ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл” – представлявано от Елка Павленчова Белокапова - Директор, бул. “Ломско шосе” №177, За: Любомир Велков – помощник директор АСД, Р.България 1229, София, Тел.: 02 8981264, E-mail: udnzsofia@yahoo.com, Факс: 02 8981264
Място/места за контакт: бул. “Ломско шосе” №177
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://soudnzsofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на хранителни продукти за ученически стол на СОУ за деца с нарушено зрение „Луи Брайл”, съгласно асортимент на Възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15130000, 15300000, 15500000, 15200000, 15220000, 15800000
Описание:
Месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Различни хранителни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количеството се определя за всяка доставка
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всички български или чуждестранни физически или юридически лица, който отговарят на условията посочени в публичната покана. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, обединението е обвързано от офертата. В този случай се представя копие от договора за обединение, като и документите посочени в чл.56, ал.3, т.1 и т.3 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език. В случай, че участникът предвижда подизпълнител, същия следва да представи декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП както й да посочи ползването на подизпълнител на основание чл.56, ал.2 от ЗОП съобразно изискванията на Възложителя в процедура. Участникът следва да посочи: Единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. При не посочване на електронен адрес за кореспонденция, участникът се отстранява. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; Списък на доставките през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението, съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП; Участника следва да представи към списъка минимум две удостоверения за изпълнението на доставката към посочените договори от списъка, които да кореспондират помежду си. Това изискване от Възложителя към списъка с извършени доставки е минимално и неизпълнението му води до отстраняване. Декларация с наличните транспортни средства, които ще бъдат на разположение по време изпълнението на поръчката с посочен регистрационен номер (не се представят копия от талони на автомобилите). Посочените превозни средства да имат валидни (удостоверения) за превоз на хранителни продукти от неживотински произход и хранителни продукти от животински произход, издадени от компетентни органи за съответното МПС, което е собствено, наето от участника или предоставено за използване при условията на чл.51а от ЗОП. Посочва се номера на издаденото удостоверението, не се прилагат удостоверенията. Възложителят поставя минимално изискване към участниците, а именно:Участникът следва да има поне 1 (един) автомобил с издадено удостоверение за превоз на храни от животински произход и поне 1 автомобил за превоз на храни от не животински произход.
Участниците следва да представят сертификат за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните - НАССР или обективни доказателства за качество – ISO с област на приложение предмета на поръчката, или друг еквивалентен документ. Участникът, представя един от двата сертификата или друг еквивалентен документ - копие заверено за вярност от кандидата. Ако документът е на чужд език, същия се представя в превод заверен за вярност от участника. Този документ е минимално изискване на възложителя и не представянето му води до отстраняване на участника
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Техническо предложение за изпълнение на доставката – 60 т.
Твърдо договорени единични цени на посочените в ценовата оферта видове стоки, за срока на валидност на офертата – 40т
Формула за изчисляване КО = ТП + ПЦ = 100т.
ТО = техническото предложението на участника се изчислява както следва: максимум 60т. получава участник, чиято концепция за доставка съответства напълно на изискванията, залегнали в техническото задание на Възложителя; 40 – точки получава участник, чиято концепция за доставка съответства на изискванията, залегнали в техническото задание на Възложителя; 20- точки получава участник, чиято концепция описва основните дейности на доставка, но не съответства напълно на техническите изисквания на Възложителя.
ПЦ = (Ц мин (лв.)/ Ц участн (лв.)) х 40
където: Ц мин.е най-ниската предложена цена за всеки вид продукт, а Ц участ. е ценовата оферта на самия участник.
Цената се изчислява като се сумират предложените цени по видове (сборуват се всички образци от 1 до 5).
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Публичната покана ведно с договор-проект, технически спецификации и образци на документи, които следва да се попълнят от участниците са поставени на сайта на СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл” на интернет адрес: http://soudnzsofia.bg – „профил на купувача”. Участниците не закупуват документи. Цялата документация е в електронен вид на интернет страницата на СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл”. Всички документи – заявление, декларации, документи изискани в настоящата покана, техническо предложение и ценова оферта се поставят в един плик с надпис: адрес на участника, телефон и факс. Офертата се подава лично или се изпраща от участника на адрес: гр гр. София, бул. “Ломско шосе” №177 – 2-ри етаж „технически изпълнител”.Участникът изпратил оферта по пощата носи отговорност за навременното и пристигане, а именно крайната дата на срока на валидност на публичната покана.
На 16.12.2014г. Възложителят ще отвори постъпилите оферти при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП в открито заседание в 13:30ч. в сградата на училището, като за резултата от класирането участниците ще бъдат уведомени по реда на чл.101г, ал.4 от ЗОП. Избраният изпълнител е длъжен, преди подписване на договора да внесе гаранция за добро изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, както й да представи документи при условията на чл.101е, ал.2 ЗОП
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: