BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Светлана Станева, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: s_staneva@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/7004f70480d8596a3be1b4d4e27e95e2.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Закупуване и доставка на компютри и периферна техника за нуждите на Министерство на правосъдието“ с две обособени позиции: обособена позиция № 1 – „Закупуване на периферна техника за нуждите на МП“ и обособена позиция № 2 – „Закупуване и доставка на компютри за нуждите на служителите на Министерство на правосъдието“ Участниците подават оферти за една или повече обособени позиции, в пълен обем.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000, 30213000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Персонални компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на доставката – Приложение № 1 и Приложение № 2. Участниците подават оферти за една или повече обособени позиции, в пълен обем.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Славянска № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст. 2. Техническа оферта - по образец. 3. Да се посочи единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б. а-д и ал. 5 от ЗОП – по образец. 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. 8. Изисквания за позиция № 1. „Закупуване на периферна техника за нуждите на МП“ – посочени в документацията за участие. Предлаганата техника трябва да е нова и неупотребявана, да отговаря на изискванията, посочени в техническата спецификация, да е произведена от водещи фирми-производители, които имат сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Съответствието на предлаганото оборудване, с горните изисквания, се удостоверява от участниците с декларация в техническото предложение и заверено от участника копие от сертификата. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка Участникът следва да е изпълнил минимум 3 (три) договора за доставка на оборудване, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Участниците в процедурата трябва да притежават или да имат сключен договор със сервиз, оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за обезпечаване гаранционната поддръжка на техниката - удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за извършване на сервизна поддръжка на оборудване, произведено от него. Участниците трябва да притежават внедрена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 – удостоверява се с копие от сертификата. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

позиция № 1: Предложенията на кандидатите се оценяват по формулата: Кi = Цi х 0,60 + Тi х 0,40 където: Кi е комплексната оценка на i – тия участник Цi е ценово предложение на i – тия участник Тi е техническата оценка на i – тия участник Позиция № 2 Предложенията на кандидатите се оценяват по формулата: Кi = Цi х 0,60 + Тi х 0,40 където: Кi е комплексната оценка на i – тия участник Цi е ценово предложение на i – тия участник Тi е техническата оценка на i – тия участник Мeтoдиката за оценка на предложенията е публикувана в документацията за участие.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

9. Изисквания за обособена позиция № 2. „Закупуване и доставка на компютри за нуждите на служителите на Министерство на правосъдието“ – посочени в документацията за участие. Предлаганата техника трябва да е нова и неупотребявана, да отговаря на изискванията, посочени в техническата спецификация и да е произведена от фирми, които имат сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент - удостоверява се с декларация в техническото предложение заверено от участника копие от сертификата. Техниката от Техническата спецификация да бъде сертифициранa за работа под Windows 8 - удостоверява се със заверено от участника копие от сертификата. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка Участникът следва да е изпълнил минимум 3 (три) договора за доставка на оборудване, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Участниците в процедурата трябва да притежават или да имат сключен договор със сервиз, оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за обезпечаване гаранционната поддръжка на техниката - удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за извършване на сервизна поддръжка на оборудване, произведено от него. Участниците трябва да притежават внедрена сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент– удостоверява се с копие от сертификата. 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки; 11. Декларация по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки; 12. Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки; 13. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец. 14. Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец. 15. Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание, неразделна част от него – Приложение № 1 16. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим – по образец; 17. Ценово предложение - по образец. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническото задание са публикувани на следния електронен адрес: www.justice.government.bg.При постъпване на въпроси по документацията от заинтерисовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.Офертите се отварят на 03.12.2014 г.от 13:00 часа в заседателната зала в сградата на Министерство на правосъдиетоул."Славянска" №1. Подробни указания за оформянето на офертата, както и образци на документите, са публикувани в профила на купувача на Министерство на правосъдието-www.justice.government.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2014