Версия за печат

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Плевен, пл. "Възраждане" № 2, За: Сашко Съйков, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881258, E-mail: iro@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Сашко Съйков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pleven.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Поддържане и текущ ремонт на светофарни уредби в гр. Плевен

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Абонаментно поддържане и ремонт на светофарни уредби регулиращи движението на кръстовища - 25 броя и абонаментно поддържане и ремонт на светофарни уредби регулиращи движението на пешеходни пътеки - 5 броя, посочени в Приложение № 1 на договора. Доставка и подмяна на светофарни съоръжения на основание възлагателни писма, по видове работи, посочени Приложение № 2 на договора. 1. Извършване на всички необходими видове технически, ремонтни и поддържащи в изправност светофарните уредби работи, съгласно изискванията на Наредба № 17/23.07.2001 г. за регулиране движението по пътищата със светлинни сигнали. 2. Поддържане в техническа изправност на всички средства за светлинно регулиране на движението. 3. След подаване на сигнал да се извършва ремонт за своя сметка на светофарните уредби в рамките на: -до 1 час при подмяна на светодиоди и крушки; -до 8 часа при повреда в контролерите и кабелизацията; -до 2 работни дни за ремонт или подмяна елементи на съоръженията. 4. Да се води дневник за регистрация на подадените сигнали с подробно описание на повредата, с дата и час на получаване на сигнала и извършения ремонт с дата и час на отстраняване. При констатирана необходимост от извършване на основен ремонт или подмяна на елементи, които са в гаранционен срок, незабавно да уведоми Възложителя. 5. При необходимост от извършване на ремонт с продължителност над 1 /един/ час да се уведомява своевременно Възложителя, Областна дирекция на МВР - Плевен и Областна дирекция за защита на населението от бедствия и аварии - Плевен. 6. При необходимост да създава временна организация на движението, след съгласуване със сектор „Пътна полиция ” Плевен. 7. Да се поддържа носещата конструкция на светофарните уредби- стълбове и конзоли в добро състояние, включително и пребоядисване при необходимост, което ще се установява и възлага от Възложителя с писмено предписание. 8. Да се извършва контрол на светофарните уредби по отношение на точното изпълнение на одобрените циклограми от проектите на същите. 9. В цената за абонаментното поддържане на светофарните уредби е включена стойността на всички дейности по поддръжка доброто състояние на светофарните уредби, както и резервни електронни, електрически части и елементи, електрически лампи, кабели от надземната кабелна мрежа и др. В цената не е включена доставката и монтаж на нови контролери, светофарни секции и светодиодни тела за тях, носещи метални конструкции и кабели от подземната кабелна мрежа. Заплащането на допълнителните видове работи се извършва след приемане на възложената работа, по предложените от Изпълнителя единични видове цени в Приложение 2. Вложените материали да отговарят на съществените изисквания към тях и да са със сертификат за качество. 10. Да се представят телефонните номера на лицата отговарящи за поддържането на светофарните уредби на: службите за контрол по пътното движение при Областна дирекция на МВР - Плевен и Областна дирекция за защита на населението от бедствия и аварии. Прогнозната стойност за изпълнение на обществената поръчка е до 60 000 лева без ДДС. Източникът на финансиране е бюджета на Община Плевен.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Плевен

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Административни сведения на участника - образец 1. 3.Декларация с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция - образец 2. 4.Декларация за техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - чл. 51, ал.1, т.4 от ЗОП - образец 3. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с поне три лица със завършено образование – средно специално по електротехника или електроника и едно лице със завършено висше образование със специалност - електроника или електрообзавеждане, отговарящо за контрола на качеството. 5.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП - образец 4. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с поне един брой автомобил – автовишка с височина над 8 метра и два броя леко-товарни автомобили и един брой товарен автомобил. 6.Декларация за услугите, които са с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата - чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - образец 5. Към декларацията участника приложено представя доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. За сходен предмет ще се приемат извършени услуги включващи следните дейности: изграждане на светофарни уредби, поддържане на светофарни уредби или извършвани ремонтни работи по светофарни уредби. 7.Техническо предложение – образец 6. 8.Ценово предложение - образец 7. Забележка: Предложената цена за абонаментното поддържане на светофарните уредби не може да надвишава 50 000 лева без ДДС. Общата цена формирана от абонаментното поддържане и допълнителни видове работи не може да надвишава 60 000 лева без ДДС. ІІ.Срокът на валидност на офертата не може да бъде по кратък от 120 календарни дни, считано от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите и е еднакъв за всички участници. ІІІ.Гаранция на изпълнение: участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойноста на договора без ДДС в една от следните форми: парична сума по сметка на Възложителя или оргинал на банкова гаранция в полза на Възложителяъс срок на валидност най малко 30 дни след изтичане крайния срок на договора, банкови сметки: Банка "Инвестбанк" АД, клон гр. Плевен, IBAN BG38IORT 7380 3338 0000 01, BIC: IORTBGSF. Всички документи, които не са оригинали, и за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с подпис и печат и гриф "Вярно с оригинала".

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

За оценка на подадените оферти се формира обща стойност от цената на абонаментното поддържане (С1) на светофарните уредби умножена по две и общата цена на единичните видове работи (С2). С = 2 х С1 + С2, Където: С1 не може да надвишава 50 000 лв. без ДДС С1 + С2 не могат да надвишават 60 000 лв. без ДДС С – обща стойност, която служи само за оценяване на предложението С1 – годишна цена на абонаментното поддържане на светофарните уредби без ДДС С2 – обща цена на единичните видове работи без ДДС

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана, образци на документи, указания за участие - приложение 1, технически спецификации - приложение 2, проект на договор - приложение 3, са публикувани в профила на купувача на адрес: www.pleven.bg. Оферти се подават в Център за административно обслужване на граждани на Община Плевен, пл."Възраждане" №4, град Плевен п.код 5800. Всяка оферта, трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва са посочи предмета на поръчката, наименованието на фирмата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Дата, час и място на отваряне на офертите: 08.12.2014 г., 11:00 часа в Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, ет.1, Актова зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/12/2014