Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Георги Николов, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653141, E-mail: gnikolov@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: София, бул. "Климент Охридски" № 8, учебен блок 1, каб. 1366

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е: „Доставка на измервателни уреди за ТУ - София”. Предметът на поръчката включва доставка на измервателни уреди за ТУ-София, ТУ-София - ФиК Сливен, ТУ-София - Филиал Пловдив, КЕЕ и ТУЕС Младост.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

38550000

Описание:

Измервателни уреди


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната стойност за изпълнението на предмета на поръчката е в размер до 32 142,13 лв. без ДДС (тридесет и две хиляди сто четиридесет и два 0.13) лева, от които за ТУ - София - до 19 538.33 лв. без ДДС (деветнадесет хиляди петстотин тридесет и осем 0.33) лв. без ДДС, за ТУ-София - ФиК Сливен - до 2 429.17 (две хиляди четиристотин двадесет и девет 0.17) лв. без ДДС, за ТУ-София филиал Пловдив - до 5 866.63 (пет хиляди осемстотин шестдесет и шест 0.63) лв. без ДДС, за КЕЕ - до 3 976.67 (три хиляди деветстотин седемдесет и шест 0.67) лв. без ДДС и за ТУЕС Младост - до 333.33 (триста тридесет и три 0.33) лв. без ДДС. Поръчката се финансира с бюджетни средства на ТУ - София.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32142 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ТУ - София, бул. "Климент Охридски" № 8

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на поръчката се извършва съобразно всички действащи в страната правила и норми за извършване на дейностите, включени в доставката, предмет на поръчката. Участниците трябва да притежават технически възможности за изпълнението на поръчката. Поръчката трябва да се осъществява така, че да гарантира безупречно качество и срочното й изпълнение. Участникът трябва да предложи доставката на измервателна апаратура, съответстваща на техническите характеристики, описани в настоящата документация. Предлаганата измервателна апаратура трябва да бъде нова, неупотребявана, заводски комплектувана, с оригинални компоненти от производителя и с посочени продуктови номера. Измервателните комплекти да се доставят в оригинална опаковка от производителя с необходимите захранващи кабели, придружена със сертификат за произход. При доставката Изпълнителят се задължава да предостави техническа, експлоатационна и др. документация на английски или български език, необходими за правилната експлоатация и работата на оборудването. Гаранционното обслужване на предлаганата измервателна апаратура да е минимум три години за всички измервателни уреди, считано от датата на двустранно подписания приемо-предавателен протокол съгласно раздел IV от договора. Доставката на измервателните уреди следва да се извърши от Изпълнителя в срок до 60 (шестдесет) дни след сключването на договора. Доставките ще се извършват с транспорт на Изпълнителя на място франко склада на Възложителя на следния адрес: - гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8. Приемането и предаването на измервателните уреди се извършва в работни дни до 16.00 часа. Доставените измервателни уреди следва да бъдат придружени със следните документи: декларация, че предлаганата измервателна апаратура е нова, неупотребявана, заводски комплектувана, с оригинални компоненти от производителя и с посочени продуктови номера. Измервателните комплекти да са в оригинална опаковка от производителя с необходимите захранващи кабели, придружена със сертификат за произход. Ако измервателните уреди бъдат доставени без посочените по-горе документи, същите няма да бъдат приети. Приемането на доставката се удостоверява чрез съставяне на приемо-предавателен протокол, който се подписва от представители на Възложителя и Изпълнителя и е основание за издаване на оригинална фактура. В протокола се описва вида, количеството на доставените измервателни уреди и тяхното съответствие с предложението на Изпълнителя. В случай, че при подписването на приемо-предавателния протокол за приемане на доставените артикули, Възложителят установи, че те не отговарят на предварително договорения вид и/или има отклонения в качеството и гаранцията на стоките, Възложителят може да иска незабавно замяната на несъответстващите артикули с нови за сметка на Изпълнителя. Възложителят подписва приемо-предавателния протокол само при условие, че всички доставени артикули отговарят изцяло на предложението на Изпълнителя. Плащането се извършва от звената (съгласно Приложение № 1 към договора) с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните два документа: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол съгл. раздел IVот договора и на - оригинална фактура от Изпълнителя за стойността на доставката за съответното звено. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва, ако спечелилият участник не представи при подписването му гаранция за изпълнение. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/12/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец № 1). 2. Представяне на участника, съгласно чл.56, ал.1, б.“а“ от ЗОП - попълва се Образец № 2 в оригинал. 3. Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата (оригинал) - представя се, когато документи от нея не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощено лице. 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (оригинал) - Образец № 5. 6. Декларация за приемане на условията по договора (оригинал) - Образец № 6. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Образец № 7-1) - оригинал. В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители и при необходимост декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) по Образец № 7-2. 8. Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за изделията, предмет на поръчката (заверено от участника копие).9. Доказателства, че участниците са упълномощени за територията на Република България търговски представители или дистрибутори на производителите на предлаганите от тях измервателни уреди (заверено от участника копие на съответния документ/договор). 10. Декларация (свободен текст) за това, че предлаганата от участника измервателна апаратура е нова, неупотребявана, заводски комплектувана, с оригинални компоненти от производителя и с посочени продуктови номера. 11. Техническо предложение - изготвя се по Образец № 2. 12. Ценово предложение - изготвя се по Образец № 3 „Ценово предложение”. Възложителят няма да разглежда ценовата оферта на участник, който е предложил цена по-висока от максималната прогнозната стойност на поръчката, посочена в част Пълно описание на предмета на поръчката от настоящата документация. Ако участникът не е представил всички горепосочени документи или не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от поръчката. Срокът на валидност на офертите е минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти. Документацията и образците на настоящата покана са на разположение на участниците в Профила на купувача на интернет страницата на ТУ - София - www.tu-sofia.bg. Условията в представените в документацията за участие образци са задължителни за участниците. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП - Заседанието на комисията ще се проведе на 15.12.2014 г., 10:00 часа в Заседателната зала на Академичния съвет, бул. „Климент Охридски” № 8, уч. блок 1, ет. 2. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес: гр. София, 1000, бул. Кл. Охридски, № 8, учебен блок 1, ет. 3, каб. 1317-Деловодство. Върху плика участникът записва «Оферта», име на участника, наименованието на поръчката, адрес и лице за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес. С определения за изпълнител участник ще бъде сключен писмен договор. При сключване на договор, определеният за Изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП по Образец № 8 от документациятя.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/12/2014