ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ПО ПНЕВМОФТИЗИАТРИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ, ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ ”ЦАР ФЕРДИНАНДІ”ЕООД, ж.к. Санаториума, За: Людмила Тодорова, България 2290, село Искрец, Тел.: 07163-2571, E-mail: tzarferdinand@abv.bg, Факс: 07163-2572
Място/места за контакт: с. Искрец, обл. Софийска, кв. Санаториума
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: htpp : sanatorium - iskrec.com.
Адрес на профила на купувача: htpp : sanatorium - iskrec.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ДОСТАВКА НА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА СБПФЗДПЛР”ЦАР ФЕРДИНАНД І”ЕООД С. ИСКРЕЦ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА.
Видовете хранителни продукти, техните количества и обем се съдържат в нарочна спецификация.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000, 15800000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Видовете хранителни, техните количества и обем се съдържат в нарочна техническа спецификация, която е публикувана в профила на купувача на адрес:htpp : sanatorium - iskrec.com.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
с. Искрец, кв. Санаториума
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Видовете храни и хранителни продукти ,техните количества и обем се съдържат в посочената в настоящата заповед спецификация.
2.Доставката се извършва на място франко складовете на възложителя.
3.Възложителят заявява вида и количеството на необходимите му стоки ,описани в спецификация ,в зависимост от нуждите си .
4.Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на възложителя отложено.
5.При получаването на стоката възложителят преглежда състоянието и качеството й и прави рекламация при нужда. При констатиране на повреди, дефекти и нарушения в стандартите, доставчикът е длъжен да замени съответната стока незабавно.
6. Стоката се доставя придружена със съответните качествени и други сертификати, да бъде в добър търговски вид и качество, да отговаря на БДС, да е подходящо опакована и маркирана в съответствие с изискванията за транспорт и съхранение.
7.Всяка пратка се придружава със съответен опаковъчен лист и фактура.
8.Стоката се доставя в срок до 5 / пет / календарни дни, считано от заявката.
9.Кандидатът следва да има и представи доказателства за техническа възможност за изпълнението на поръчката и професионален опит, а именно :
•Удостоверение за регистрация от БАБХ за търговия на едро с храни, което /които/ да обхваща/т всички групи храни , които са посочени в техническата спецификация
•Доказателство за наличие на най-малко един склад с хладилно помещение / собствен или нает / за съхранение на хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни, които са посочени в техническата спецификация.Да представи валидни санитарни разрешителни по чл.12 от Закона за храните –„Удостоверение за регистрация „ на името на участника и чл.36 ал.3 от Закона за здравето за вписване в регистъра на обект с обществено предназначение- помещения, складове и договори за наем.
•Доказателства за притежание на един брой хладилен автомобил за превоз на хранителни продукти и един брой автомобил за превоз на хранителни продукти от неживотински произход.
•Да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните / чл.12 ал.10 от Закона за храните/.
•Да има изградена система за управление за безопастност на храните, сертифицирана по ISO22000:2005 и да разполага с внедрена система за управление на качеството по ISO9001:2008
•Да разполага с персонал за изпълнение на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Изборът се извършва по критерий „икономически най-изгодна оферта” при показатели за комплексна оценка с тяхната относителна тежест,както следва :
1.Цена на продукта-50 точки
2.Качество на продукта-15 точки
3.Остатъчен срок на годност на продуктите-10 точки
4.Срок на изпълнение на доставката-10 точки
5.Гаранция за попълване на липсите -15 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъздат получени от профила на купувача, от посочения интернет адрес.
Разглеждане на офертите и избор на изпълнител – дата 10.12.2014г., час – 10.00ч. място- село Искрец, кв. Санаториума, зала на I-ви етаж.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: