ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ПО ПНЕВМОФТИЗИАТРИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ ”ЦАР ФЕРДИНАНДІ”ЕООД, ж.к. Санаториума, За: Людмила Тодорова, България 2290, село Искрец, Тел.: 07163-2571, E-mail: tzarferdinand@abv.bg, Факс: 07163-2572
Място/места за контакт: с. Искрец, обл. Софийска, кв. Санаториума
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: htpp : sanatorium - iskrec.com.
Адрес на профила на купувача: htpp : sanatorium - iskrec.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА ЗА НУЖДИТЕ НА СБПФЗДПЛР”ЦАР ФЕРДИНАНД І”ЕООД С. ИСКРЕЦ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА.
Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в нарочна спецификация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
24000000
Описание:
Химически продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в нарочна техническа спецификация, която е публикувана в профила на купувача на адрес:htpp : sanatorium - iskrec.com.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
с. Искрец, кв. Санаториума
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в посочената в настоящата заповед спецификация.
2.Доставката се извършва на място франко складовете на възложителя.
3.Възложителят заявява вида и количеството на необходимите му лекарствени средства, описани в спецификация, в зависимост от нуждите си .
4.Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на възложителя отложено.
5.При получаването на лекарствените средства възложителят преглежда състоянието и качеството им и прави рекламация при нужда.При констатиране на повреди, дефекти и нарушения в стандартите, доставчикът е длъжен да замени съответните лекарствени средства незабавно.
6.Лекарствените средства се доставят придружени със съответните качествени и други сертификати, следва да бъдат в добър търговски вид и качество, да отговарят на БДС, да са подходящо опаковани и маркирани в съответствие с изискванията за транспорт и съхранение.
7.Лекарствените средства следва да бъдат доставени в оригинални на производителя опаковки с ненарушена цялост.Отделните опаковки от лекарствените средства да са опаковани в кашони, които да ги запазват от повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт, като се държи сметка на времетраенето на транспорта.
8.Лекарствените средства да съдържат информация за производителя и документ за стандарт относно качеството им.
9.Към датата на доставка срокът на годност да бъде не по-малък от 60% от остатъчния срок на годност.
10.Предлаганите лекарствени средства да са разрешени за употреба и да имат регистрация на пределни цени на дребно в Република България.
11.Всяка пратка се придружава със съответен опаковъчен лист и фактура.
12.Лекарствените средства се доставят в срок до 48 / четиридесет и осем / часа ,считано от заявката.
13.Кандидатът следва да има и представи доказателства за възможност за изпълнението на поръчката ,а именно :
•Доказателства за право и възможност да търгува с лекарствени средства на едро.
•Доказателства, че предлаганите лекарствени средства са разрешени за употреба и имат регистрация на пределни цени на дребно в РБ.
•Сертификат ISO 9001за следните дейности : търговия на едро с лекарствени продукти, за съхранение и дистрибуция, добра дистрибуторска практика.
•Доказателства за притежание на транспортно средство, годно за превоз на лекарствени средства.
•Да разполага с персонал за изпълнение на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Изборът се извършва по критерий „ икономически най-изгодна оферта” при показатели за комплексна оценка с тяхната относителна тежест,както следва :
1.Цена на продукта-70 точки.
2.Остатъчен срок на годност на продуктите-15 точки.
3.Гаранция за попълване на липсите -5 точки.
4.Търговска презентация на производителя-5 точки.
5. Срок на изпълнение на доставката – 5 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъздат получени от профила на купувача, от посочения интернет адрес.
Разглеждане на офертите и избор на изпълнител – дата 10.12.2014г., час – 11.00ч. място- село Искрец, кв. Санаториума, зала на I-ви етаж.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: