Версия за печат

BG-Харманли

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Харманли, пл. Възраждане № 1, За: Петя Бонева, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg..

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/konsultantska-usluga/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е Консултации по проект на Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г. по договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г., финансиран по по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007- 2013 година (ПРСР), подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, (ЕЗФРСР), пълното описание на който е подробно разписано в Указанията и документацията по обществената поръчка, както и условията и изискванията за изпълнението на услугите, включени в обхвата му. Включените в предмета на настоящата обществена поръчка услуги на посочените в предметния й обхват дейности, се възлагат в рамките на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г., финансиран по по мярка 4.1 „Прилагане на стратегии за местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007- 2013 година (ПРСР), подкрепени от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, (ЕЗФРСР). Местата за изпълнение на дейностите от обхвата на услугата, са както следва: Община Харманли и офиса/офисите на изпълнителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейности, предвидени за изпълнение в настоящата поръчка: В изпълнение на възложената му поръчка, предмет на настоящата процедура, изпълнителят следва да осъществи пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на Възложителя и Държавен фонд "Земеделие" - РА дейности, гарантиращи успешно и качествено реализиране на дейностите и приключване на проект. Обхват на поръчката • Предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи; • Предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи; • Подготовка на документация/ий за провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки за избор на изпълнители на заложените дейности, когато е необходимо; • Изпълнителят трябва да подпомага Възложителя при подготовката на документите за плащане, съобразно договореното с ДФ "Земеделие"; • Изпълнителят трябва да консултира Възложителя относно комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи; • Изпълнителят трябва да консултира Възложителя относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ "Земеделие"; • Контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта - изготвяне на вътрешни правила за изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта; • Дейности за отчитане на проекта - изготвяне на документите, необходими за отчитане на проекта пред ДФ "Земеделие"; • Други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. Условия и технически изисквания за изпълнение на поръчката: • Изпълнителят трябва да познава и прилага изискванията на Наредба № 20 от 07 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007- 2013 г.; указанията на фонда, както и всички нормативни документи кореспондиращи на договора за безвъзмездна финансова помощ; • Изпълнителят трябва да предоставя услугите в уговорения вид и срок; • Всички изготвени във връзка с изпълнението на проекта документи трябва да отговарят на изискванията на нормативната база; • Всички документи трябва да бъдат изготвени на хартиен и електронен носител; • Изпълнителят трябва да изготвя междинни доклади за развитието на проекта и окончателен доклад за изпълнение на договора; • Изпълнителят ще изпълнява задълженията си по договора до окончателно изплащане на безвъзмездната помощ от ДФ "Земеделие".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3536 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Харманли

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: - Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите му възможности и квалификация, както и документите, с които те се доказват: 1). Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 /една/ услуга през последните три години считано от датата за предоставяне на оферта в публичната покана за подготовка/разработване на документация за обществена поръчка. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2). Участникът трябва да разполага с ключови експерти с приложени автобиографии (свободна форма), съдържащи информация, доказваща изискваните образование, професионална квалификация и професионален опит. Необходимите експерти трябва да имат следния профил: А). Ръководител на екипа от експерти Предложеният от участника ръководител на екипа от експерти трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (минимална образователна степен „магистър” по икономика или право или други хуманитарни или инженерни науки или еквивалент); • общ професионален опит минимум 3 години; • специфичен професионален опит – ръководител на екип от експерти. Б). Юрист Предложеният от участника юрист трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (минимална образователна степен „магистър” по право или еквивалент); • общ професионален опит минимум 2 години; • специфичен професионален опит в работа, свързана с разработване на документации и участие в оценителни комисии при провеждане на обществени поръчки. В). Строителен инженер или Архитект Предложеният от участника строителен инженер или архитект трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (минимална образователна степен „магистър” в областта на инженерните науки с квалификация строителен инженер или еквивалент или по специалността „Архитектура“); • общ професионален опит минимум 2 години; • специфичен професионален опит в работа, свързана с разработване на инвестиционен проект или технически спецификации за документации за обществени поръчки. Г). ПГС/ССС Инженер (Конструктор) Предложеният от участника ПГС/ССС Инженер (Конструктор) трябва да има квалификация и професионален опит, както следва: • висше образование (минимална образователна степен „магистър” по специалността „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ с квалификация инженер конструктор); • общ професионален опит минимум 2 години; • специфичен професионален опит в работа, свързана с разработване на инвестиционен проект или технически спецификации за документации за обществени поръчки. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка се изчислява по следната формула: Комплексна оценка (КО) = ОТ + ОЦ, Където „ОТ” е оценката по показател „Техническо предложение” „ОЦ” е оценката по показател „Предлагана цена” На първо място се класира участникът, получил най-много точки. Максималният брой точки, който може да получи участник, е 100 т. Относителна тежест на показателите за оценяване: ОТ = 50 точки, максимална стойност ОЦ = 50 точки, максимална стойност Техническото предложение съдържа следните задължителни компонента и се оценява както следва (максимален брой точки – 30 т.): Качество на изпълнение І. Обяснителна записка До 10 т ІІ. Организация на работата До 10 т ІІІ. Мерки за превенция и управление на потенциални рискове До 10 т Оценката по показател „Предлагана цена” на всяко едно от предложенията се изчислява по следната формула: ОЦ = Цmin / Цn х 50 където: Цmin – минималната предложена цена сред всички допуснати до оценка оферти Цn – цената предложена в оценяваната оферта ОЦ се изчислява до втория знак след десетичната запетая. Резултатите на всеки участник по ОЦ ще се бъдат закръглени до втория знак след десетичната запетая.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/12/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие може да бъде предоставена безплатно на хартиен носител на адрес - Община Харманли, град Харманли, пл. "Възраждане" 1 не по-късно от деня и часа, посочени в настоящата публична покана, или да се изтегли от интернет страницата на възложителя - Община Харманли:http://harmanli.nit.bg/publichni-pokani/konsultantska-usluga/ - "Профил на купувача", където документацията е достъпна по електронен път и е безплатна. При поискване от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето - сградата на Възложителя, намираща се в град Харманли, пл. "Възраждане" 1. Датата на отварянето на офертите е 05.12.2014 г. в 10:30 часа на горепосочения адрес. ВАЖНО!!! Оферти могат да се подават на същия адрес всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/12/2014