ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ДГС Шумен - ТП на "Североизточно държавно предприятие" ДП гр. Шумен, гр. Шумен ул. "Любен Каравелов" № 28А, За: Фетие Шабанова, РБ 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg
Място/места за контакт: ДГС Шумен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментна услуга по охрана на административната сграда на ТП „Държавно горско стопанство - Шумен”, чрез сигнално-охранителна техника (СОТ) за 2015г. и други сгради на Възложителя (при възникнала необходимост), с включена доставка и монтаж на техническото оборудване”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79000000
Описание:
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 550,00 лв., без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
адм. адрес на ТП ДГС Шумен – гр. Шумен, ул. “Л. Каравелов” №28”А”
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I.Документи, които се представят от кандидатите: посочени в документацията за участие в "Профил на купувача" - http://dgsshumen.dpshumen.bg/
ІІ.ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1. Кандидатите следва да разполагат с необходимата кадрова обезпеченост за извършване на услугите, като представят информация за служителите си-ангажирани с изпълнението на услугата.
ІІ.2.Кандидатите трябва да са лицензирани за извършване на услуги за охрана чрез СОТ на територията на Р.България, като в удостоверение на това представят заверено копие от лиценз / разрешение/ за извършване на охранителна дейност чрез СОТ, издадено от компетентен орган;
ІІ.3.Кандидатите следва да представят гаранция за покриване на 100% от щетите в случай на възникнало събитие (свободен текст);
II.4.Кандидатите декларират, че разполагат със собствена техника и необходимият технически ресурс за изпълнение на услугите, съгласно предварително зададените технически изисквания от Възложителя, като представят информация в писмен вид за това;
II.5.Кандидатите да представят списък с извършени от тях подобни охранителни услуги за периода от 2013г. до 2014г. вкл. (свободен текст), придружени от гаранции за добро изпълнение.
Забележак: Участниците в процедурата, които не представят горепосочените документи и декларации се отстраняват от последващо участие в настоящата процедура.
ІІ.4.Срок за изпълнение на услугата– до 1/един/ ден след подписване на договора между двете страни.
ІІ.5.Срок на договора- от датата на сключване на договора до края на 2015г.;
ІІ.6.Място на изпълнение на доставката/ите- административната сграда на ТП „ДГС Шумен” на ул.”Л.Каравелов”№28А, Община Шумен.
IІI. ДРУГИ УСЛОВИЯ
III.1.След сключване на договора за изпълнение на услугите, Възложителя няма задължение за усвояване на пълният обем на описаните услуги (по видове и прогнозни количества) от Приложение №1А;
III.2.При необходимост, Възложителя може да заяви за извършване допълнителни количества услуги, от описаните в Приложение №1А, по единичните цени (в лева без ДДС) посочени от Изпълнителя в ценовата му оферта.
III.3.При необходимост, Възложителя може да заяви за извършване допълнителни количества услуги – извършване на охрана чрез СОТ с вкл. поставяне(изграждане) на СОТ система в новозакупени(новоремонтирани) сгради на Възложителя, извън списъка по Приложение №1, намалени с предложеният %(процент) търговска отстъпка (ТО) от цените на услугите в търговската мрежа на Изпълнителя.
Зебележка: Предложеният % ТО не следва да се променя до приключване на действието на договора. При възникнала необходимост от изграждане и охрана чрез СОТ на други сгради сгради-собственост на Възложителя, финансовата стойност на поръчката не може да надхвърля одобреният максимален финансов ресурс за охрана чрез СОТ за 2015г., който е 1200,00 (хиляда и двеста лева) без ДДС.
III.4. Всички допълнителни разходи по извършване на услугите са за сметка и се извършват от кандидата-определен за изпълнител.
III.5. Срок на валидност на офертата-минимум 120 /сто и двадесет/ календарни дни от крайния срок за подаване на офертата.
III.6. Заявките на възложителя се приемат в писмен вид по имейл адрес или по телефона.
III.7. Кандидатите не трябва да надхвърлят общият определен лимит за изпълнение на услугите по настоящата процедура, който е в размер на 550,00 лв. /петстотин и петдесет лева/ без ДДС.
Забележка: Участник в процедурата, представил ценова оферта на стойност по-висока от 550,00 лв. /петстотин и петдесет лева/ без ДДС се отстранява от последващо участие в настоящата процедура.
IV.При необходимост кандидатите може да извършат оглед на помещенията в обекта – предмет на охрана чрез СОТ.
V.Класиране на кандидатите-крайното класиране на кандидатите се извършва на основание на предложената от същите ОБЩА КРАЙНА ЦЕНА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА УСЛУГИТЕ - В ЛЕВА, БЕЗ ВКЛЮЧЕНО ДДС.На първо място се касира кандидатът предложил най-ниска обща крайна цена.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оглед на обекта - предмет на охранителната дейност, може да се извърши всеки работен ден в периода от 09:00ч. до 16:00 ч., в деня-предхождащ последният работен ден за прием на оферти.
Срокове: за получаване на оферти - до 12.00ч. на 05.01.2015г.; за разглеждане на получените оферти - в 10:30 часа на 06.01.2015г. в административната сграда ТП.
Повече информация можете да получите от "Профил на купувача" на интернет страницата на Възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/ - в т.ч. информация за датата и часа за разглеждане на офертите, информация до СМИ и др.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: