1. Ограничения при допускане на кандидатите - до участие не се допускат кандидати, които не отговарят на условията на чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП.
2. Квалификационни изисквания към кандидатите/изпълнителя - изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно юридическо лице - , притежаващ съответен документ за правоспособностза извършване на този род услуги и отговарящ на изискванията на методиката
3. Критерий за оценка на предложенията ценовите оферти се оценяват сгласно утвърдената методика.
4. Оферти за участие в процедурата се приемат в деловодството на ЦУ на СИДП ДП-Шумен, ул. "Петра" № 1, гр. Шумен, всеки работен ден от 09,00 часа до 16,00 часа, с краен срок до 16,00 часа на 07.01.2015 г. включително, в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост, върху който кандидата посочва своя адрес за кореспонденция, телефон и по възможност ел. адрес. Върху плика се изписва предмета на процедурата.
8. Други съгласно посочените в документацията.
Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, който се надписва по начина, посочен по-долу:
Наименование на плика, съгласно условията, като в долния десен ъгъл се посочва пълното и точно наименование на участника, както и адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
В плика посочен по-горе се поставят следните документи:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
2. Административни сведения - точен адрес, телефонен номер, факс номер, електронен адрес за връзка - приложение № 2.
3. Заверено от участника копие на валидна индивидуална лицензия, съгласно Закона за кредитните институции.
4. Документ за кредитен рейтинг, присъден от някоя от следните агенции за кредитен рейтинг – Standard & Poor’s, Fitch, Българска агенция за кредитен рейтинг или Moody’s.
5. Декларация (образец) – приложение № 3, че участникът притежава единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние.
6. Декларация – приложение № 4, че участникът притежава представителства на територията на „СИДП“ ДП Шумен (областите Шумен, Варна, Добрич, Търговище) – образец.
7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – приложение № 5 – образец.
8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – приложение № 6 – образец.
9. Декларация за приемане условията на проекта на договор – приложение № 7 – образец.
10. Предложение за изпълнение на поръчката – приложение № 8 – образец.
Условия за сключване на договор за изпълнение с избрания за изпълнител участник - Преди подписване на договора за възлагане на договор за изпълнение на обществената поръчка, участникът определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и попълнена декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
Документите свързани с поръчката, като условия за участие, ценово предлажение, методика за оценка, проект на договор и други дощуменит за участие, могат да да се получат и да се ползват на посочения в тази покана интернет адрес-профила на купувача.
Разглеждането на документите от комисията ще се извърши на 08.01.2015 г. от 10.00 часа, в заседателната зала на административната сграда на ЦУ на СИДИДП ДП-гр.Шумен, ул. "Петра" № 1, гр. Шумен.
Документи за участие могат да се изтеглят от профила на купувача на адрес и посочена хипервръзка,съгласно тази покана. Когато кандидат пожелае изрично да получи документация за участие по куриер, това обстоятелство се отбелязва в ругистъра на оферти, кандидата заплаща цена на документацията от 12,00 лв., без ДДС и документите се изпращат по куриер за сметка на кандидата.