Версия за печат

BG-село Искрец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ПО ПНЕВМОФТИЗИАТРИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ ”ЦАР ФЕРДИНАНДІ”ЕООД, ж.к. Санаториума, За: Людмила Тодорова, България 2290, село Искрец, Тел.: 07163-2571, E-mail: tzarferdinand@abv.bg, Факс: 07163-2572

Място/места за контакт: с. Искрец, обл. Софийска, кв. Санаториума

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: htpp : sanatorium - iskrec.com.

Адрес на профила на купувача: htpp : sanatorium - iskrec.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ДОСТАВКА НА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБПФЗДПЛР”ЦАР ФЕРДИНАНД І”ЕООД С. ИСКРЕЦ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА. Видовете хранителни продукти, техните количества и обем се съдържат в нарочна спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Видовете хранителни, техните количества и обем се съдържат в нарочна техническа спецификация, която е публикувана в профила на купувача на адрес:htpp : sanatorium - iskrec.com.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с. Искрец, кв. Санаториума

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Видовете храни и хранителни продукти ,техните количества и обем се съдържат в посочената в настоящата заповед спецификация. 2.Доставката се извършва на място франко складовете на възложителя. 3.Възложителят заявява вида и количеството на необходимите му стоки ,описани в спецификация ,в зависимост от нуждите си . 4.Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на възложителя отложено. 5.При получаването на стоката възложителят преглежда състоянието и качеството й и прави рекламация при нужда. При констатиране на повреди, дефекти и нарушения в стандартите, доставчикът е длъжен да замени съответната стока незабавно. 6. Стоката се доставя придружена със съответните качествени и други сертификати, да бъде в добър търговски вид и качество, да отговаря на БДС, да е подходящо опакована и маркирана в съответствие с изискванията за транспорт и съхранение. 7.Всяка пратка се придружава със съответен опаковъчен лист и фактура. 8.Стоката се доставя в срок до 5 / пет / календарни дни, считано от заявката. 9.Кандидатът следва да има и представи доказателства за техническа възможност за изпълнението на поръчката и професионален опит, а именно : •Удостоверение за регистрация от БАБХ за търговия на едро с храни, което /които/ да обхваща/т всички групи храни , които са посочени в техническата спецификация •Доказателство за наличие на най-малко един склад с хладилно помещение / собствен или нает / за съхранение на хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни, които са посочени в техническата спецификация.Да представи валидни санитарни разрешителни по чл.12 от Закона за храните –„Удостоверение за регистрация „ на името на участника и чл.36 ал.3 от Закона за здравето за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение- помещения, складове и договори за наем. •Доказателства за притежание на един брой хладилен автомобил за превоз на хранителни продукти и един брой автомобил за превоз на хранителни продукти от неживотински произход. •Да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните / чл.12 ал.10 от Закона за храните/. •Да има изградена система за управление за безопастност на храните, сертифицирана по ISO22000:2005 и да разполага с внедрена система за управление на качеството по ISO9001:2008 •Да разполага с персонал за изпълнение на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Изборът се извършва по критерий „икономически най-изгодна оферта” при показатели за комплексна оценка с тяхната относителна тежест,както следва : 1.Цена на продукта-50 точки 2.Качество на продукта-15 точки 3.Остатъчен срок на годност на продуктите-10 точки 4.Срок на изпълнение на доставката-10 точки 5.Гаранция за попълване на липсите -15 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъздат получени от профила на купувача, от посочения интернет адрес. Разглеждане на офертите и избор на изпълнител – дата 10.12.2014г., час – 10.00ч. място- село Искрец, кв. Санаториума, зала на I-ви етаж.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/12/2014