Версия за печат

BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. Болнична 15, За: Стоянка Михайлова, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408603, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Стоянка Михайлова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-pz.com.

Адрес на профила на купувача: mbal-pz.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на канцеларски материали чрез периодични доставки по предварителни заявки по вид и количество, необходими за дейността на „МБАЛ Пазарджик” АД” в срок от една година, считано от датата на сключване на договора за възлагането на обществената поръчка . Участниците следва да представят оферта за всички посочени в спецификацията номенклатурни единици, частични предложения няма да бъдат разглеждани

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39263000

Описание:

Офис принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно спецификация на Възложителя, като количествата са ориентировъчни и не пораждат задължения за възложителя да ги поръча в пълния обем. При необходимост посочените количества могат да бъдат надхвърлени. Всеки кандидат може да представи само едно предложение, включващо изпълнението всички номенклатурни единици от Спецификацията. Източник на финансиране : От приходи по договор с РЗОК – Пазарджик и от собствени приходи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15, Вещеви склад

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всеки кандидат може да представи само едно предложение, включващо изпълнението всички номенклатурни единици от приложената Спецификация. Задължително е условието за комплектност на предложението. Офертата следва да съдържа: - Фирмени данни за участника – по образец - Участниците следва да докажат по безспорен начин наличие на технически възможности за изпълнение на поръчката / Описание на техническо оборудване и наличие на производствена / търговска база/ - Да представят мостри на предлаганите канцеларски материали, за които е записано в Образец оферта – техническо предложение , че се изискват такива. Когато не се изисква мостри, участникът предоставя каталози или снимков материал за предлаганите стоки с технически характеристики в пълно съответствие или по добро от това посочено в спецификация на Възложителя. На Мострите и каталозите да бъдат отбелязани или маркирани със съответната номерация от Спецификацията. - Образец оферта – техническо предложение - Образец Ценова оферта При несъответствие на предложените канцеларски материали с посочените в Спецификацията изисквания, офертата на участника подлежи на отстраняване от участие в процедурата . Срок за доставка – до 3 календарни дни след заявка от Възложителя На интернет адрес mbal-pz.com на Възложителя в Профила на купувача се намират : -Описание на поръчката - Техническа спецификация - Данни за участника – по образец - Техническа оферта - образец - Ценова оферта - Проект на договор

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите: икономически най- изгодна оферта с показатели - цена – 80 т ; срок на доставка – 20 т. Показателят Цена се определя , като се оценява общата стойност на поръчката , като сбор от цените на всички номенклатурни единици по заложеното годишно ориентировъчно количество. Методиката за оценяване е : Ц мин. (най-ниска предложена цена) Ц = ____________________________________ Х 80 Ц предл. (цена, предложена от участника) Т = срок за доставка Т мин. (най-малко време за доставка) Т = ____________________________________ Х 20 Т предл. (време за доставка, предложено от участника) К = Т + Ц – комплексна оценка на офертата /сбор от оценки на всеки един от критериите/ На база крайните оценки участниците се класират по низходящ ред, като на първо място се класира офертата с най-висока крайна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/12/2014 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Прогнозната стойност на поръчката е до 30 000 лв. без ДДС и следва да включва всички разходи, направени от участника до доставката на стоките в „ МБАЛ Пазарджик” АД - гр. Пазарджик, ул. Болнична №15. Начин на плащане : до 30 дни след доставката и представяне на данъчна фактура. Договорът за доставка чрез периодични заявки се сключва в български лева, като се посочва крайната цена с начислен ДДС и включени всички разходи до Възложителя. Източник на финансиране : От приходи по договор с РЗОК – Пазарджик и от собствени приходи. Офертата да е представена в запечатан непрозрачен плик, върху който се отбелязва участникът, предмета на поръчката, позицията , адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Офертата се представя от кандидата или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес : „МБАЛ Пазарджик” АД , гр. Пазарджик, ул. Болнична 15 , Деловодство. Офертата трябва да съдържа всички посочени от Възложителя изисквания. Срок за подаване на оферти – 10,12,2014г. 13,00 ч Публичното отваряне на получените оферти ще се състои на 11,12,2014 г. от 09:00 часа в „МБАЛ Пазарджик” АД , гр. Пазарджик, Деканат, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. На интернет адрес mbal-pz.com на Възложителя в Профила на купувача се намират : 1. Публична покана 2. Описание на поръчката 3. Техническа спецификация 4. Данни за участника – по образец 5. Техническа оферта – образец 6. Ценова оферта- образец 7. Проект на договор

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/12/2014