Версия за печат

BG-Бяла Слатина

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Бяла Слатина, ул."Климент Охрдски" 68, За: Цветелина Страшимирова и Цветелина Андровска, Република България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882118, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914

Място/места за контакт: гр.Бяла Слатина ул."Климент Охрдски" 68

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.byala-slatina.com.

Адрес на профила на купувача: http://81.161.246.81/bp/ByalaSlatina.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на материали и консумативи, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката за преместването и настаняването на децата в новите услуги“ по 3 /три/ обособени позиции по проект „Като в свой дом”, Договор № BG051PO001-5.2.12-0060-C0001, със следните обособени позиции: •Обособена позиция №1 „Лични вещи на децата“ •Обособена позиция №2 „Материални запаси, посуда и санитарни консумативи“ •Обособена позиция №3 „Материали за рехабилитация ЛФК“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

19000000, 39831000, 39512000, 39513100, 18200000, 18310000, 18412000, 18811000, 18820000, 22100000, 37500000, 39221100, 37524700, 37524100, 18313000, 39514000, 18921000

Описание:

Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Перилни и почистващи препарати
Спално бельо
Покривки
Връхни дрехи
Долни дрехи
Спортни дрехи
Непромокаеми обувки
Спортни обувки
Печатни книги, брошури и диплянки
Игри и играчки; панаирни атракции
Кухненска посуда
Аксесоари за игри
Образователни игри
Дамско бельо
Тоалетни и кухненски кърпи
Куфари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

•Обособена позиция №1 „Лични вещи на децата“ : 1.Обувки- бр. 24 2.Маратонки-бр. 24 3.Домашни пантофи-бр. 24 4.Чехли за баня-бр. 24 5. Комплект лично бельо (по 3 комплекта на дете/младеж) - бр.72 6.Пижами (по 2 бр. на дете/младеж-една лятна и една зимна) - бр. 48 7.Два вида блузи (по 1 бр. на дете/младеж от вид)-бр. 48 8.Тениски с къс ръкав (по 2 бр. на дете/младеж) -бр. 48 9.Панталони (по 1 бр. от вид на дете/младеж)- бр.24 10. Връхно яке - бр. 24 11.Спортен екип - бр. 24 12.Спортни долнища - бр. 24 13.Комплект шал, шапка, ръкавици-бр.24 14.Комплект лични средства за хигиена-бр. 24 15.Комплект лична козметика-бр. 24 16.Лични играчки-бр. 24 17.Лични книги литература-бр. 24 18.Лични сувенири- бр.24 19.Куфари за пренос на багаж-бр. 24 20.Детска раница-бр.24 •Обособена позиция №2 „Материални запаси, посуда и санитарни консумативи“ : 1.Възглавници-бр. 28 2.Спално бельо (комплект) -бр.28 3.Одеяла -бр.56 4.Олекотени завивки -бр.28 5.Покривки за маса - бр.21 6.Лъжици - бр.28 7.Вилици - бр.28 8. Лъжици - малки- бр.28 9.Вилици - малки-бр.28 10.Ножчета назъбени с тъп връх-бр. 28 11.Чинии алпака-бр.28 12.Купички -бр.28 13.Канчета -бр.28 14.Подложки за хранене-бр.28 15.Четка за тоалетна чиния-бр.18 16.Четки -бр.16 17.Парцали за под с дръжка-бр.26 18.Кофи -бр.8 19.Кърпи за почистване-бр.30 20.Памперси (пакет – минимум 20 бр.)- бр.100 21.Тоалетна хартия (пакет х8 бр. ролки)-бр.150 22.Хартия за ръце (пакет х2 бр. ролки)-бр.150 23.Носни кърпи (стек х10 бр.)-бр.60 24.Мокри кърпи (пакет)-бр. 250 25.Дамски превръзки (пакет)-бр.60 26.Шампоан -бр.60 27.Течен сапун -бр.100 28.Тоалетен сапун-бр.140 29.Сапун за тоалетни чинии-бр.140 30.Почистващи препарати -бр.300 31.Перилни препарати -кг.150 32.Гъби за миене (опаковка х10 бр.)-бр.10 •Обособена позиция №3 „Материали за рехабилитация ЛФК“ : 1.Гимнастически дюшек - шалте бр.24 2.Масажни валячета за тяло-бр.4 3.Масажни валячета за стъпала-бр.4 4.Масажни валячета за ръце-бр.4 5.Масажни валячета за стави-бр.4 6.Масажен крем-бр.24 7.Единични гимнастически тояжки-бр.24 8.Гимнастически обръчи-бр.24 9.Гимнастически въженца-бр.24 10.Терапевтични топки -бр.10 11.Хилка за двигателен тренинг-бр. 8 12.Гимнастически тояжки-бр.24 13.Бадминтон комплект-бр. 10 14.Футболни топки-бр.8 15.Медицински топки-бр.4 16.Свирка с връв-бр.2 17.Постелка за гимнастика-бр.24

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

36068 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бяла Слатина, ЦНСТ

NUTS:

BG313

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всички доставени материали и консумативи трябва: - да бъдат нови и неупотребявани; - с опаковка и етикет на български език; - да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална, безпроблемна и безопасна експлоатация за периода на ползването им; - да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива, приложими за него); При констатиране на видим фабричен дефект на материала/консуматива в момента на доставката, Изпълнителят се задължава да извърши замяна в рамките на 3 /три/ работни дни. При поява на скрит фабричен дефект и извършена рекламация от страна на Възложителя, Изпълнителят се задължава да извърши замяна на дефектиралата стока в рамките на 3 /три/ работни дни; Заявените материали и консумативи се доставят до адреса на Възложителя с осигурен собствен транспорт за сметка на Изпълнителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съгласно чл.16 г от Закона за обществените поръчки и тъй като предметът на поръчката е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде и всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от управителя/ управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. Ако в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и/или техни обединения и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Цялата документация е публикувана в електронен вид и може да бъде намерена и изтеглена свободно, на електронен адрес както следва: http://www.byala-slatina.com в „Профил на купувача“ от датата на публикуване на публичната покана.Също така, всяко лице може да разгледа и получи безплатно документацията за участие на хартиен носител в Община Бяла Слатина, Дирекция „Местно развитие и обществени поръчки“, II етаж, стая 207. Освен на място, всяко лице може да поиска с писмо до Възложителя документацията за участие на хартиен носител да му бъде изпратена на посочен от него адрес за негова сметка по пощата или с куриерска пратка. ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА: Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника може да доведе до отстраняването му.Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител.Участниците предават офертите си в запечатан непрозрачен плик с надпис: ОБЩИНА БЯЛА СЛАТИНА град Бяла Слатина, ул. „Климент Охридски” № 68 За участие в обществена поръчка, възложена чрез публична покана по реда на глава VІІІ „А” и чл.14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: „Доставка на материали и консумативи, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката за преместването и настаняването на децата в новите услуги“ по 3 /три/ обособени позиции по проект „Като в свой дом”, Договор № BG051PO001-5.2.12-0060-C0001, За следната обособена позиция……………………. име на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ: Отварянето на офертите на участниците ще се извърши публично пред явилите се участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване на 17.12.2014г. от 10:30 ч. в стая 304, ет.3 в административната сграда на Община Бяла Слатина.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2014