Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги - платежни и свързани услуги, вкл. превод на трудовите възнаграждения на служителите на болницата и управление на разплащателни сметки от финансови институции за нуждите на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД”, съгласно Постановление №127 на Министерския съвет от 27 май 2013 г. за допълнение на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала, приет с Постановление №112 на Министерския съвет от 2003 г.,

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66170000

Описание:

Финансови консултантски услуги, финансови транзакции и услуги на клирингови къщи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

18 (осемнадесет) броя финансови услуги, посочени в Приложение 1 към Поканата и прогнозни количества за срок от 12 (дванадесет) месеца.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Централен офис и клоновете на банката

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата могат да участват само банки по смисъла на Закона за кредитните институции /ЗКИ/, които:1. притежават пълен лиценз за извършване на банкова дейност;2. имат сключен договор с Министерство на финансите за обслужване на плащания в СЕБРА и транзитните сметки;3. имат възможност да предоставят до 3-то число на следващия месец информация за салдата по сметките и начислените лихви на титуляра на сметката;4. предлагат онлайн /интернет/ банкиране;5. имат възможност за обслужване на работните заплати за служителите на болницата – прогнозен брой 460 души;6. финансовата институция да заема позиция сред първите 10 банки по големина на активите;7. финансовата институция да има развита АТМ мрежа/собствени банкомати в основните населени места в страната;8. финансовата институция следва да представи доказателства за възможността си да изпълнява редовно и без забава всекидневните си задължения /доказателства за ликвидността си/;9. финансовата институция следва да представи доказателства за своята капиталова адекватност. Допълнителните изисквания към,лицата,които правят предложението са публикувани на сайта на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД - www.uhsek.com

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методиката и критериите за оценка са съобразени с Постановление №127 на Министерския съвет от 27 май 2013 г. за допълнение на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала, приет с Постановление №112 на Министерския съвет от 2003 г., като оценката на лицата, които правят предложенията се извършва по неколичествени и количествени показатели.Критерии за оценка на офертите и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка на офертите: максимален брой точки за един участник – 100 точки, като посоченият брой точки към отделните критерии отразява техните максимални стойности; Кнеколичествени – присъжда се тегло от 40% от общата оценка Кколичествени – присъжда се тегло от 60% от общата оценка К = Кнеколичествени + Кколичествени – комплексна оценка на офертата /сбор от комплексните оценки на всеки един от критериите, изчислени по начин,публикуван подробно на сайта на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД - www.uhsek.com

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/12/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минималните изисквания към участниците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други изисквания: 2.1.Лицето, което прави предложението следва да подаде оферта за всички описани в обекта на поръчката платежни и свързани услуги;2.2.Възложителят ще сключи писмен договор за изпълнение на предмета на поръчката с участниците класирани на първите две места, съгласно предложените от тях условия и стойности;2.3.Договорът за обществена поръчка се сключва с лицето, определено за изпълнител, което при подписване :2.3.1. Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП 2.3.2.Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП.2.3.3.Представи декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.2.3.4.Представи декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.2.3.5.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 /три/ % от общата крайна цена за изпълнение на услугите, предмет на поръчката, в лева ; 2.4. В случай, че лицето представило предложението бъде определено за изпълнител на услугите, то се задължава:2.4.1.да монтира безплатно банкомат на територията на болницата, на място посочено от Възложителя;2.4.2. да предостави безплатно на Възложителя ПОС - терминали за 7 броя работни места. 3.Офертата трябва да съдържа най-малко следното:3.1.Данни за юридическото лице.3.2.Документи удостоверяващи финансовото,икономическо състояние и техническите възможности на у-ка.3.3.Ценово предложение с Приложение №1 към него;Цените посочени от лицето, което прави предложението, да бъдат в български лева, до втория знак след десетичната запетая. 3.4.Срок за изпълнение на услугите - съгласно изискванията на Възложителя.4.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:4.1.Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:4.1.1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А).4.1.2. Данни за юридическото лице.4.1.3.Документи и информация за доказване на изискванията по т. IV от публичната покана.4.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. V от публичната покана.4.2. Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:4.2.1. Техническо предложение на у-ка за изпълнение на поръчката образец-Б.Върху плик №2 следва да се посочи и наименованието на участника.4.2.2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП.3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника, с приложение №1 към образец-В.Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника.4.4.Срок на валидност на офертата - 60 дни от датата на подаване.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1. Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет. 4. 5.2.Срок за получаване на офертата:7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6. Срок за валидност на поканата-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7.Място и дата на отваряне на офертите: 09.12.2014 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на болницата.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в п-рата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/12/2014