ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Абонаментна поддръжка на асансьорни уредби, с включен ремонт и резервни части за нуждите на ТП на НОИ - Сливен“
Предмета на обществената поръчка включва абонаментна поддръжка, с включен ремонт и резервни части за асансьорна уредба със следните параметри:
1. Асаньорна пътническа уредба с горно машинно помещение- 1 бр.;
2. Електрозахранване – постоянно;
3. Задвижване – електрическо с червячен редуктор;
4. Управление на задвижването – електронно;
5. Управление на асансьорната уредба – събирателно надолу;
6. Товароподемност- 2 25 кг/ 3 лица;
7. Скорост – 0,63 м/с;
8. Вид на вратите на шахтата- автоматични централно отварящи се – 4 бр.;
9. Вид на вратата на кабината – автоматична централно отваряща се;
10. Височина на повдигане/ брой спирки – 12,6 м/ 4 спирки.
11. Предпазни устройства:
а. Заключалка за автоматична шахтна врата - тип KLT/001, Турция;
б. Захващащ механизъм с амортизиращ ефект - тип BSL-01 , Турция;
в. Ограничител на скоростта -ОС-00.00.ЧС.
12. Други основни устройства:
а. Носещи органи: брой и диаметър на носещите въжета – 4х 10;
б. Направляващи на кабината/ контратежината- 89х62х16/89х62х16.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50750000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата стойност на обществената поръчка за 24 месеца е 4800,00 (четири хиляди и осемстотин ) лева без включен ДДС, от които за абонаментна поддръжка и ремонт на асансьорната уредба до 3300,00 (три хиляди и триста) лева без включен ДДС, а разликата до 4800,00 (четири хиляди и осемстотин) лева без включен ДДС за заплащане на доставените и вложени резервни части, материали, агрегати и възли.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административната сграда на ТП на НОИ - Сливен, находяща се на адрес гр.Сливен, бул. “Стефан Караджа” №10
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I.Изисквания към участниците
1. Да са вписани в регистъра съгласно чл. 36 ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП).
2. Да имат съгласно чл.34 от Наредба за безопастната експлоатация и техническия надзор на асансьори (НБЕТНА) най - малко двама специалисти с валидно свидетелство за преминат курс на обучение съгласно Наредба № 3/ 17.01.2001г. за Условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори”.
3. Абонаментното поддържане да се осъществява във времето от 08:00 часа до 18:00 часа на съответния работен ден.
4. Гранционният срок на вложените резервни части, агрегати и възли да не е по-малък от 6/шест/ месеца, освен ако производителя или търговеца не са предвидили по дълъг.
5. Изпълнителят се задължава да приема подадени сигнали за авария по телефон, факс и електронна поща.
6. Да осигури 24-часово непрекъснато аварийно обслужване съгласно чл.9, ал.1 т.5 от НБЕТНА.
7. След подаден сигнал за авария изпълнителя следва в срок до един час от получаването на сигнала да извърши аварийното обсужване - съгласно чл.9, ал.4 от НБЕТНА.
8. Определения за изпълнител участник, с когото Възложителят сключи договор, се задължава да внесе сума в размер на 5 % от стойността на поръчката като гаранция за изпълнение на договора. Същата се освобождава в срок от 10 работни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по сметката на ТП на НОИ-Сливен – гр. Сливен:BG10 BPBI 7936 3199 1992 01, BIC код BPBIBGSF, §931000 в "Юробанк България" АД - клон Сливен Гаранцията може да бъде и неотменима банкова гаранция (в оригинал) за същата сума. Гаранцията следва да покрива срока на договора.
9. Абонаментното обслужване се извършва три пъти месечно в рамките на работното време на Възложителя. Посещенията се регистрират в специално създаден от Възложителя регистър.
10. Изпълнителят да спазва стриктно разпоредбите на Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори.
II. Офертата следва да бъде изготвена съгласно разпоредбата на чл.101в от ЗОП и да включва:
1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника (в оригинал);
2. Административни сведения за участника оригинал - попълнен, подписан и подпечатан от участника – Образец 1;
3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (в оригинал) - Образец № 2;
4. Ценово предложение – (в оригинал)- Образец № 3;
5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - образец № 4 (в оригинал);
6. Декларация относно срока на валидност на офертата – 60 (шестдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите - образец № 5 (в оригинал);
7. Заверени копия от следните документи:
- удостоверение за вписване в регистъра по чл. 36 ал.1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП);
- валидни свидетелства на най-малко двама служители за преминат курс на обучение на специалистите съгласно Наредба №3/17.01.2001г. за Условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията „Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори.
III.Сключване на договор
Възложителят сключва договор за възлагане на поръчката съгласно чл.101е от ЗОП. При подписване на договора за възлагане на поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя, декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП и документ за внесена гаранция за изпълнение на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Офертата за участие се представя в запечатан непрозрачен плик в обявения срок на адреса на Възложителя. Тя се подава лично от участника или от негов упълномощен представител. Офертата може да бъде подадена и по пощата чрез препоръчано писмо с обратна разписка или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Не се приемат и незабавно се връщат оферти за участие, които са получени след изтичане на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик.
Върху плика участника посочва предмета на обществената поръчка, подателя, адрес за кореспонденция, телефон и факс за връзка.
Офертите се подават в административната сграда на ТП на НОИ - Сливен, бул. „Ст. Караджа“ №10, етаж 3, стая 308.
2.Офертите ще бъдат отворени на 08.12.2014 г. в 14,00 часа в административната сграда на ТП на НОИ - Сливен,гр.Сливен, бул. "Стефан Караджа" №10, ет.5, стая 502.
3. Източник на финансиране - бюджета на Националния осигурителен институт.
4. Начин на плащане - съгласно проекта на договор.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: