ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментно поддържане и актуализация на програмен продукт за граждански договори и работни заплати "Омега Тим" за срок от 12 месеца за нуждите на "Северозападно държавно предприятие" ДП – ТП ДГС Белоградчик, ТП ДГС Видин, ТП ДГС Говежда, ТП ДГС Годеч и ТП ДГС Лом“. Изпълнението на поръчката включва- Актуализация на програмен продукт за граждански договори и работни заплати "Омега Тим"; Оказване на системна помощ при необходимост, запознаване с новостите при работата със софтуера и пренасяне на информация от различните прилежащи модули в системата чрез технически носител в рамките на абонаментната поддръжка; Периодично обновяване на програмния продукт вследствие на изменение на законодателството и друга нормативна уредба, в рамките на абонаментната поддръжка; Инсталиране, обучение за работа и поддръжка на нови версии на програмен продукт за граждански договори и работни заплати "Омега Тим" и прилежащите му модули.
Уникален номер на поръчката: 20141203bFfP1998231
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72220000, 72600000
Описание:
Системни и технически консултантски услуги
Услуги по оказване на помощ и консултации в областта на компютърните системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„Абонаментно поддържане и актуализация на програмен продукт за граждански договори и работни заплати "Омега Тим" за срок от 12 месеца за нуждите на "Северозападно държавно предприятие" ДП – ТП ДГС Белоградчик, ТП ДГС Видин, ТП ДГС Говежда, ТП ДГС Годеч и ТП ДГС Лом“
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административните сгради на петте ТП ДГС - в гр. Белоградчик, гр. Видин, с. Говежда, гр. Годеч, гр. Лом.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Кандидатите трябва да представят следните документи:
1. Документ в оригинал или с надлежна нотариална заверка, удостоверяващ факта, че съответния кандидат притежава надлежна оторизация да поддържа, работи и обновява програмен продукт за граждански договори и работни заплати "Омега Тим", и прилежащите модули, издадена от авторите и/или производител на продукта.
Забележка: В случай, че в процедурата участва авторът или производителят на продукта, същият представя декларация за авторство или други доказателства за авторство на програмите.
2. Техническо предложение – по образец.
3. Ценово предложение – по образец.
4. Документ за ЕИК – по образец.
5. Административни сведения за кандидата – по образец.
6. Декларация за приемане условията на проекто-договора – по образец.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документи, свъзрани с поръчката, могат да се видят и изтеглят безплатно на посочения в тази покана интернет адрес. Офертите ще се отварят на 15.12.2014г. от 09.00 часа в административната сграда на ЦУ на СЗДП ДП гр.Враца, бул. „Христо Ботев“ № 2, ет.3. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която ще се извърши отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: