Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Северноцентрално държавно предприятие ДП, ул.Бодра смяна 3, За: Димитър Чинчев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 800077, E-mail: office@scdp.bg, Факс: 066 800094

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: scdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://scdp.bg/procedures/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Североцентрално държавно предприятие ДП Габрово“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Учатникът, да бъде действащ на телекомуникационния пазар обществен телекомуникационен оператор, притежаващ разрешение за издадено от Комисията за регулиране на съобщенията. 2. Участникът да разполага с техническа възможност и/или квалификация за изпълнение на поръчката. 3. Участникът да разполага с техническо оборудване и възможности за осигуряване качеството на предлаганите услуги. 4. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (представя се декларация). 5. Участникът да разполага със система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя. (представя се декларация) 6. Участникът да разполага с обществена електронна съобщителна мрежа с национален обхват под негово административно и техническо управление. 7. Съвместимост на предоставените услуги с оборудването на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 8. Осигуряване на достъп до мрежата на участника по интерфейс SIM карта; 9. Предварително уведомяване за прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактика, ремонти или поради развитие на електронната съобщителна мрежа, както и за сроковете на прекъсването или влошаване качеството на услугата най-малко три дни предварително; 10. Да се отстраняват възникнали технически проблеми и повреди в срок от 24 часа от уведомяване от страна на Възложителя. 11. Предварително писмено уведомяване при искане за достъп до неговите помещения. Горните технически изисквания следва задължително да залегнат в техническото предложение на участника, което представлява неразделна част от договора.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на Република България

NUTS:

BG32

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Учатникът, да бъде действащ на телекомуникационния пазар обществен телекомуникационен оператор, притежаващ разрешение за издадено от Комисията за регулиране на съобщенията. 2. Участникът да разполага с техническа възможност и/или квалификация за изпълнение на поръчката. 3. Участникът да разполага с техническо оборудване и възможности за осигуряване качеството на предлаганите услуги. 4. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (представя се декларация). 5. Участникът да разполага със система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя. (представя се декларация) 6. Участникът да разполага с обществена електронна съобщителна мрежа с национален обхват под негово административно и техническо управление. 7. Съвместимост на предоставените услуги с оборудването на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 8. Осигуряване на достъп до мрежата на участника по интерфейс SIM карта; 9. Предварително уведомяване за прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактика, ремонти или поради развитие на електронната съобщителна мрежа, както и за сроковете на прекъсването или влошаване качеството на услугата най-малко три дни предварително; 10. Да се отстраняват възникнали технически проблеми и повреди в срок от 24 часа от уведомяване от страна на Възложителя. 11. Предварително писмено уведомяване при искане за достъп до неговите помещения. Горните технически изисквания следва задължително да залегнат в техническото предложение на участника, което представлява неразделна част от договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Крайната оценка (К – 100 т.) се изчислява по следната формула: К = К1 + К2 + К3 + К4 + К5 + К6 + К7 + К8 + К9 + К10 + К11 + К12 + К13 + К14 + К15 +К16, където: № КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА МАКСИМАЛЕН БРОЙ ТОЧКИ 1 2 3 K 1 Месечна абонаментна такса за Тарифа 1 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 4 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 по-малко. Тарифен план 1 да включва 30 мин. за разговори към мобилни и фиксирани мрежи на територията на страната, както и неограничен брой минути за разговори в корпоративна група. 10 т. K 2 Месечна абонаментна такса за Тарифа 2 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 8,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 т. по-малко. Тарифен план 2 да включва 250 мин. за разговори към мобилни и фиксирани мрежи на територията на страната, както и към мобилни и фиксирани мрежи в ЕС. 10 т. K 3 Месечна абонаментна такса за Тарифа 3 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 10,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 т. по-малко. Тарифен план 3 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 350 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 10 т. К4 Месечна абонаментна такса за Тарифа 4 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 15,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 4 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 650 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т. К5 Месечна абонаментна такса за Тарифа 5 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 18,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 5 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 1000 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т. К6 Месечна абонаментна такса за Тарифа 6 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 34,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 6 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 2000 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т. К7 Месечна абонаментна такса за Тарифа 7 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 5,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 7 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 300 MB 5 т. К8 Месечна абонаментна такса за Тарифа 8 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 8,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 8 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 3000 MB 5 т. К9 Месечна абонаментна такса за Тарифа 9 Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 18,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Тарифен план 9 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 12000 MB 5 т. К 10 Цена на минута разговор (средна цена на минута между единични цени – към всички национални мрежи, в групата на Възложителя и първоначална такса свързване) за Тарифа 1 Участник предложил цена равна или по-малка от 0,07 лв./мин., получава максимален брой точки), а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко. Участниците предлагат цена за всяко едно от следните направления: - към всички национални мрежи; - в групата на Възложителя; - първоначална такса свързване. 5 т. К 11 Цена на минута разговор (средна цена на минута между единични цени – към всички нацио

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/12/2014 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/12/2014