Версия за печат

BG-офис с.Старо Оряхово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Дунав" №8, За: Инж.Слави Златинов- Главен инженер, България 9110, офис с.Старо Оряхово, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, РБългария 9110, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул."Дунав" №8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Строителство- текущ ремонт на горски автомобилен път – „Чатръците- с.Рудник” с дължина на трасето от 3000 л.м. в Държавна горска територия , стопанисвани от ТП ДЛС Шерба ” , съгласно Техническата спецификация на Възложителя. Строително-монтажни работи включват следните дейности : 1.Почистване клони и храсти с количество от 3000 кв.м. 2.Профилиране почистване съществуващи и направа на нови канавки, с количество от 3000 л.м. 3.Профилиране съществуващ път, с количество от 9000 кв.м. 4.Полагане на основен и заклинващ трошен камък, с количество от 1406 м3 Съгласно разпоредбата на чл.18, ал.1, т.1 и ал.2, т.4 от Наредба №5 от 31.07.2014г. за строителство в горските територии без промяна на предназначението им, подлежащите на извършване СМР са относими за ремонт на траен горски път от четвърта степен. Дейностите по строително-монтажни работи в обхвата на настоящата поръчка следва да бъдат извършени не по-късно от 30.05.2015.г. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение се превежда от участника по банкова сметка на "ТП ДЛС Шерба": IBAN:BG15 CECB 9790 10E8 4857 00, BIC: CECBBGSF, при банка: „ЦКБ”АД, клон гр. Варна или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя . Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора . Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път / на горепосочената сметка/ или да се представи под формата на банкова гаранция .Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация за обекта, както следва: 1.Почистване клони и храсти с количество от 3000 кв.м. 2.Профилиране почистване съществуващи и направа на нови канавки, с количество от 3000 л.м. 3.Профилиране съществуващ път, с количество от 9000 кв.м. 4.Полагане на основен и заклинващ трошен камък, с количество от 1406 м3

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

120000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ДГТ на ТП ДЛС Шерба- горски автомобилен път – „Чатръците- с.Рудник” с дължина на трасето от 3000 л.м

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.1. До участие в публична поканата се допускат участници, за които не са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1 т.1 и ал.5 от ЗОП; 2. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС , за строеж на обектите, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държ., в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език; 3.Лице, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, следва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност при строителство, с минимален праг, отговарящ на предмета на поръчката, застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държ.където е установен/ регистриран участника 4. Минимални изисквания 4.1. Участника следва да е изпълнил през последните 5 год считано от датата на подаване на офертата, договор/и/ за СМР със сходен предмет.Обстоятелството се декларира със Справка-декларация по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Спр.-декларация трябва да е придружена от доказателства за посочените данни.4.2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на сл.изисквания: -Технически ръководител – техн.правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чужд.лица еквивалентно съгласно зак-то на държавата, в която са установени, с проф.опит по спец.си мин.5 години и опит като техн.ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с предмета на наст.общ.поръчка – мин. 1 брой. -Специалист контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на стр.продукти със същ.изисквания за безопасност или еквивалентен документ – мин. 1 бр.; - Специалист – координатор по безопасност и здраве , лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г., или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – мин. 1 бр. Обстоятелството се декларира със Справка-декларация за инженерно-техническия екип по образец, с посочване на образованието, проф.квалификация и проф.опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 2.4.3. Всеки участник трябва да разполага с необх.техническо оборудване за изп.на поръчката, като минимум:Автогрейдер – 1 бр; Валяк - вибрационен – 1 бр, Багер- товарач- 1 бр .Обстоятелството се декларира със Справка-декларация за техн.оборудване по образец, с посочване на осн.параметри на оборудването като – марка/модел, капацитет, доп.оборудване. Участниците трябва да предлагат в справката декларация за инж.-техн.екип и други водещи специалисти и изпълнителски персонал и други изп.персонал, както и в справката-декларация за техн.оборудване и друго оборудване, така че да бъдат подсигурени за качественото и срочно изпълнение всички дейности от предмета на поръчката – по преценка на изпълнителя, съгл.представеното техн.предложение .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на участниците ще се извърши по критерий „най- ниска цена”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І.Приложенията към поканата и настоящите указания за участие се публикуват на официалния сайт на Възложителя - www.dpshumen.bg ІІ.Офертата следва да бъде представена на Възложителя – „СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ” ДП, ТП: ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО „ШЕРБА”, 9110, офис с. Старо Оряхово, обл.Варна, ул. „Дунав” 8 до 17:00 часа на 10.12.2014г. Офертата се представя от участника или от негов упълномощен представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, същите са за негова сметка. В този случай, той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за Участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока определен от него. ІІІ.Отваряне и разглеждане на офертите: Офертите ще бъдат разглеждани от назначена със Заповед на Възложителя комисия на 11.12.2014год. от 15:30 часа в „СИДП” ДП, ТП: ДЛС „ШЕРБА”, 9110, офис с.Старо Оряхово, ул. „Дунав”8 . Забележка: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители /чл.68.ал.3 от ЗОП/, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на „СИДП” ДП, ТП: ДЛС „ШЕРБА”, 9110, офис с.Старо Оряхово, ул.Дунав №8 . Провеждането и документирането на процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва в съответствие с разпоредбите на Глава осма „а“ от Закона за обществените поръчки. ІV.Всяка оферта трябва да съдържа сл.информация и приложения: 1.Представяне на участника (Приложение №1), включващо: 1.1. Посочва се ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент.информация в съответствие със зак-то на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Към него се представят доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП. 2. Доказателства за техническите възможности и квалификация:2.1. Справка-Декларация, съдържаща списък на инженерно-техническия персонал (Приложение №2), който ще бъде ангажиран с обекта на общ.поръчка, в която е посочено образованието, проф.квалификация и проф.опит на вкл.в списъка техн.лица;2.2. Справка-декларация по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП (Приложение №3), за изпълнени договори за строителство, еднакви или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Справката-декларация трябва да е придружена от доказателства за посочените данни; 2.3. Справка-декларация за техническото оборудване по образец (Приложение №4), с посочване на основни параметри на оборудването като – марка/модел, капацитет, доп.оборудване, основание за ползване. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 и по чл.47,ал.5 от Закона за обществените поръчки - Приложение №5. 4. Ценова оферта – Приложение №6 - съгласно образеца към настоящата документация от участника на хартиен носител; 5. Техническо предложение - Приложение №7- по приложения образец, и следва да съдържа задължително като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за възлагане и изпълнение на поръчката. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.8 от ЗОП - Приложение №8 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение №9; 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 - Приложение №10.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/12/2014