Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Петър Бодльов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173283, E-mail: p.bodlyov@api.bg, Факс: 02 9173215

Място/места за контакт: Дирекция ОППО/ КИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/index.php?cID=5857.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонер касети за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура”. Целта на настоящата поръчка е доставка на необходимите на АПИ количества канцеларски материали в количество и качество, съгласно приложено към поканата КСС. Доставката, следва да се извърши до административния адрес на Възложителя: гр. София, бул. "Македония" № 3

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30125100, 30197630, 30197220

Описание:

Касети с тонер
Хартия за печатане
Кламери


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В резултат на поръчката, следва да бъдат доставени на възложителя канцеларски материали, копирна хартия и тонер касети за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура”, съгласно приложена към поканата Количествено-стойностна сметка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Срок за изпълнение на поръчката: Обществената поръчка, предмет на възлагане в настоящата процедура е със срок на изпълнение 5 (пет) работни дни, считано от датата на сключване на договора, който включва 2 работни дни за доставка на материалите и 3 работни дни за съставяне на приемо-предавателен протокол и отчитане на извършената на доставка с издаване на фактура от Изпълнителя. Срок на валидност на офертите – 120 (сто и двадесет) дни от датата на подаването им; Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: -документи по чл.101e, aл. 2 от ЗОП; Оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, представляваща 5 (пет) на сто от стойността на поръчката без ДДС, която се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец, съгласно образеца на възложителя или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: Българска народна банка - централно управление IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD; Изисквания към предмета на поръчката са посочени в Приложение 1 на Възложителя, неразделна част от настоящата Публична покана Финансирането на обществената поръчка ще се извърши от бюджета на Агенция "Пътна инфраструктура".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдърж. на офертата включва:1. Данни за лицето, което прави предложението. 2. Оферта, вкл.техн. и ценово предложение по образец на възлож. В офертата се посочва срок на валидност и списък на подизпълн., които ще участват при изп. на п-та, ако се предвиждат такива, както и видовете работите от предмета на п-та, които ще изв. и съотв. на тези работи дял в проценти от стойността на общ. п-ка. 3 Миним. изисквания и доказ-ва за техн. възможности на уч-те в общ. поръчка:3.1. 1. Уч-кът следва да има внедрена система за упр-е на кач-то, сертиф-на по европ.стандарт ISO 9001:2008 или еквивал. сертификати, издадени от органи, устан. в др.държ. членки, или др. доказателства за еквив. мерки за осиг. на качеството, с обхват, сходен с предмета на общ. п-ка. Изискв-то доказва чрез представянето на: Заверени от уч-ка копия на изд-те валидни сертиф-ти или докум-ти, удостов-щи процес на сертиф-ция или ресертиф-ция или на еквив. сертификати, изд. от органи устан. в др.държ.членки, както и чрез др.док-ва за еквив. мерки за осиг. на кач-то и опазването на околн.среда. Уч-те се задълж. да поддържат за срока на валидност на офертите си, а уч-т опр. за изпълнител и за срока на изп.на д-ра наличието на такъв сертификат. 3.1.2. Kопирната хартия, следва да е подходяща за двустранно и цветно копиране при работа с високоскоростни копирни машини, лазерни и мастилено-струйни принтери и да има кач-ни показатели, съгл. посочените в КСС - Пр.№3. Също така хартията, следва да е избелена без свободен хлор, като изцяло избелена хартия без хлор също се приема за отг-ща на изискванията на Възл. в настоящата п-ка. Изискв.се док. със зав. копие от документ за проведени лабор-ни изсл-ния за бяла копирна хартия формат А4, издаден от „Институт по целулоза“ АД, гр. София, ул. „Поручик Неделчо Бончев“ или др.оториз. лабор-я, от които да е видно, че уч-т покрива миним.техн.изисквания за хартията с дата на издаване не по-късна от 10 месеца преди датата на обявяване на общ.поръчка.3.1.3. Тонер касетите следва да са произв. за съотв.печатаща техника, за която се отнасят. Ако в срока на д-ра, производ-т на някой от тонерите ги спре от произв-во, то изпълнителят се задължава да предостави съвместими тонери за съотв.у-ва. Изискв. се доказва със зав. копие на съотв. офиц.документ (писмо или др.) от произв.на тонерите за спирането му от произв-во. Ако това обстоятелство е факт още към момента на подаване на оферти от уч-те, то задълж. това обстоятелство се упоменава и се предоставя зав.копие съотв.офиц.д-нт(писмо или др.) от произв-я на тонерите за спирането му от произв-во. Уч-т следва да е упълном. от произв-л или офиц. представител да разпростр. и продава предлаг. тонер касети на територ. на РБ. У-т следва да представи оторизац-о писмо от офиц. предст-л на производителя, предоставящ правото на уч-ка да продава консумативите на тер.на РБ. 4. В случай, че уч-к в поръчката е обединение, което не е юрид. лице, изискванията по-горе се доказват от един или повече от уч-ци в обединението. Предаване на офертата: Офертата и всички останали док-ти към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като уч-кът следва да постави печат в/у лентата и/или да се подпише.В/у плика трябва да бъде отбелязана сл. инф-я: адрес на Възл-я: АПИ, гр.София, бул. „Македония” №3; наименование, адрес, тел., факс и ел. адрес на уч-ка и предмет на поръчката, за к/о се представя офертата.Оф. сл.да бъдат представени в Дел. на АПИ до 17:00ч, на датата, посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по ел. път до Прил. към поканата на интернет адреса на Възл-я: http://www.api.bg/index.php?cID=5857, до изтичането на срока на валидност, посочен в Раздел ІV от наст.покана. Отварянето на офертите ще се извърши на 17.12.2014 г. в 10.00 часа, зала 701 в сградата на АПИ, София, пл.Македония №3

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2014