ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Осигуряване на хостинг и системна поддръжка на интернет страницата на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72415000
Описание:
Услуги за хостинг на уебстраници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят трябва да осигури изпълнението на следните дейности за хостинг и поддръжка на сайта на ОПТ:
• Инсталиране, конфигуриране и трансфериране на всичките данни от съществуващия до момента сървър на сървър на Изпълнителя;
• След трансфера на сървър на Изпълнителя, сайтът трябва да запази цялата си функционалност, съществуваща до момента (т. 8 от Техническата спецификация) и да предостави непрекъснат достъп към сайта в интернет пространство не по-късно от 45 календарни дни от датата на сключване на договора;
• Изпълнителят трябва да поддържа достатъчно свободно дисково пространство на сървъра си за нормална работа на сайта;
• Изпълнителят трябва да осигури консултации, свързани с поддръжката и използването на системата, консултации за работа със система за управление на съдържанието.
• Ежедневно архивиране и осигуряване на резервни копия на цялата информация на сайта;
• Антивирусна защита;
• Защита от външни пробиви и атаки в системата;
• Екип за реакция по схема 24/7;
• Непрекъсната интернет връзка;
• Непрекъснато електрозахранване;
• Непрекъсната връзка със системен администратор;
• Възстановяване на сайта от архив при срив или загуба на информация;
• Визуализиране на пълната информация за конкретна страница за не повече от 5 секунди;
• Представяне на сайта без загуба на дизайн, функционалност и информация при използване на различни интернет браузъри: Internet Explorer, на Microsoft, Mozilla, Chrome;
• Поддръжка на съвременни средства при публикуване на снимки, графични изображения, видео файлове, банери;
• Поддръжка на съвременни средства за създаване, редактиране и визуализация на карти за всички проекти, включени в обхвата на Оперативна програма „Транспорт“ 2007 – 2013 г.;
• Достъп до подробна статистическа информация за посещения на сайта;
• Осигуряване на информационна сигурност чрез използване на съвременни средства за криптиране (чрез SSL/TSL протокол) на персонален достъп за целия период на договора. SSL сертификатът ще се предостави от Възложителя.
• Поддръжка на цялата разработена до момента функционалност, която се използва на сайта;
• Поддръжка на съдържание на български и английски езици.
• Осигурен достъп към информацията на сайта за хора с намалено зрение, съгласно W3C стандарт.
• Осигуряване на квалифицирани лектори, които да проведат две обучения на служителите от ОПТ относно работа с информационна система за управление на сайта на Оперативна програма „Транспорт“ 2007 - 2013 г. Логистиката на обученията е за сметка на Възложителя.
Хостинг и дейности, свързани с информационната сигурност трябва да отговарят на Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност.
Информацията, която ще се публикува в раздел „Профил на купувача“ трябва да отговаря на изискванията на Закона за обществените поръчки и Закона за електронното управление.
Изпълнителят трябва да осигури системна поддръжка на софтуера, която включва:
• Отстраняване - до 4 часа на критичен проблем, който води до пълна загуба на функционалността на сайта;
• Отстраняване на некритичен проблем, при който има забавяне или частична загуба на функционалността на сайта – до 24 часа;
• Отстраняване на неизправности в работата на сайта, ако възникнат проблеми поради неизправност/пробив в обслужващия софтуер;
• Периодично синхронизиране на информацията/данните между сървър на Изпълнителя и сървър на Възложителя (МТИТС), на който е конфигурирано огледално копие на сайта;
• Изпълнителят трябва да гарантира интегритет, надеждност и сигурност на информационната среда;
• Изпълнителят трябва да актуализира и променя банерите на индексната страница на сайта, при необходимост;
• Изпълнителят следва да съдейства за подобряване на дизайна на сайта при поискване от страна на Възложителя;
Изпълнителят трябва да може при необходимост да направи корекции в програмния код или в конфигурация на сайта без да нарушава съществуващата функционалност. Заплащане на домейн за периода до декември 2017 г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Участникът да има опит в изпълнението на услуги с предмет, сходни на предмета на настоящата поръчка, а именно: осигуряване на хостинг и системна поддръжка на интернет страница и работа със съвременни информационни уеб базирани системи при спазване на необходимите изисквания за информационна сигурност, отговарящи на Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност.
Опитът на участникa се доказва чрез посочване (Пр №6–Списък на услугите) на услугите, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на настоящата оферта, сходни с предмета на настоящата поръчка. Към списъка се прилагат и доказателства за извършените услуги.
2.Изискване за техническо оборудване
И-лят трябва да осигури сървър с не по-малко от 200GB свободно пространство за данни, 4 ядрен процесор с честота не по-малко от 2400 MHz, оперативна памет не по-малко от 4GB RAM, RAID контролер и Интернет връзка, която да осигури минимално време за зареждане на съдържанието (до 5 сек.) в Р. България и извън Р. България.
3.Начин на плащане
3.1.Плащането се извършва по банковата сметка на и-ля, по следния начин:
3.1.1.Първо междинно плащане в размер на 70% от общата сума.
3.1.2.Окончателно плащане в размер на 30% от общата сума.
3.2.Първото междинно плащане по договора се извършва в срок до 20 работни дни след представяне на одобрен с писмо на директора на дирекция „Координация на програми и проекти” Междинен отчет в МТИТС и фактура (оригинал) за стойността на предоставената през отчетния период услуга. Писмото по предходното изречение се изпраща до И-Я не по-късно от 3 работни дни от одобряване на междинния отчет.
Междинният отчет е необходимо да бъде представен от И-Я не по-късно от 10 работни дни след приключване на дейността по осигуряване на достъп до сайта на сървъра на И-Я и да съдържа информация за следните извършени дейности:
-характеристики на осигурен сървър;
-подробна информация за инсталиран софтуер, необходим за поддръжка и хостинг на сайта на ОПТ;
-дейностите, извършени от Изпълнителя по запазване на съществуващия дизайн, функциалност, данни и информация на сайта;
-документ, потвърждаващ заплащане на домейн за периода до декември 2017г. с име www.optransport.bg.;
-описание на предприети действия по осигуряване на информационна сигурност на сайта на ОПТ
3.3.Окончателното плащане по договора се заплаща в срок до 20 работни дни след представяне на:
3.3.1.Одобрен Окончателен отчет с писмо на директора на дирекция „Координация на програми и проекти” в МТИТС. Писмото по предходното изречение се изпраща до И-Я не по-късно от 3 работни дни от одобряване на Окончателния отчет.
Окончателният отчет е необходимо да бъде представен от И-Я не по-късно от 3 работни дни след 30.11.2015г. Окончателният отчет е необходимо да съдържа информация за следните извършени дейности:
-подробно описание за системно администриране на сървъра и на сайта, отговарящи на всички изисквания за сигурност и актуалност на данните.
-подробно описание на дейностите, свързани с хостване на сайта на ОПТ;
-описание на дейности, свързани с отстраняване на възникнали проблеми за периода на изпълнение на договора;
-дейности, свързани с актуализация на дизайн, конфигурация на сайта и други програмни корекции при възникване на такива за периода на изпълнение на договора;
-дейности, свързани с архивиране, осигуряване на резервни копия на цялата информация и синхронизиране на данни със сървъра на В-я.
3.3.2.Фактура (оригинал) за стойността на предоставената през отчетния период услуга.
3.4.Плащанията се извършват в български лева по банков път, срещу представяне на оригинална данъчна фактура от И-Я.
4.Избраният И-Л предоставя гаранция за изпълнение на задълженията си в уговорените за това срокове, включително и за гарантиране на техническите параметри и качество на извършените дейности, предмет на договора, в размер на 5% от възнаграждението.
Валидност на офертите-60 дни от датата на крайния срок за получаване на офертите.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
І. Приложения към публичната покана
• Приложение № 1 – Техническа спецификация за процедура по възлагане на обществена поръчка с предмет „Осигуряване на хостинг и системна поддръжка на интернет страницата на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.”
• Приложение № 2 – Идентификация на участника (образец)
• Приложение № 3 – Техническа оферта
• Приложение № 4 - Образец на ценово предложение
• Приложение № 5 – Проект на договор
• Приложение № 6 – Списък на услугите
ІІ. Офертите да съдържат:
1. Данни за лицето, което прави предложението - Приложение № 2;
2. Техническа оферта – Приложение № 3;
3. Ценово предложение – Приложение № 4;
4. Списък на услугите – Приложение № 6.
ІІІ. Офертите се предават в затворен, запечатан плик в отдел "Деловодство" на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, София, ул."Дякон Игнатий" № 11 всеки работен ден от 09:30 до 17:30 часа в срок до датата за получаване на офертите.
Върху плика с офертата да бъде надписано името на участника и координати за обратна връзка, както и предмета на настоящата публична покана.
Отварянето на офертите ще се състои на дата: 07.01.2015 г., час: 11:00, място: в сградата на МТИТС.
ІV. При подписване на договор за възлагане на поръчката, определеният за изпълнител участник да представи документите и декларациите по чл. 101е, ал. 2 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: