Версия за печат

BG-село Искрец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ПО ПНЕВМОФТИЗИАТРИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ ”ЦАР ФЕРДИНАНДІ”ЕООД, ж.к. Санаториума, За: Людмила Тодорова, България 2290, село Искрец, Тел.: 07163-2571, E-mail: tzarferdinand@abv.bg, Факс: 07163-2572

Място/места за контакт: с. Искрец, обл. Софийска, кв. Санаториума

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: htpp : sanatorium - iskrec.com.

Адрес на профила на купувача: htpp : sanatorium - iskrec.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА ЗА НУЖДИТЕ НА СБПФЗДПЛР”ЦАР ФЕРДИНАНД І”ЕООД С. ИСКРЕЦ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА. Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в нарочна спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

24000000

Описание:

Химически продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в нарочна техническа спецификация, която е публикувана в профила на купувача на адрес:htpp : sanatorium - iskrec.com.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Искрец, кв. Санаториума

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Видовете лекарствени средства, техните количества и обем се съдържат в посочената в настоящата заповед спецификация. 2.Доставката се извършва на място франко складовете на възложителя. 3.Възложителят заявява вида и количеството на необходимите му лекарствени средства, описани в спецификация, в зависимост от нуждите си . 4.Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на възложителя отложено. 5.При получаването на лекарствените средства възложителят преглежда състоянието и качеството им и прави рекламация при нужда.При констатиране на повреди, дефекти и нарушения в стандартите, доставчикът е длъжен да замени съответните лекарствени средства незабавно. 6.Лекарствените средства се доставят придружени със съответните качествени и други сертификати, следва да бъдат в добър търговски вид и качество, да отговарят на БДС, да са подходящо опаковани и маркирани в съответствие с изискванията за транспорт и съхранение. 7.Лекарствените средства следва да бъдат доставени в оригинални на производителя опаковки с ненарушена цялост.Отделните опаковки от лекарствените средства да са опаковани в кашони, които да ги запазват от повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт, като се държи сметка на времетраенето на транспорта. 8.Лекарствените средства да съдържат информация за производителя и документ за стандарт относно качеството им. 9.Към датата на доставка срокът на годност да бъде не по-малък от 60% от остатъчния срок на годност. 10.Предлаганите лекарствени средства да са разрешени за употреба и да имат регистрация на пределни цени на дребно в Република България. 11.Всяка пратка се придружава със съответен опаковъчен лист и фактура. 12.Лекарствените средства се доставят в срок до 48 / четиридесет и осем / часа ,считано от заявката. 13.Кандидатът следва да има и представи доказателства за възможност за изпълнението на поръчката ,а именно : •Доказателства за право и възможност да търгува с лекарствени средства на едро. •Доказателства, че предлаганите лекарствени средства са разрешени за употреба и имат регистрация на пределни цени на дребно в РБ. •Сертификат ISO 9001за следните дейности : търговия на едро с лекарствени продукти, за съхранение и дистрибуция, добра дистрибуторска практика. •Доказателства за притежание на транспортно средство, годно за превоз на лекарствени средства. •Да разполага с персонал за изпълнение на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Изборът се извършва по критерий „ икономически най-изгодна оферта” при показатели за комплексна оценка с тяхната относителна тежест,както следва : 1.Цена на продукта-70 точки. 2.Остатъчен срок на годност на продуктите-15 точки. 3.Гаранция за попълване на липсите -5 точки. 4.Търговска презентация на производителя-5 точки. 5. Срок на изпълнение на доставката – 5 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъздат получени от профила на купувача, от посочения интернет адрес. Разглеждане на офертите и избор на изпълнител – дата 10.12.2014г., час – 11.00ч. място- село Искрец, кв. Санаториума, зала на I-ви етаж.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/12/2014