ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Александър Петров; Албена Филипова- Илиева, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935424; 032 935744, E-mail: a.filipova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757
Място/места за контакт: гр. Пловдив
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=1906.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на компютърни принадлежности за нуждите на ТД на НАП Пловдив”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30237300
Описание:
Компютърни принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. RAM 1 GB DDR2 за компютър HP5100sff-450 бр.; 2. Батерия за UPS 12V - 7AH-6 бр.; 3. RJ45 Conector-200 бр.; 4.Сгъстен въздух (флакон с обем минимум 400 мл)-15 бр., съгласно Описание на предмета на поръчката, техническа спецификация (Приложение 1 към публичната покана).
Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 12000,00 /дванадесет хиляди/ лева без ДДС.
„Предлагана цена“ на участника следва да бъде изготвена съгласно приложения образец (Приложение № 3 към публичната покана) и не следва да надвишава посочената максимално допустима стойност на поръчката. Оферти, които съдържат ценово предложение, надвишаващо максимално допустимата стойност, не се разглеждат.
При несъответствие на посочената единична цена и обща цена за всички бройки от съответния артикул, ще се взима предвид единичната цена, като общата цена се преизчислява от комисията.
Оценяването по критерия „най - ниска предложена цена” се извършва на база предложената от участниците обща стойност за цялата поръчка без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
сградата на ТД на НАП Пловдив на адрес гр. Пловдив, ул. „Скопие“ №106 в работно за администрацията време
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.За всяка доставка се подписва двустранен приемо – предавателен протокол и се издава фактура. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 30 дни след извършване на доставката и издаване на фактурата.
2. В случай, че след получаване на конкретната доставка се установи несъответствие между доставените компютърни принадлежности и изискванията на Възложителя, посочени в заявката, същите се връщат с протокол на Изпълнителя. В срок от пет работни дни Изпълнителят се задължава за своя сметка да ги замени с нови, отговарящи на изискванията на Възложителя.
3. Гаранционния срок на оперативните памети не може да бъде по-кратък от 36 месеца.
4. Срокът за изпълнение на поръчката е 20 /двадесет/ работни дни от датата на подписването на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оферти се подават в деловодството на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, ул. „Скопие“ №106, ет. 1, ст. 110.
Офертите по образец (Приложение № 2 към Публичната покана – „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ и Приложение №3 към Публичната покана – „Предлагана цена за изпълнение на поръчката“), се подават в запечатан непрозрачен плик, придружен с писмо с посочен изходящ номер на поканата и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, което да позволи завеждането му в деловодната система на ТД на НАП Пловдив и поставяне на входящ номер, без разпечатване на плика.
Офертата следва да постъпи в деловодството на ТД на НАП Пловдив, с адрес - 4004 гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, ет. 1, стая 110, до изтичане на посочения в поканата срок.
Отварянето на офертите е публично и ще се проведе на 11.12.2014 г. от 10,30 часа, в административната сграда на ТД на НАП в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106, стая 814. Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
С участника, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката ще се сключи писмен договор.
При непредоставяне на изискуеми документи – участникът се отстранява от участие в процедурата.
Преди подписване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи:
1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя в „Инвестбанк“ АД, BG24IORT73753360000001, IORTBGSF или банкова гаранция. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка, и със срок на валидност най-малко 2 (два) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията, така че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура;
2. Документи удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП – свидетелство за съдимост на представляващите ЮЛ или на едноличния търговец;
3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП;
4. Данни за банковата сметка на изпълнителя;
5. Оригинал или заверено копие на пълномощно, ако договорът ще се подписва от упълномощено лице.
НАП предоставя достъп по електронен път до публичната покана и приложенията към нея на интернет адреса на възложителя: www.nap.bg, "Профил на купувача" до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
Приложения:
1. Приложение № 1 Пълно описание на поръчката и техническа спецификация, изисквания към изпълнението, критерий за оценка, изисквания към участниците;
2. Приложение № 2 „Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка” – образец,;
3. Приложение № 3 "Предлагана цена за изпълнение на обществената поръчка"- образец;
4. Проект на договор.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: