Версия за печат

BG-Мездра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Мездра, ул. "Христо Ботев" №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

В изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, Изпълнителят следва да извърши доставка на: - спално бельо, завивки, облекло и обувки необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на деца в едно Защитено жилище и три Центъра за настаняване от семеен тип по проект „Моят дом в Мездра” схема за БФП BG051PO001-5.2.12 «Да не изоставяме нито едно дете», Компонент 2 - „Разкриване на социални услуги в общността„ по сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-5.2.12-0050-C0001. - домакински съдове и почистващи препарати и консумативи необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на деца в едно Защитено жилище и три Центъра за настаняване от семеен тип изградени в Община по проект „Моят дом в Мездра ”, схема за БФП BG051PO001-5.2.12 «Да не изоставяме нито едно дете», Компонент 2 - „Разкриване на социални услуги в общността„ по сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-5.2.12-0050-C0001. - учебни, канцеларски материали и играчки, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на деца в едно Защитено жилище и три Центъра за настаняване от семеен тип изградени в Общината по проект „Моят дом в Мездра ” схема за БФП BG051PO001-5.2.12 «Да не изоставяме нито едно дете», Компонент 2 - „Разкриване на социални услуги в общността„ по сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-5.2.12-0050-C0001, съобразно изискванията на изготвената и одобрена документация и техническите спецификации.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

18000000, 18200000, 33199000, 39512000, 39831240, 39831000, 39221100, 30197000, 30199000, 37500000

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Връхни дрехи
Работно облекло за медицински персонал
Спално бельо
Почистващи вещества
Перилни и почистващи препарати
Кухненска посуда
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Игри и играчки; панаирни атракции


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Точните количества и обем са определени в техническите спецификации, неразделна част от поканата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

53629 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Мездра

NUTS:

BG313

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставените стоки, трябва да бъдат нови, неупотребявани с доказано качество и произход. Стоките трябва да съответстват на изискванията, посочени в настоящата документация и приложената към нея Техническа спецификация. Доставките се приемат с двустранен приемо – предавателен протокол съставен ат представители на Възложителя и Изпълнителя. В случай, че от страна на Възложителят бъдат констатирани недостатъци и/или несъответствие с изискванията в техническите спецификации, доставените артикули не се заплащат до отстраняване на недостатъците и/или несъответствията от и за сметка на Изпълнителя в определения за това срок. При констатиране от представителят на Възложителя некачественно доставени стоки или стоки не отговарящи на изискванията на Възложителя, Изпълнителя е длъжен незабавно да замени същите с качествени и итговарящи на изискванията. Доставеното облекло,обувки, спално бельо и завивки за децата и младежите и работното облекло за персонала в ЦНСТ и ЗЖ за деца с увреждания гр.Мездра да бъде ново и неупотребявано, с доказано качество и произход. Изпълнителят на поръчката се задължава да достави облекло,обувки, спално бельо и завивки за децата и младежите и работното облекло за персонала, предмет на договора във вид, количество и качество, съгласно изискванията на Възложителя при стриктното спазване на действащите норми и стандарти в Република България, при условията и сроковете на договора за обществена поръчка. Артикулите предмет на доставка трябва: 1.Да притежават достатъчна здравина, издръжливост и минимална свиваемост; 2.Да притежават достатъчна термоустойчивост; 3.Да не са алергенни; 4.Да имат маркировка за състав на плата/кожата и ръст/ размер. Играчките следва да имат маркировка за съответствие СЕ маркировка, нанесена при спазване принципите на чл. 30 от Регламент № (ЕО) 765/2008 на Европейския парламент и на Съвета от 9 юли 2008 г. за определяне на изискванията за акредитация и надзор на пазара във връзка с предлагането на пазара на продукти и за отмяна на Регламент № (ЕО) 339/93 (ОВ, L 219 от 13.08.2008 г., стр. 30 - 47), наименованието и/или търговското наименование, и/или търговската марка, адресът на производителя и на вносителя се поставени на трайно и на видно място върху играчката или опаковката й. За играчките с малки размери или съставени от дребни детайли тези сведения се поставят върху опаковката, върху етикет или листовка. Върху играчката или върху прикрепен етикет, върху опаковката или в инструкцията за употреба трябва да се посочени най-малко минимална или максимална възраст на потребителя; когато е приложимо - уменията, които се изискват от него, максималното или минималното му тегло и предупреждение играчката да се употребява под надзора на възрастен. Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците. Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно един или повече договора с предмет, сходен на предмета на поръчката през последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г., 2013 г). *Доставки, сходни и/или еднакви с предмета на поръчката са доставки на промишлени стоки. За доказване на техническите възможности за изпълнение на поръчката всеки от участниците представя: Списък на основните договори за доставки, еднакви и/или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата включително предмет, стойностите, датите и получателите, придружени с удостоверение издадено от получателя или посочване на публичен регистър в който е публикувана информация за доставката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/12/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/12/2014