Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел "Търговски"; Емил Колев – инженер механик, отдел "Механичен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3068/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел "Механичен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е ремонт на хидравлични гъвкави съединения – маркучи за ниско, средно и високо налягане, с номинален диаметър от 5 до 51 мм., съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Съединенията са необходими за поддържане в изправност на технологичната механизация и тежкото минно оборудване /ТМО/ в Дружеството.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ремонти по договора се извършват след поръчка за ремонт от клоновете на Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката: до 1 година след сключване на договора или до достигане на максималната обща стойност на договора в размер до 60 000 лв без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

База на Изпълнителя.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на поръчката: до 1 година след сключване на договора или до достигане на максималната обща стойност на договора в размер до 60 000 лв без ДДС, в зависимост от това което настъпи по-рано. Ремонти по договора се извършват след поръчка за ремонт от клоновете на Възложителя /рудник „Трояново-1”, с.Трояново, рудник „Трояново-север, с.Ковачево и рудник „Трояново-3, с.Медникарово/. Сроковете за изпълнение на поръчките за ремонт са: - до 3 часа – ако накрайниците се осигуряват от Възложителя; - до 24 часа - ако накрайниците се осигуряват от Изпълнителя. 3. Участниците да разполагат с оборудвана база за изпълнение на предмета на поръчката на разстояние до 30 км от гр.Раднево. /декларирa се от участника/. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на поръчка за ремонт, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/12/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 04.12.2014 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2014