ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димитър Жеков- ръководител счетоводен отдел, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: terveldds@abv.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg,http://dlstervel.dpshumen.bg/%D0%BE%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D1%81-%D1%81%D0%BE%D1%82/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
1.ОПИСАНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Наименование на поръчката: Охрана със СОТ
Обект на поръчката: УСЛУГА
Предмет на поръчката: Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Код по CVP: 79711000
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79711000
Описание:
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обекта за охрана се намира в административната сграда на ТП „ДЛС Тервел” гр. Тервел, ул. " Св.Св. Кирил и Методий" № 10
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
гр.Тервел,обл. Добрич, ул. « Св. Св. Кирил и Методий» № 10,
Помещение на етаж І в адм.сграда на ТП „ ДЛС Тервел”, в който се намира оръжейна каса
КОЛИЧЕСТВО/ОБЕМ
Един обект за охрана
ВРЕМЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
Постоянна охрана, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината.
НАЧИН НА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
Участника предоставя услуга по чл.5, ал.1, т.2 от Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/, а именно охрана на имуществото на възложителя.
Охраната се извършва съгласно чл.5, ал.2 от ЗЧОД чрез технически системи за сигурност и помощни средства, подаващи сигнали при нарушаване на режима на охрана.
При получен сигнал от техническите системи за сигурност монтирани в охранявания обект, изпълнителя незабавно предприема мерки съгласно чл.30, ал.1, т.2 от ЗЧОД, а именно проверява сигнала, като проверката се извършва от подвижни наряди.
Времето за проверка на сигнала на място от подвижния наряд следва да е не по-голямо от 5 минути.
СПЕЦИАЛНА НОРМАТИВНА УРЕДБА
Участника и отговорните за изпълнението на услугата негови служители трябва да отговаря на изискванията на ЗЧОД.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Участниците следва да представят следните документи към офертата:
Попълнен Образец на „Ценово предложение”
Попълнен Образец на „Техническо предложение”
Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице.
Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице
Копия на Лицензи и разрешителни даващи право да се извършва дейността предмет на поръчката (ако за дейността е установен лицензионен / разрешителен режим съгласно действащата нормативна уредба на страната)
Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно удостоверение за актуално състояние
Подаване на офертата - Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс или електронен адрес и наименование на поръчката.
Условия за сключване на договор с избрания изпълнител - Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
Дата на отваряне на офертите - 11.00 ч.на 30.12.2014 г. в административната сграда на възложителя, като на заседанието могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
Срок на валидност на офертите - не по-малък от 30 календарни дни от крайния срок за представяне на оферти.
От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя и закона за извършване на предмета на поръчката. Длъжностните лица могат да проверяват декларираните от участниците обстоятелства и да изискват представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник.
Образеца на офертата и приложенията може да бъде намерен на адреса на профила на купувача.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: