ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Северноцентрално държавно предприятие ДП, ул.Бодра смяна 3, За: Димитър Чинчев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 800077, E-mail: office@scdp.bg, Факс: 066 800094
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: scdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://scdp.bg/procedures/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Североцентрално държавно предприятие ДП Габрово“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Учатникът, да бъде действащ на телекомуникационния пазар обществен телекомуникационен оператор, притежаващ разрешение за издадено от Комисията за регулиране на съобщенията.
2. Участникът да разполага с техническа възможност и/или квалификация за изпълнение на поръчката.
3. Участникът да разполага с техническо оборудване и възможности за осигуряване качеството на предлаганите услуги.
4. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (представя се декларация).
5. Участникът да разполага със система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя. (представя се декларация)
6. Участникът да разполага с обществена електронна съобщителна мрежа с национален обхват под негово административно и техническо управление.
7. Съвместимост на предоставените услуги с оборудването на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
8. Осигуряване на достъп до мрежата на участника по интерфейс SIM карта;
9. Предварително уведомяване за прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактика, ремонти или поради развитие на електронната съобщителна мрежа, както и за сроковете на прекъсването или влошаване качеството на услугата най-малко три дни предварително;
10. Да се отстраняват възникнали технически проблеми и повреди в срок от 24 часа от уведомяване от страна на Възложителя.
11. Предварително писмено уведомяване при искане за достъп до неговите помещения.
Горните технически изисквания следва задължително да залегнат в техническото предложение на участника, което представлява неразделна част от договора.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Учатникът, да бъде действащ на телекомуникационния пазар обществен телекомуникационен оператор, притежаващ разрешение за издадено от Комисията за регулиране на съобщенията.
2. Участникът да разполага с техническа възможност и/или квалификация за изпълнение на поръчката.
3. Участникът да разполага с техническо оборудване и възможности за осигуряване качеството на предлаганите услуги.
4. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (представя се декларация).
5. Участникът да разполага със система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя. (представя се декларация)
6. Участникът да разполага с обществена електронна съобщителна мрежа с национален обхват под негово административно и техническо управление.
7. Съвместимост на предоставените услуги с оборудването на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;
8. Осигуряване на достъп до мрежата на участника по интерфейс SIM карта;
9. Предварително уведомяване за прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактика, ремонти или поради развитие на електронната съобщителна мрежа, както и за сроковете на прекъсването или влошаване качеството на услугата най-малко три дни предварително;
10. Да се отстраняват възникнали технически проблеми и повреди в срок от 24 часа от уведомяване от страна на Възложителя.
11. Предварително писмено уведомяване при искане за достъп до неговите помещения.
Горните технически изисквания следва задължително да залегнат в техническото предложение на участника, което представлява неразделна част от договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Крайната оценка (К – 100 т.) се изчислява по следната формула:
К = К1 + К2 + К3 + К4 + К5 + К6 + К7 + К8 + К9 + К10 + К11 + К12 + К13 + К14 + К15 +К16, където:
№ КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА МАКСИМАЛЕН БРОЙ ТОЧКИ
1 2 3
K 1 Месечна абонаментна такса за Тарифа 1
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 4 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 по-малко.
Тарифен план 1 да включва 30 мин. за разговори към мобилни и фиксирани мрежи на територията на страната, както и неограничен брой минути за разговори в корпоративна група. 10 т.
K 2 Месечна абонаментна такса за Тарифа 2
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 8,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 т. по-малко.
Тарифен план 2 да включва 250 мин. за разговори към мобилни и фиксирани мрежи на територията на страната, както и към мобилни и фиксирани мрежи в ЕС. 10 т.
K 3
Месечна абонаментна такса за Тарифа 3
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 10,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 3 т. по-малко.
Тарифен план 3 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 350 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 10 т.
К4 Месечна абонаментна такса за Тарифа 4
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 15,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 4 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 650 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т.
К5 Месечна абонаментна такса за Тарифа 5
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 18,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 5 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 1000 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т.
К6 Месечна абонаментна такса за Тарифа 6
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 34,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 6 трябва да включва неограничен брой разговори в корпоративна група и 2000 минути за национални разговори (към абонати на мобилни и фиксирани мрежи в РБ) 5 т.
К7 Месечна абонаментна такса за Тарифа 7
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 5,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 7 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 300 MB 5 т.
К8 Месечна абонаментна такса за Тарифа 8
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 8,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 8 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 3000 MB 5 т.
К9 Месечна абонаментна такса за Тарифа 9
Участник предложил месечна абонаментна такса равна или по-малка до 18,00 лв., получава максимален брой точки , а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Тарифен план 9 трябва да включва неограничен достъп до Интернет в РБ максимална скорост за 12000 MB 5 т.
К 10 Цена на минута разговор (средна цена на минута между единични цени – към всички национални мрежи, в групата на Възложителя и първоначална такса свързване) за Тарифа 1
Участник предложил цена равна или по-малка от 0,07 лв./мин., получава максимален брой точки), а всеки следващ участник получава с 2 т. по-малко.
Участниците предлагат цена за всяко едно от следните направления:
- към всички национални мрежи;
- в групата на Възложителя;
- първоначална такса свързване. 5 т.
К 11 Цена на минута разговор (средна цена на минута между единични цени – към всички нацио
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: