Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Гермнанея" 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0701 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0707 23480

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изпълнителят следва да изпълни конкретни дейности, за да се постигне и изпълнение на Дейност 3 „Дейности за информация и публичност” от проект с наменование: „Повишаване на квалификацията на служителите в общинска администрация Сапарева баня, чрез усвояване на нови и затвърждаване, развитие и надграждане на придобити знания и умения”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд”, а именно: - Осъществяване на пресконференции – /в началото и края на изпълнението на проекта/ ; - Изготвяне на информационни брошури и плакати; - Флаш памет - 8 GB ; - Химикали. - Публикации в местни и регионални медии – 3 бр.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22462000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

-Осъществяване на пресконференции – /в началото и края на изпълнението на проекта/ - 2 бр.; -Изготвяне на информационни брошури и плакати – 150 бр. брошури и 10 бр. плакати; -Флаш памет - 8 GB – 100 бр.; - Химикали – 100 бр.; -Публикации в местни и регионални медии – 3 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5067 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на община Сапарева баня за дейностите по разпространение на информационните материали. Мястото на изпълнение на дейностите по изработката на материалите е базата на избрания изпълнител. Мястото на изпълнение на публикациите в местни и регионални медии е територията на община Сапарева баня и територията на съответната регионална медия.

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в публичната покана и съпътстващата я документация. Технически изисквания:а) Участникът в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка следва да е изпълнил поне две услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата.* Забележка: Под предмет „сходен с предмета на настоящата поръчка” се разбират услуги, свързани с осигуряване на организация, логистика и провеждане на: събития, и/или пресконференции, и/или инициативи, и/или семинари, и/или изготвяне на рекламни- информационни материали, и/или еквивалетни.За доказване на горепосоченото, участникът представя Списък по образец (Приложение № 5), с посочване на стойностите, датите /начална и крайна дата на изпълнение/ и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга:Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган;Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. б/ Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти: а)Ключов експерт - Ръководител екип – отговорен за цялостното изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка. Квалификации и умения: Магистърска степен (или еквивалентна) в областта на хуманитарните науки, икономическите, обществените, техническите науки или еквивалентна.Професионален опит:Минимум 3 години професионален опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) в областта на „ПР”, журналистиката и масовите комуникации и/или рекламата, и/или връзките с обществеността, мениджмънт, опит в организирането на публични събития: конференции, пресконференции, работни срещи и др. или еквивалентна.б) Ключов експерт - Координатор и организатор на публични събития.Квалификации и умения:Трябва да има висше образование (бакалавърска степен или по-висока) по обществени, хуманитарни или икономически науки или еквивалентни.Професионален опит: минимум 2 (две) години опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) в сферата на журналистиката и масовите комуникации и/или рекламата, и/или връзките с обществеността и/или в организирането на публични събития - конференции, пресконференции, работни срещи и др.)или еквивалентна.Ключов експерт - Координатор по изработването на печатните материали.Квалификации и умения:Висше образование, степен „бакалавър или по-висока“ по технически науки или екивалент, специалност и/или квалификация в областта на „полиграфия“, „компютърен дизайн“, „графичен дизайн“ или друга еквивалентна специалност/квалификация в областта на дизайна и/или предпечат и/или печат на печатни материали, на информационните технологии, или компютърна анимация или еквивалентни специалностти. Професионален опит:Минимум 2 години професионален опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) в сферата на графичния дизайн, дизайна и/или изработването на печатни материали, рекламно-информационни и визуализационни материали или еквивалентна.Съгласно чл. 51а от ЗОП кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ Оценка на Техническо предложение – /Тп/ показател с относителна тежест – 50 %, образуван от: 1. Общ предложен срок за изработване и предаване на визуализационните материали предмет на поръчката – максимален срок до 20 календарни дни – /Т 1/ с относителна тежест – 25 %, максимално възможен брой точки – 100. 2. Срок за реакция при установени грешки в изработените визуализационни материали предмет на поръчката – максимален срок до 3 календарни дни – /Т2/ с относителна тежест – 25 %, максимално възможен брой точки – 100. Оценка на Ценово предложение – /Цп/ показател с относителна тежест – 50 %, образуван от: 3.Предложена цена – /Цп/ с относителна тежест – 50 %, максимално възможен брой точки – 100. Класирането на офертите се извършва във възходящ ред на получената комплексна оценка по формулата: КО = Тп (Т 1 х 25% + Т2 х 25%) + Цп х 50% Преди да пристъпи към оценяване на показателите от предложението за изпълнение на поръчката на участниците, комисията проверява дали същите са подготвени и представени в съответствие с изискванията на настоящата документация за участие в публичната покана. Комисията предлага за отстраняване от поканата участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. Всеки един от показателите на техническата оценка се формира по следния начин и при следните условия. 1. Общ предложен срок за изработване и предаване на визуализационните материали предмет на поръчката - Максимална оценка - 100 точки. Тегловен коефициент в оценката – 25%. * Срокът за изработването на визуализационните материали не включва съгласуването им с Възложителя и започва да тече от датата на получаване на писмено уведомление, че изготвените мостри са одобрени от Възложителя. Оценката по този показател се изчислява по следната формула Т 1= (Тmin/Тi) x 100 %, където: Тmin - най-кратък срок за изработване на материалите в офертите на участниците; Тi - предложен срок на оценяваната оферта; Тегловен коефициент в комплексната оценка - 25%. 2. Срок за реакция при установени грешки в изработените визуализационни материали предмет на поръчката - /Т2/- Максимална оценка – 100 точки. Тегловен коефициент в комплексната оценка– 25%. Оценката по този показател се изчислява по следната формула Т2 = (Тр min/ Тр i) x 100 %, където Трi - предложеният срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на съответния участник и Трmin - минималният предложен срок за реакция, в календарни дни, съгласно Предложението за изпълнение на участника, предложил най-кратък срок. * Под срок за реакция при установени грешки в материалите да се разбира грешки от всякакъв вид, които са довели до несъответствие с Техническата спецификация на Възложителя. Този срок започва да тече от датата на писменото уведомяване на участника с искане за отстраняване на допуснатите грешки от страна на Възложителя. По повод изпълнение на договора, участникът следва да спазва този предложен срок, при отстраняването на установени грешки в материалите. 3. Предложена цена (Цп) - с тежест 50% в комплексната оценка - представлява предложена от участника крайна цена и оценката се формира по следния начин : Цп = (Цmin / Цi) x 100%, където Цi e предложената крайна цена (в лева без ДДС), съгласно Ценовото предложение на съответния участник. и Цmin e минималната предложена крайна цена (лева без ДДС) съгласно Ценовото предложение на участника, предложил най-ниска цена.Участникът следва да предложи цена по всяка точка от ценовата оферта и обща цена за изпълнение на цялата обществена поръчка, като предлаганите от него цени не бива да надвишават общите пределни/лимитни, зададени от Възложителя. Участник оферирал цени по-високи от общите пределни/лимитни ще бъде отстранен от участие.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите на участниците съдържат, както следва: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника - по приложено в документацията Приложение № 1; •Заявление за участие – Приложение 2; •Техническо предложение - по приложено в документацията Приложение № 3 - попълнено и подписано - оригинал; •Ценово предложение - по приложеното в документацията Приложение № 4 - попълнено и подписано - оригинал; •Документи, удостоверяващи технически възможности и/или квалификация на участника: -Списък на извършените услуги през последните три години считано от датата на подаване на офертата -Приложение № 6,заедно с доказателства за извършената услуга: Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган;Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; -Списък на екип от ключови експерти - по приложено в документацията Приложение № 5; •Декларация за разположение на експертите - Приложение № 7, представя се в оригинал; •Декларация за валидност на офертите – Приложение № 8, представя се в оригинал; •Декларация за приемане клаузите на договора – Приложение № 9, представя се в оригинал; •Административни сведения – Приложение № 10, представя се в оригинал; •Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; •При участници обединения – оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, с нотариална заверка на подписите, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. • Проект на Договор – Приложение № 11, представя се парафиран на всяка страница; Офертите на участниците ще се приемат в деловодството на Община Сапарева баня на адрес: Община Сапарева баня, гр. Сапарева баня 2650, „Германея” № 1, всеки работен ден до датата и часа, посочени в публичната покана. Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена на интернет адреса на Възложителя http://www.saparevabanya.bg в раздел "Профил на купувача". Отварянето на офертите ще се извърши на 18.12.2014г. в 14:00 часа в Заседателната зала, ет.3 на административната сграда на Община Сапарева баня на ул. „Германея” №1. Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/12/2014