Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: Крум Алуминов - Старши юрисконсулт "ОП"; Ангел Даилов - Началник - отдел "Архитектура и проектиране", РБългария 2700, Благоевград, Тел.: 073 590992, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел "ПНООП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Изготвяне на комплекси доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, изготвени по проект: "Инвестиции в бъдещето на община Благоевград", Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/003, който се осъществява с финансовата помощ на ОП „Регионално развитие“ 2007-2013 г.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71312000

Описание:

Консултантски инженерни услуги в строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Избраният изпълнител следва да изготви комплексни доклади за оценка на съответствието на работните проекти съгласно чл.142, ал.6, т.2 от ЗУТ за следните обекти: Обект 1: “Изграждане на амфитеатър, реконструкция, облагородяване, озеленяване и изграждане на парково и алейно осветление в пространството между Регионален исторически музей и Младежки дом" Обект 2: "Изграждане на зона за обществен отдих (вкл. възстановяване на зелени площи и изграждане на поливни системи, изграждане на пейки/беседки, детски площадки) по „Алея на здравето” Обект 3: „Цялостен ремонт, реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в Междуучилищен център по трудово и професионално обучение” Обект 4: „Реконструкция на ул. „Александър Стамболийски“ и изграждане на пътен възел между ул. „Александър Стамболийски” и бул. „Св. Димитър Солунски” Обект 5: „Реконструкция на площадното, подплощадното пространство и фонтаните, художествено осветление в централна градска част – площад „Георги Измирлиев” Обект 6: „Изграждане на велосипедна алея, свързваща бул. ”св. Димитър Солунски”, ул.“Даме Груев”, бул. “Васил Левски”, бул. “Кирил и Методий” (до хотел “Ален мак”) и от ул. “Марица” до ул. “Иван Михайлов” Обект 7: „Благоустрояване на IV-ти микрорайон, включително рехабилитация и реконструкция на улици, енергоспестяващо улично осветление и озеленяване в района на ул. „Ветрен“ до Югозападен университет „Неофит Рилски“ Обект 8: „Цялостен ремонт/реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в сградата на Камерна опера – Благоевград” В допълнение избраният изпълнител следва да изготви и оценка на съответствието на инвестиционните проекти със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ за следните обекти - съществуващи сгради: Обект 3: „Цялостен ремонт, реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в Междуучилищен център по трудово и професионално обучение” Обект 8: „Цялостен ремонт/реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в сградата на Камерна опера – Благоевград”

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42550 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът да притежава удостоверение/лиценз по чл. 167 от ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да извършва дейност по оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор , издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2. Участникът да е изпълнил еднакви или сходни услуги минимум една през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертите. * Сходни с предмета на поръчката са услугите за изготвяне на оценка на съответствие на инвестиционни проекти със съществени изисквания към строежите. Съответствието се доказва с представяне на Списък на услугите- Прил. №6, и доказателства за извършени услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Участникът да разполага като минимум със следните експерти: Архитект; Инженер по част „Конструктивна“; Инженер по част „Технологична“; Инженер по част „Пътна“; Инженер по част „ВиК“ ; Инженер по част „Електрическа“ ; Инженер по част „Геодезия“; Инженер по част „Паркоустройство и благоустрояване“ ; Инженер по части „ВОД“ и „ОД“ ; Инженер по част „ПБЗ “ ; Инженер по част „Пожарна безопасност “ ; Инженер по част „ОВК“ ; Инженер по част „Енергийна ефективност“ ; Минимални изисквания за всеки експерт: Висше образование степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; Минимум 2 години опит по специалността; За експерт по част „Енергийна ефективност“ – да отговаря на изискванията на Закона за енергийната ефективност и да е вписан в публичния регистър по чл. 23, ал. 4 от същия закон. Съответствието се доказва с представянето на Списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката – Прил. №7 придружен със следните документи за всеки експерт: професионална автобиография - Прил. №8; Декларация за ангажираност на експерт - Прил. №9. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите – Приложение № 1 2. Оферта – Приложение № 2 3. Декларация за запознаване с условията на поръчката - Приложение № 3 4. Представяне на участника - Приложение № 4 5. Копие на удостоверение/лиценз по чл. 167 от ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да извършва дейности по оценка на съответствието на инвестиционните проекти, издадено от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство 6. Декларация по чл.47, ал.9 във връзка с чл.47, ал.1, т.1 и чл.47, ал.5 от ЗОП – Приложение 5; 7. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3(три) години, считано до датата на подаване на офертите - Приложение № 6; доказателства за извършени услуги 8. Списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката - Приложение № 7 9. Професионални автобиографии на предложените експерти - Приложение № 8 10. Декларации за ангажираност на експертите - Приложение № 9 11. Предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 10 12. Ценово предложение - Приложение № 11 13. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника)

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. КРИТЕРИЙ - икономически най-изгодна оферта Всички оферти, които отговарят на обявените от Възложителя условия ще бъдат разгледани и оценени по критерий: „Икономически най-изгодна оферта”. Основната цел при съставяне на методиката и критериите за оценяване е да бъде избрана икономически най-изгодната оферта, т.е. участник, чиято оферта в най-голяма степен отговаря на предварително обявените от Възложителя изисквания. ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА И ОТНОСИТЕЛНАТА ИМ ТЕЖЕСТ 2.1. Показатели за оценка 1) Срок на изпълнение в календарни дни (СИ) Участниците следва да имат предвид, че максималния срок за изпълнение на поръчката е не повече от 20 (двадесет) календарни дни от датата на подписване на договора и предаване на работните проекти. Участници посочили срок за изпълнение (СИ) по- дълъг от максималния ще бъдат отстранени от процедурата. Предложеният от участниците срок за изпълнение задължително трябва да бъде цяло число. 2) Предлагана цена (Ц) Участници предложили цена над максимално обявената стойност ще бъдат отстранени от процедурата. 2.2. Относителна тежест на показателите в общата оценка № Показатели за оценка Относителна тежест 1 Срок на изпълнение в календарни дни (СИ) 40% 2 Предлагана цена (Ц) 60% 1. ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ Оценката на всяка оферта се извъшва по посочените по-горе показатели както следва: Показател Указания за определяне на оценката Срок на изпълнение в календарни дни (СИ) Оценката се определя съгласно формулата: СИ = СИmin/СИi x 100 където: СИmin - най – краткият срок за изпълнение на поръчката СИi – предложеният срок от съответния участник Предлагана цена (Ц) Оценката се определя съгласно формулата: Ц = Цmin /Цi x 100 където: Цmin - минималната предложена крайна цена (без ДДС) съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена. Цi –предложена крайна цена (без ДДС), съгласно Ценовото предложение на съответния участник. При офериране на цена над разполагаемият финансов ресурс УЧАСТНИКЪТ ще бъде отстранен от участие, както и при офериране на цена над посочената за всеки един обектите по отделно; 2. ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА (КО) И КЛАСИРАНЕ НА ОФЕРТИТЕ Комплексната оценка на офертите се определя по следната формула: КО = СИ х 40% +Ц х 60% Класирането на офертите се извършва във възходящ ред на получената Комплексна оценка (КО). На първо място се класира офертата с най-висока комплексна оценка. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. В случай, че не може да се избере оферта по предходните правила, комисията провежда публичен жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/01/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документите, свързани с поръчката са публикувани на сайта на община Благоевград - www.blgmun.com Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик на адрес: град. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1 Публичното отваряне на офертите ще се състои на 12.01.2015 г. от 10:30 часа в сградата на община Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/01/2015