Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова – експерт "Търговия" /инж.Емил Колев - инженер - механик, отдел "Механичен", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3068/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механичен”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката на следното оборудване за изграждане на претоварач Bs 2000.29.00 в Рудник „Трояново-1”: - 2 бр. инверторен заваръчен апарат за MIG-MAG заваряване с възможност за заваряване с обмазани електроди и WIG - 1 бр. магнитна бормашина - 1 бр. настолна бормашина - 1 бр. шмиргел стационарен с размер на диска 300 мм - 1 бр. шмиргел с размер на диска 150 мм - 1 бр. отрезна машина за метал с карбофлексов диск - 3 бр. газов калорифер - 3 бр. електрически калорифер Техническите параметри и характеристики и окомплектовката на изделията и условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническата спецификация и образеца на Техническа оферта, публикувани в профила на купувача и настоящата покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44512000

Описание:

Различни ръчни инструменти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

8 вида машини, общо 13 броя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя - рудник „Трояново 1” – с.Трояново, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация и образеца на Техническа оферта, публикувани в профила на купувача. Офертата следва да съдържа цялото изискуемо количество по предмета на процедурата. Към Техническата си оферта всеки участник трябва да приложили извадки от технически проспекти и/или каталози на производителите с описание на техническите параметри на предлаганите от него изделия, удостоверяващи съответствието им с изискванията на Възложителя. 2. Срок за изпълнение на поръчката – до 30 (тридесет) дни след сключване на договор. 3. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на изделията, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/12/2014 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 05.12.2014 г. от 9:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/12/2014