификация или други еквивалентни документи;
Изпълнението на изискванията към екипа по отношение на изискуемия опит на ключовите експерти се доказва с представянето на следните документи – договори, сертификати, трудови, служебни или осигурителни книжки и други еквивалентни документи.
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка и образците са изложени в рубриката "Профил на купувача", на сайта на възложителя www.bim.government.bg
Офертите ще бъдат отворени на 13.01.2014 г. от 14,00 часа в заседателната зала на 7 етаж, находяща се в сградата на БИМ в гр. София, бул. "Г.М.Димитров" №52 Б
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: