Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж. Радка Георгиева, Р. България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0707 23480

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.saparevabanya.bg..

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Всекидневна и ежеседмична (периодична) доставка на хранителни продукти за "Домашен социален патронаж" - гр.Сапарева баня след подаване на заявка от оторизираните длъжностни лица на заведението.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Сапарева баня, Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Заявление за участие по образец №1, съдържащо данни за лицето, което прави предложението и срок на валидност на офертата; 2. Техническо предложение по образец №2; 3. Ценово предложение по образец №3; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по образец №4; Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения. Когато участникът в поръчката е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод. 5. Проект на договор – образец № 5. 6. Списък на доставките по образец №6 , които са еднакви или сходни с предмета на поръчката,изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка по образец №6 на Възложителя; 7. Документ/и за собственост или договор за наем на съответното МПС, чрез което ще се извършва доставката на продуктите и удостоверение за регистрация от РЗИ по реда на чл.3, ал.3 от Наредба №9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл.246, ал.4 от Закона за ветеринаромедицинската дейност и чл.6 от Регламент (ЕО) №852/2004г., ведно с копия на регистрационите талони на транспортните средства; 8. Заверено копие на Удостоверение за регистриране на участника в ОДБХ за търговия с храни; 9. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия и управляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на упълномощителя и упълномощения, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 10. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, и да съдържа задължително информация за представляващия обединението; 11. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението). 12. Административни сведения – Образец № 7 13. Декларация за срок на валидност на офертата - Образец № 8.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите на участниците ще се приемат в деловодството на Община Сапарева баня на адрес: Община Сапарева баня, гр. Сапарева баня 2650, „Германея” № 1, всеки работен ден до датата и часа, посочени в публичната покана. Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена на интернет адреса на Възложителя http://www.saparevabanya.bg в раздел "Профил на купувача". Отварянето на офертите ще се извърши на 23.12.2014г. в 09:00 часа в Заседателната зала, ет.3 на административната сграда на Община Сапарева баня на ул. „Германея” №1. Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/12/2014