Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Недялко Стоянов - техн. организатор БО, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3007/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Битово обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката включва почистване на септичните ями, канали и канализации, намиращи се на територията на клоновете и поделенията „Мини Марица-Изток” ЕАД: Административната сграда на „Мини Марица-изток” ЕАД гр. Раднево, отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ПС „Мини Марица-изток" ЕАД - Старозагорски минерални бани и поделенията Рудник „Трояново-1”, с. Трояново, Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево и Рудник „Трояново-3”, с. Медникарово, съгласно Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90460000

Описание:

Услуги по източване на утайници и септични ями


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По заявки на Възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територия на Възложителя: Административна сграда на „Мини Марица-изток” ЕАД гр. Раднево, отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ПС „Мини Марица-изток" ЕАД - Старозагорски минерални бани и поделенията Рудник „Трояново-1”, с. Трояново, Рудник „Трояново-север”, с. Ковачево и Рудник „Трояново-3”, с. Медникарово, Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически изисквания и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на сумата от 50 000 лв. без ДДС. При достигане на стойността от 50 000 лв. без ДДС договора се прекратява. Изпълнение на дейностите се извършва въз основа на подадена заявка от съответното поделение на Възложителя. Изпълнителят трябва да изпълни заявеното до 3 (три) работни дни след получаване на всяка заявка. 3. Условията на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни, по банков път, след представена фактура-оригинал и потвърдителна бележка за вида и количеството на извършените дейности. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 4. Всички процедури, разрешителни и други необходими документи, свързани с екологичното законодателство са задължение и за сметка на Изпълнителя; 5. Участниците да разполагат с техника за почистване на септични ями, канали и канализации. 6. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането се извършва на база средна цена на офертата, в лева без ДДС, включваща всички разходи на Изпълнителя, като на първо място е участникът предложил най-ниска такава. Участниците да посочат следните цени: Ц1 – цена за продухване на канализации, в лв. /час; Ц2 – цена да чистене на септични ями, в лв./час; На базата на предложените от участниците цени за извършване на дейностите се изчислява средна цена на офертата по следната формула: СЦх = Ц1*0,2 + Ц2*0,8.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/12/2014 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 11.12.2014 г. от 10:30 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/12/2014