Версия за печат

BG-гр.Долна Митрополия

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Долна Митрополия, ул. "Св.св. Кирил и Методий" № 39, За: Пепа Герашка-Директор Дирекция "ОССИКИ", Република България 5855, гр.Долна Митрополия, Тел.: 06551 2411, E-mail: obshtina@dolnamitropolia.bg, Факс: 064 680704

Място/места за контакт: гр. Долна Митрополия, обл. Плевен, ул. "Св. св. Кирил и Методий: №39

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dolnamitropolia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dolnamitropolia.acstre.com/section-194-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е определяне на изпълнител по реда на глава осем „а“, във връзка с чл.14, ал.4, т.2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) за предоставяне на услуги по зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия и част от улична мрежа в регулационните граници на гр. Долна Митрополия и гр. Тръстеник през календарната 2015 г. или до изчерпване на предвидените средства, с цел поддържане на непрекъсната проходимост и безопасно движение на моторните превозни средства през зимния сезон.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поръчката включва следните подобекти: 1. Подобект 1: Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия, с обща дължина 59.570 км., включващ 11 пътни участъка, подробно описани в указанията за участие; 2. Подобект 2: Зимно поддържане и снегопочистване на част от улична мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия , включващо: • Снегопочистване на главната улична мрежа в гр.Тръстеник по заявка на Възложителя с приблизителна обща дължина 20 км. ; • Опесъчаване при необходимост и по заявка на Възложителя на уличната мрежа в регулационните граници на гр.Тръстеник и гр. Долна Митрополия с приблизителна обща дължина 65 км.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

64000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Услугите по зимно поддържане и снегопочистване ще се извършват в обхвата на общинската пътна мрежа на територията на община Долна Митрополия и част от уличната мрежа в регулационните граници на гр. Долна Митрополия и гр.Тръстеник.

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общи условия: 1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя / управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2. Преди сключване на договора за обществена поръчка, участникът определен за изпълнител на поръчката следва да представи документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5. Технически изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил услуги през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, включващи дейности по зимно поддържане и снегопочистване на пътна и/или улична мрежа с дължина минимум 80 км.; 2. Участникът трябва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на предмета на поръчката със със собствена или наета или друга форма на гарантирана разполагаемост (напр. лизинг или др.) специализирана техника, както следва: Комбинирани снегопочистващи машини с пясъкоразпръсквачи - 2 бр.; Автомобили с повишена проходимост за разпръскване на химикали – 1 бр.; Самосвал – 2 бр.; Автомобили или машини с Леки дъски – 2 бр. Комбиниран багер - 1 бр. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението-участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Забележка: Съгласно чл. 51а участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Макс. брой точки, който може да получи дадена оферта е 100 точки. На първо място се класира участникът с най-висока комплексна оценка на офертата.В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че и цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Време за реакция на изпълнителя след уведомяването за снеговалеж от страна на Възложителя - Р; Отн.тежест 60 %; Макс.бр. точки 100 2. Ценово предложение – Ц ; Отн.тежест 40%; Макс.бр.точки 100 Класирането на офертите се извършва във възх. ред на получената комплексна оценка по формулата:КО = Р х 60% + Ц х 40 % Всеки един от показателите на техн. оценка се формира по сл. начин и при сл. условия. 1. Р – Време за реакция на изпълнителя след уведомяването за снеговалеж от страна на Възложителя - Предложението по този показател задължително се посочва в часове. Времето за реакция след уведомяване за снеговалеж представлява времето необходимо на участника от момента на известяване до реалното мобилизиране на необходимия ресурс и стартиране на място на дейностите по снегопочистване. Участникът предложил най–кратък срок за реакция получава възможния максимален брой точки по показателя – 100 точки. Тегловен коефицент в КО - 60%. Оценките на участниците по показателя се изчисляват по формулата: Р = (Pmin/Pi) х 100, където • Pi – предложеният срок за реакция след уведомяване от страна на Възложителя за снеговалеж в часове, съгласно Техническото Предложение на съответния участник; • Pmin – минималният предложен срок за реакция след уведомяване от страна на Възложителя за снеговалеж в часове, съгласно Техническото Предложение на участника, предложил най-кратък срок за реакция. Ц - Ценово предложение – Оценява се предложената от участника цена за изпълнение на поръчката по формулата: Ц = Ц1х70 %+Ц2х20%+Ц3х10 Където :Ц1 е предложената единична цена за снегопочистване на 1 км път. Относителната тежест на подпоказателя в комплексната оценка е 70%. Участникът предложил най – ниска цена за снегопочистване на 1 км път получава максимален брой точки по подпоказателя – 100 т. Оценките на участниците по този подпоказател се изчисляват по ф-та: Ц1 = Ц1min / Ц1i x 100, където: Ц1min – най-ниската, предл Цена за снегопочистване на 1 км в лв. без ДДС съгласно Ценовата оферта на участника, предложил най ниска цена; Ц1i – предл. Цена за снегопочистване на 1 км в лв. без ДДС с-но Ценовата оферта на съотв. участник; Ц2 е един. цена за еднокр. опесъчаване без добавка на сол на 1 км път. Относителната тежест на подпоказателя в компл. оценка е 20%. Участникът предложил най – ниска цена за опесъчаване без добавка на сол на 1 км път получава макс.брой точки по подпоказателя – 100 т. Оценките на уч-ците по този подпоказател се изчисляват по ф-та: Ц2 = Ц2min / Ц2i x 100, където: Ц2min –най-ниската, предл. Цена за еднокр. опесъчаване без добавка на сол на 1 км в лв. без ДДС съгласно Цен. оферта на у-ка, предложил най ниска цена Ц2i – предл. Цена за еднокр. опесъчаване без добавка на сол на 1 км в лв. без ДДС с-но Ценовата оферта на съотв.у-ник Ц3 е един. цена за еднократно опесъчаване с добавка на сол на 1 км път. Относ. тежест на подпоказателя в комплексната оценка е 10%. Участникът предложил най– ниска цена за опесъчаване с добавка на сол на 1 км път получава макс. брой точки по подпоказателя – 100 т. Ц3=Ц3min / Ц3i x100, където Ц3min– най-ниската, предл. Цена за еднокр. опесъчаване с добавка на сол на 1 км в лв. без ДДС съгласно Цен.оферта на у-ка, предложил най ниска цена ; Ц3i –предл. Цена за еднокр. опесъчаване с добавка на сол на 1 км в лв. без ДДС с-но Ценовата оферта на съотв.у-к

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва наименованието на поръчката, за която подава оферта, адрес за кореспонденция, телефон, факс и e-mail. Пликът трябва да съдържа следните документи: •Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; •Представяне на участника – попълва се Приложение №1, което включва:- посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Образец №1 се попълва от обединението като цяло;• Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал;•Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.•Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Приложение №2; •Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – попълва се Приложение №3;• Декларация от подизпълнител ( в случаите, когато е приложимо), че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Приложение - Образец № 3а• Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Приложение №4; • Списък на услугите, изпълнени през последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата, който включва предмета на услугата, описание и характеристика на услугите, дата на извършване на услугата и място на изпълнение - попълва се Приложение №5. .Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно:а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите;• Списък - Декларация за наличие на специализирана техника за периода на изпълнение на поръчката- попълва се Приложение № 6. •Техническо предложение за изпълнение на поръчката -Техническото предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнено и подписано Приложение №7 - оригинал. • Ценова оферта - Ценовата оферта трябва да включва попълнено и подписано Приложение № 8 - оригинал. Документите в офертите на участниците по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, които не са на български език се представят на езика, на който са изготвени и в «официален превод» на български език, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи. Важно:Назначената от възложителя комисия ще извърши публично отваряне на подадените по настоящата публична покана оферти на 05.01.2015 г. от 11,00 ч. в Административната сграда на Община Долна Митрополия, гр. Долна Митрополия, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” №39. На това публично заседание могат да присъстват участниците в публичната покана или техни упълномощени представили, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/12/2014