Версия за печат

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №2, За: инж. Христина Христова, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 881220, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: гр.Плевен, Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка:„Проектиране, авторски надзор и строителство на обект Реконструкция мрежа Ниско напрежение и Улично осветление по бул. „Христо Ботев”, реконструкция въздушни линии Средно напрежение /20 kv/ по ул. „Райски кът” и на кръстовището на ул.”Ал.Стамболийски” и ул. „Вл.Вазов”, гр.Плевен”. I. Обект: „Реконструкция на мрежа НН и УО“ по десния тротоар на бул.“Христо Ботев“ в участъка от ул.“Сан Стефано“ до ул.“Ильо войвода“, засягаща се от изграждането на нова тролейбусна мрежа, гр. Плевен Във връзка с изграждането на нова тролейбусна мрежа по бул.“Христо Ботев“ е необходимо да бъдат реконструирани следните съоръжения: 1. Въздушна мрежа НН на ТП 322, гр. Плевен, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и УО по бул. „Христо Ботев“. II.Обект: „Реконструкция на мрежа НН и УО“ по бул.“Христо Ботев“ в участъка от ул.“Трети март“ до ул.“Плевенска епопея“ засягаща се от изграждането на нова тролейбусна мрежа, гр. Плевен Местонахождение: бул. „Христо Ботев“ в участъка от ул.“Плевенска епопея“ до ул.“Трети март“, гр. Плевен 1. Във връзка с изграждането на нова тролейбусна мрежа по бул.“Христо Ботев“ е необходимо да бъдат реконструирани следните съоръжения, собственост на „ЧЕЗ РазпределениеБългария” АД и Община Плевен: 1.1. Въдзушна мрежа НН на ТП 470 и ТП 37, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и УО по бул. „Христо Ботев“. III.Обект: „Изместване на ел.съоръжения 20 КV ”, засягащи се от строителството на нова тролейбусна мрежа, по ул.“Райски кът“, гр.Плевен Местонахождение: ул.“Райски кът“, гр.Плевен 1. Във връзка със строителството на новата тролейбусна мрежа по ул.“Райскикът“, гр.Плевен е необходимо да бъдат реконструирани следните съоръжения, собственост на „ЧЕЗ РазпределениеБългария” АД: 1.1. Стоманорешетъчен стълб 20 кV от ВЛ „Ядрен“, монтиран в участъка на пресичането му с ул.“Райски кът“, заедно с монтирания на него РОМ. 1.2. Кабел 20 кV от ВЛ до ТП 618 и тръбна мрежа изградена в тротоара по ул.“Райски кът“. 1.3. Стоманорешетъчен стълб 20 кV от ВЛ „Възраждане“, монтиран в участъка на пресичането му с ул.“Райски кът“, заедно с монтирания на него РОМ. 1.4. Кабел 20 кV от ВЛ до съществуващ ТП. 1.5. Ел. провод 20кV „Пробуда” IV.Обект: Реконструкция на въздушни линии СрН /20кV/”Къшин”, „Освобождение”и „Спартак”, засягащи се от строителството на нова тролейбусна мрежа в участъка – кръстовището на ул. „Александър Стамболийски” и ул. „Владимир Вазов”, гр. Плевен 1.За реконструкцията е необходимо да се извърши следното: Реконструкцията на въздушните ел. проводи 20кV ще се осъществи чрез кабелиране от в/ст „Спартак” до първите стоманорешетъчни стълбове на трите ВЛ от другата страна на ул. „Владимир Вазов” Кабелната линия 20кV да се изпълни с оразмерени еднофазни едножилни кабели 20кV със сечение 185мм2, положени в тръбна мрежа съгл. Наредба №3. Реконструкцията на възд. Ел. проводи СрН трябва да се изпълни с оразмерени еднофазни едножилни кабели 20кV със сечение 185мм2, положени в нова тръбна мрежа с 6бр РVС тръби ф 140/4,1 и шахти с р-ри 1,80/0,9м Присъединяването на новите каб. линии 20кV към възд. Ел. проводи 20кV и прехода към възд. Част да се осъществи чрез монтаж на: • РОМзК 20/400 • Металоокисни вентилни отводи 20кV • Връзката м/у мостовите проводници на стълба и разединителя да се осъществи с проводник АС.Да се монтират сигнализатори за земни къси съединения. Във възл. Станция „Спартак” да се направи реконструкция на килиите на трите ел провода при запазване на съществуващата система за телеуправление.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45311000

Описание:

Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

I. Обект: „Реконструкция на мрежа НН и УО“ по десния тротоар на бул.“Христо Ботев“ в участъка от ул.“Сан Стефано“ до ул.“Ильо войвода“, засягаща се от изграждането на нова тролейбусна мрежа, гр. ПлевенII.Обект: „Реконструкция на мрежа НН и УО“ по бул.“Христо Ботев“ в участъка от ул.“Трети март“ до ул.“Плевенска епопея“ засягаща се от изграждането на нова тролейбусна мрежа, гр. ПлевенIII.Обект: „Изместване на ел.съоръжения 20 КV /2 броя стоманорешетъчни стълба/ ”, засягащи се от строителството на нова тролейбусна мрежа, по ул.“Райски кът“, гр.ПлевенIV.Обект: Реконструкция на въздушни линии СрН /20кV/”Къшин”, „Освобождение”и „Спартак”, засягащи се от строителството на нова тролейбусна мрежа в участъка – кръстовището на ул. „Александър Стамболийски” и ул. „Владимир Вазов”, гр. ПлевенИзточник на финансиране Бюджетен параграф от който ще бъде извършен разхода: §§ 51-00 „ОР”

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

183333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Плевен

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата.2. Декларация с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) (Образец № 3).При участник обединение (консорциум), което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.3. КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР.3.1.Списък на услугите за проектиране, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата (трите години да се броят от датата на подаване на офертата назад), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка(Проектиране на обект Реконструкция мрежа Ниско напрежение и Улично осветление, реконструкция въздушни линии Средно напрежение /20 kv/;), придружено с удостоверение или посочване на публичен регистър. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Образец 4.Минимално изискване да има поне една извършена услуга за проектиране на обекти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка.3.2.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (петте години да се броят от датата на подаване на офертата назад), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, придружен с посочване на публични регистри, удостоверение за добро изпълнение или копия на документи. Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Образец 5. Минимално изискване да има поне едно извършено строителство на обекти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка.3.3.Списък на техническите лица по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.Списък-декларация по чл.51, ал.1, т.4 и 7 от ЗОП Образец 6.Минимално изискване-т.3.3.1. Колектив от проектанти-правоспособни физически лица, както следва: Проектант по част Електро, Проектант по част Конструктивна и Проектант по част Пожарна безопасност, като всеки от тях следва да притежава придобита пълна проектантска правоспособност.т.3.3.2.Ръководител с професионална квалификация инженер по част Ел., Технически ръководител Ел. и Технически ръководител АС с професионална квалификация техник или инженер. Техническия ръководител Ел. да има ел.техническо образование и да има IV или по-висока от IV категория – квалификационна група за безопасност при работа в ел. уредби и мрежи. 3.4.Списък-декларация за техническото оборудване.Списък-декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - Образец 7. Минимално изискване бордови автомобил – 1 бр. , багер – 2 бр., самосвал – 2 бр., автовишка най-малко 22 метра – 1 бр., автокран – 1 бр.4.КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР. Участникът следва: -да докаже регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи трета група, трета категория, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространствоили - да представи декларация или - удостоверение от Камарата на строителите за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи трета група, трета категория или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз.5.Всеки от проектантския колектив по т.3.3.1. може да бъде участник в настоящата публична покана, като българско или чуждестранно правоспособно физическо лице или правосубектно юридическо лице и за притежаване на придобитата пълна проектантска правоспособност участникът следва: ПРОДЪЛЖАВА В ПОСЛЕДНО ПОЛЕ ДОПЪЛНИТЕЛНАИНФОРМАЦИЯ

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели: Цена за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор /до 20 833,00 лв. без ДДС/ – 30 %. Цена за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) /до 162 500,00 лв. без ДДС/ – 30 %. Срок за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор (в календарни дни), /не по-малко от 20 (двадесет) календарни дни и не повече от 30 (тридесет) календарни дни / – 20 %. Срок за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) (в календарни дни), /не по-малко от 50 (петдесет) календарни дни и не повече от 70 (седемдесет) календарни дни / – 20 %. 2. Комплексната оценка на всяка оферта ще се определя в сравнение с минималната или максималната оценка по всеки отделен показател на другите оферти съгласно следната формула: КOi = K1 x 0,30 + K2 x 0,30 + K3 x 0,20 + K4 x 0,20, където: КOi – е комплексната оценка на съответната оферта; i – е пореден номер на офертата; i – може да заема стойности от 1 до n, където n е общия брой на офертите. К1 Цена за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор /до 20 833,00 лв. без ДДС/. К2 Цена за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) /до 162 500,00 лв. без ДДС/. К3 Срок за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор (в календарни дни), /не по-малко от 20 (двадесет) календарни дни и не повече от 30 (тридесет) календарни дни/. К4 Срок за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) (в календарни дни), /не по-малко от 50 (петдесет) календарни дни и не повече от 70 (седемдесет) календарни дни /. Формулата за К1 е следната: Ц ПР min К1 = 100 х –––––––––––––––, където Ц ПР Ц ПР min – е най-ниската предложена цена за извършване на проектиране и осъществяване на авторски надзор /до 20 833,00 лв. без ДДС/; Ц ПР – е цената за проектиране и осъществяване на авторски надзор /до 20 833,00 лв. без ДДС/, предложена от съответния участник; Формулата за К2 е следната: Ц СТР min К2 = 100 х –––––––––––––––, където Ц СТР Ц СТР min – е най-ниската предложена цена за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) /до 162 500,00 лв. без ДДС/ ; Ц СТР – е цената за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) /до 162 500,00 лв. без ДДС/, предложена от съответния участник; Формулата за К3 е следната: С ПР min К3 = 100 х –––––––––––––––, където С ПР С ПР min – e най-краткия срок за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор (в календарни дни) /не по-малко от 20 (двадесет) календарни дни и не повече от 30 (тридесет) календарни дни /; С ПР – е срокът за извършване на проектиране чрез изработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор (в календарни дни) /не по-малко от 20 (двадесет) календарни дни и не повече от 30 (тридесет) календарни дни /, предложен от съответния участник; Формулата за К4 е следната: С СТР min К4 = 100 х –––––––––––––––, където С СТР С СТР min – e най-краткия срок за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) (в календарни дни) /не по-малко от 50 (петдесет) календарни дни и не повече от 70 (седемдесет) календ. дни /; С СТР – е срокът за изпълнение на предвидените строително ремонтни работи (СРР) (в календарни дни)-от50 до 70 дни предл. от съотв. уч-к.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ПРОДЪЛЖАВА ОТ ПОЛЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: - да докаже регистрацията си в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или - да представи декларация или - удостоверение за наличието на регистрация в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 6.Декларация за спазване на минимална цена на труда в строителството по чл.56, ал.1, т.11от ЗОП Образец 8.;7.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за съгласие за участие на подизпълнител Образец 9.;8. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение Образец 10;9. Административни сведения на участника Образец 11; 10. Техническо предложение Образец 1; 11. Ценово предложение Образец 2; 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в процедурата. Представя се когато офертата не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен представител; 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП Образец № 12. Представените от участника към офертата му документи, които не са в оригинал или нотариално заверено копие, се заверяват на всяка страница с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника. Срока на валидност на офертата не може да бъде по-кратък от 120 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ.Оферти за участие в обществената поръчка се подават до 17:00 ч. до датата, посочена в настоящата Публична покана в Център за административно обслужване на граждани към Община Плевен, пл.Възраждане 4, гр.Плевен 5800. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, наименование на фирмата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.ДАТА, ЧАС И МЯСТО ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ Община Плевен, пл.ВЪЗРАЖДАНЕ №2, ет.1, Актова зала, 22.12.2014 г., 14:30 часа; -Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, при сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2 (две) на сто от стойността на договора без ДДС, съгласно Ценовото предложение. Представя се под формата на банкова гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранция. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД; Банков код (BIC): IORTBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG38 IORT 7380 3338 0000 01; Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 6 (шест) месеца от датата на сключване на договора. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА Участникът,определен за изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, съгласно Ценовото предложение, документи издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (в оригинал или нотариално заверено копие), декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 (в оригинал) и документ за гаранция за изпълнение (в оригинал).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/12/2014