ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда, ул."У. Гладстон" 67, За: Ренета Георгиева Георгиева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9406251, E-mail: r.georgieva@pudoos.bg, Факс: 02 9804131
Място/места за контакт: Триадица № 4
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pudoos.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pudoos.bg/?p=2908.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ОФИС ОБОРУДВАНЕ, КОНСУМАТИВИ, САНИТАРНИ, ХИГИЕННИ МАТЕРИАЛИ И ДЕЗИНФЕКТАНТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ ДЕЙНОСТТА НА ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30125100, 30192700, 22000000, 30000000
Описание:
Касети с тонер
Книжарски стоки
Печатни материали и свързани с тях продукти
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Техническа спецификация. - „Санитарни материали“ - 36 позиции, „Канцеларски материали“- 105 позиции, „Офис Консумативи“ - 87 позици на обща прогнозна стойсност до 66 000 лева без ДДС. Участниците които предложат по - висока цена ще бъдат отстранени.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Начин на плащане - Заплащането се извършва само по банков път до 10 дни след изтичане на календарния месец срещу представяне на редовна данъчна фактура.
Срок на валидност на офертата - минимум 90 дни.
Образците на документите за кандидатстване и проекто-договора могат да бъдат получени безплатно на адрес в Профил на купувача:
Моля изпращайте Вашите оферти на адрес: гр. София ул. Триадица № 4 ет. 3. В срок до 01.12.2014г., 17:30 часа. Съдържанието на офертата се предоставя в запечатан непрозрачен плик.
Офертите ще бъдат отворени на посочения адрес на 02.12.2014г. в 10.00 ч. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
Участникът следва да извърши описание на всички стоки предмет на поръчката, които ще достави, както и да предостави единични цени на всеки предложен продукт.
Участниците задължително следва да посочат партиден номер /сигнатура/ на всеки един офериран консуматив, в съответното систематично място на Техническото предложение.Всички документи следва да бъдат представени на български език или в превод.
Задължителното изискване на Възложителя по отношение на стоките, предмет на настоящата поръчка – да бъдат нови, нерециклирани (освен рециклираната хартия), неупотребявани и да отговарят на всички технически и екологични показатели за съответния артикул.
А. Техническите изисквания:
Участникът следва да има опит в изпълнението на поръчки с еднакъв или сходен предмет. Под сходен предмет на поръчката следва да се разбира доставка на канцеларски материали, офис оборудване, консумативи, санитарни, хигиенни материали и дезинфектанти.
За доказване на техническите изисквания участникът следва да представи:
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП участникът следва да представи удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под сходен предмет на поръчката следва да се разбира извършването на доставка на канцеларски материали, офис оборудване, консумативи, санитарни, хигиенни материали и дезинфектанти. Участникът следва да е извършил минимум една доставка сходна с предмета поръчката.
Б. Сертификати за удостоверяване съответствието на кандидата или участникът със стандарти за системи за управление на качеството, в съответствие с чл. 53 от ЗОП
1. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството приложима за продажби и доставка на хартия, канцеларски, офис и хигиенни материали. Продажби, доставка и сервизно обслужване на офис техника, консумативи за офис техника, хардуер и периферни устройства.
За доказване на това изискване участникът следва да представи ISO 9001:2008 или еквивалент с посочения обхват.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда с обхват продажби и доставка на хартия, канцеларски, офис и хигиенни материали. Продажби, доставка и сервизно обслужване на офис техника, консумативи за офис техника, хардуер и периферни устройства.
За доказване на това изискване участникът следва да представи ISO 14001:2004 или еквивалент с посочения обхват.
Продължава в допълнителна информация
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател - П
(наименование) Относително тегло
1.Предложена цена – П 1 - 70 точки
2.Предложена отстъпка – П 2 - 20 точки
3.Срок на доставка – П 3 - 10 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
В. Участникът следва да представи в своята оферта:
1. Снимки:
За посочените позиции с номер № - 13, 14, 15,16, 73 и 84 от техническата спецификация „Офис консумативи“ е необходимо да бъдат предоставени фотографски снимки в офертата на участника.
За посочените позиции с номер № - 2, 6, 7, 17, 20, 28, 30, 53, 77, 78 и 89 от техническата спецификация „Канцеларски материали“ е необходимо да бъдат предоставени фотографски снимки в офертата на участника.
Г. Сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти:
Изисквания за „Санитарни материали“
Г1 За доставените стоки по техническата спецификация „Санитарни материали“ всички препарати от позиция 1, 2, от 15 до 26, 34,35, 36 и 37 да притежават информационен лист за безопасност. Информационния листа за безопасност следва да се представи в офертата на участника.
Изисквания за „Канцеларски материали“
Г2 За доставената стока по техническата спецификация „Канцеларски материали“ - Бяла копирна хартия за формат А4 следва да бъдат изпълнени следните изисквания:
Клас А
ISO 11475 - Белота – min 167 % или еквивалент
ISO 2470 без UV – Степен на белота - min 113 или еквивалент
ISO 2471 : 2012 - Непрозрачност - min 94 % или еквивалент
ISO 536 : 2012 - Грамаж - 80 г. / м. +/- 1,5 или еквивалент
ISO 8658 : 1971- 100% целулозни влакна или еквивалент
Мярка – 500 листа в пакет
За рециклираната хартия следва да бъдат изпълнени следните изисквания:
Рециклирана хартия формат А4
маса на единица площ ISO 536:2012 – 80 +/- 1.0
дебелина – ISO 534:2012 – мин. 103
белота СIЕ – ISO 11475:2004 – мин. 146
Яркост D65/10 (+UV) ISO 2470-2:2008 – мин. 105
съдържание на влага ISO 287:2009 – макс. 5.0
водопоглъщане по метода на Cobb60 ISO 535:2014 – средно от двете макс. 30
Гладкост по Bekk ISO 5627:2004 – средно от двете макс. 30
дължина на скъсване в машинно направление ISO 1924-2:2009 – мин. 5300
грапавост по метода Bendtsen ISO 17367: 1995 – средно от двете макс. 200
непрозрачност ISO 2471:2012 – мин. 93
За доказване на изискванията в техническите спецификации отнасящи се до бялата копирната хартия А4 и Рециклирана хартия формат А4, участникът трябва да представи протокол от изпитване издаден от „Институт по целулоза и хартия” АД или друга оторизирана лаборатория, от които да е видно че участникът покрива минималните технически изисквания за хартията.
Копие на протокол от изпитване следва да се представи с офертата.
Моля да представите вашите оферти на адрес гр. София, ул. Триадица № 4 , ет. 3 Образците и указание за участие могат да бъдат изтеглени от профил на купувача - http://pudoos.bg/?p=2908
Възложителя предоставя свободен достъп до тях. В случай че желаета да ги получите на хартиен носител следва да заплатите цена в размер на 5 лева по следната банкова сметка Банкова сметка на ПУДООС: BG30 BNBG 9661 3100 1390 01 при БНБ-ЦУ, BIC код на БНБ: BNBG BGSD
Източник на финансиране на обществената поръчка - собствени средства.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: