ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ДГС Шумен - ТП на "Североизточно държавно предприятие" ДП гр. Шумен, гр. Шумен ул. "Любен Каравелов" № 28А, За: Фетие Шабанова, РБ 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg
Място/места за контакт: ДГС Шумен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Обслужване на работещите в ТП “ДГС Шумен” от регистрирани служби по трудова медицина за 2015 г, вкл. осъществяване на дейности по подпомагане на стопанството при осигуряване здравословни и безопасни условия на труд оценка на риска за здравето и безопасността на работещите и предприемане на необходимите мерки за предотвратяване или намаляване на риска.“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
85147000
Описание:
Услуги по трудова медицина
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 600,00 лв., без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
адм. адрес на ТП ДГС Шумен – гр. Шумен, ул. “Л. Каравелов” №28”А”
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнителите- регистрирана служба по трудова медицина за 2015г.
2.Условия и ночин на плащане - плащанията на извършените услуги ще се осъществяват по представената ценова оферта, като същите не следва да се променят до приключване на договора;
3.Дължимата сума е платима по банков път, по посочена от Изпълнитела бонкова смекта в 10 (десет) дневен срок, след издаване на фактура от изпълнителя;
4.Ограничения при допускане на кандидатите - до участие не се допускат кандидати, които не отгонарят на условия на чл.47 ал.1,2, и ал.5 от ЗОП и не са регистрирани като служби по трудови медицина;
5.отстраняването на участниците от процедурата: при изготвяне на офертата, ако не е изпълнил обявените от възложителя условия;
6. Предложения за участие в процедурата се приематв деловодството на ТП ДГС Шумен - гр. Шумен , обл. Шумен , ул. Любен Каравелов №28А, ет.2, през работните дни, в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост, върху който участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност e-mail. Върху плика се записва предмета на процедурата;
7. офертата на участника следва да съдържа всички документи по чл.101в от ЗОП: Даннии за лицето, кото прави предложението, предложение за изпълнение на изискванията по чл.101 б, ал.1, т.3 от ЗОП, както и следните писмени доказателства:
7.1. Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК, съгластно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникъ е юридическо лице;
7.2. Техническто предложение за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с образец публикуван на сайта на "Профил на купувача";
7.3. Финансовото предложение е съответствие с образеца,;
8. Финансовото предложение не може да надхвърля прогнозната стойност, посочена от възложителя в настоящата покана. Всеки участник в процедурата, който подаде оферта чиято финансова стойност надхвърли прогнозната финансова стойност за изпълнение на услугата щебъде отстраняван от участие и офертата му няма да участва в крайното класиране.
9. Критерий за оценка на предложенията-предложена най-ниска цена, като цената на предложението трябва да е без ДДС и да се определи на базата на прижените към документаацията образец на финансово предложение. цените в предложението на кандидата да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълненито на поръчката;
10. Условия за сключване на договор с избрания изпълнител: Преди подписване на договор за възлатане ан обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да предстваи документи от съотвентите компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП и декларация по чл.47 ал.5 от ЗОП;
11. Срок на валидност на предложението - 90 дни от крайния срок за депозиране на оферти;
12. Срок на договор - до 31.12.2015г.
Повече информация може да бъде получена на "Профила на купувача" на http://dgsshumen.dpshumen.bg/
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация може да бъде получена на "Профила на купувача" на http://dgsshumen.dpshumen.bg/, в т.ч. информация за датата и часа на отваряне и разглеждане на подадените оферти.
Срокове: за получаване на оферти - до 12.00ч. на 05.01.2015г.; за разглеждане на получените оферти - в 10:00 часа на 06.01.2015г. в административната сграда на ТП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: