ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Поръчката се възлага във връзка с реализацията на дейности по Проект „Инвестиция в потенциала за развитие на културния фестивален туризъм на територията на МИГ „Тунджа” на община „Тунджа” по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от Стратегията за местно развитие на МИГ – „Тунджа”, в изпълнение на договор за БФП №44/3/3131443/07.08.2014г.
1. Изпълнението на поръчката има за цел да се осигури обзавеждане - маси и столове за изпълнение на дейности по културния календар на Община „Тунджа”.
2. Участниците следва да предложат стоките, предмет на доставката с технически спецификации съответстващи минимум на посочените, както следва:
Стол - 900 броя, Посетителски без подлакътници, стифиращ се до 10 броя; стабилна метална конструкция - рамка; седалка и облегалка, изработени от висококачествена първична пластмаса; цвят - тъмно зелен; височина на стола - 81 см., ширина на стола - 53см., дълбочина на седалката - 43см.;
Маса - 150 броя, Материал: пластмаса; цвят - тъмно зелен; ширина – 80 см., дължина - 80 см., височина – 72 см.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39112000, 39121200
Описание:
Столове
Маси
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Стол - 900 броя, Посетителски без подлакътници, стифиращ се до 10 броя; стабилна метална конструкция - рамка; седалка и облегалка, изработени от висококачествена първична пластмаса; цвят - тъмно зелен; височина на стола - 81 см., ширина на стола - 53см., дълбочина на седалката - 43см.;
Маса - 150 броя, Материал: пластмаса; цвят - тъмно зелен; ширина – 80 см., дължина - 80 см., височина – 72 см.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставката и монтажа следва да се извършат в сградата на Общински център за изкуство и извънучилищна дейност, с. Кабиле, община „Тунджа”
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Участие в настоящата обществена поръчка може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2 Участникът да притежава технически възможности и ресурси за изпълнение на поръчката.3.Към офертата следва да бъдат приложени следните документи:3.1.Административни данни по чл.101в, ал.1, т.1 от ЗОП - Образец №1. 3.2. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка,изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата - Образец № 2. Минимални изисквания:Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 2 /две/ доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, което се доказва със следните приложени документи: Удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. * Под „доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира „доставка и монтаж на обзавеждане”. 3.3.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец № 3. 3.4.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП /оригинал/ - Образец № 4.* Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта.3.5.Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 3.6. Декларация от всички членове на обединението/консорциума - попълва се Образец № 5. 3.7.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Oбразец № 6. 3.8. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари - Oбразец № 7. 3.9.Техническо предложение - Образец № 8.3.10. Ценово предложение - Образец № 9. При несъответствие между предложените единична и обща цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се превежда в съответствие с единичната цена на офертата. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. Предложените единични цени, както и предложената от участниците крайна обща цена за изпълнение за поръчката не могат да надхвърлят посочените от Възложителя максимално допустими стойности. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимите стойности то не се оценява от комисията.4.Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 12:00ч. на 22.12.2014 г. в Деловодството на Община „Тунджа”. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно: „Доставка и монтаж на маси и столове по Проект „Инвестиция в потенциала за развитие на културния фестивален туризъм на територията на МИГ „Тунджа” на община „Тунджа”. 5. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. 6.Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка. 7.Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал).
Продължава в Допълнителна информация...........
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката".........
Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицето (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
Желаещите да получат документацията за участие, могат да направят това до 12:00 часа на 29.12.2014г. в административната сграда на община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки, ет.3, стая 309. Документацията е публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена.
Срок на валидност на публичната покана – 29.12.2014г.
Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 29.12.2014 г. от 15:00 ч. в заседателната зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” 1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно.
* Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост.
* Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: