Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Диана Михайлова, България 1111, София, Тел.: 029486 110, E-mail: diana.mihailova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/?c=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Осигуряване на информация и публичност” по проект: „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани обучения”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, номер на договора: № 14-22-40/24.09.2014г. Общата прогнозна стойност на поръчката е 10 083,33 лева (десет хиляди осемдесет и три лева и тридесет и три стотинки) лв. без ДДС, съответно 12 100,00 (дванадесет хиляди и сто лева) лв. с ДДС, разпределени както следва: 1. Провеждане на начална пресконференция, съгласно техническото задание – 1666,66 лв. без ДДС, съответно 2000,00 лв. с ДДС; 2. Провеждане на заключителна пресконференция, съгласно техническото задание – 1666,66 лв. без ДДС, съответно 2000,00 лв. с ДДС; 3. Рекламни материали – USB, химикалки и папки, съгласно техническото задание – 3250,00 лв. без ДДС, съответно 3900,00 лв. с ДДС; 4. Информационен банер, съгласно техническото задание – 333,33 лв. без ДДС за един брой, съответно 400,00 лв. с ДДС за един брой; 5. Информационни брошури, съгласно техническото задание – 2,50 лв. без ДДС за един брой, съответно 3,00 лв. с ДДС за един брой.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Провеждане на начална пресконференция – Изпълнителят следва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки от пресконференцията; включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите. Технически параметри на събитието: • осигуряване на зала с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран) • осигуряване на CD запис от пресконференцията и снимков материал на събитието; • осигуряване на присъствен списък на участниците; • изготвяне на покани. 2. Провеждане на заключителна пресконференция – Изпълнителят трябва да осигури пресконференция в гр. София, сценарий за провеждане на събитието, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на снимки от пресконференцията, включително изготвяне на периодични прессъобщения за осъществяване на дейностите по проекта и предоставянето им на медиите. Технически параметри на събитието: • осигуряване на зала с техническо оборудване за провеждане на всяко едно събитие (преносим компютър, мултимедиен проектор и екран) • осигуряване на CD запис от пресконференцията и снимков материал на събитието; • осигуряване на присъствен списък на участниците; • изготвяне на покани. 3. Рекламни материали – 120 бр. комплекти, съдържащи следните артикули: - USB - флаш памет с възможност за едноцветен печат, минимум 8 GB; - Конферентна папка – картонена, размер А4; - Химикал- синьо мастило, автоматичен;едноцветен печат; 4. Информационен банер – 3 бр. - изработване и дизайн на информационен банер с размер 200 см. Х 80 см. 5. Информационна брошура, съдържаща целите, основните дейности и очакваните резултати от проекта, които ще се разпространяват при публичните дейности – 1000 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10083 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Р. България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доказателства за наличие на технически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката, посочени от Възложителя в публичната покана, както следва: Подписан от участника списък на експерти (оригинал), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, придружен от документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа: • Образованието и квалификацията /за всяко от лицата се прилагат заверени от кандидата копия на дипломи за завършено образование; сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация и др./; • Професионалния опит /за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства- напр. копия на трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки, копия на трудови и граждански договори, препоръки и др./

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценяване и относителна им тежест са следните: Техническо предложение /Т/- 70 т. със следните подпоказатели: Оценка на предложената Работна програма за изпълнение на дейностите - комисията разглежда предложената работна програма за изпълнението на поръчката и преценява дали тя съответства на заложените цели и нуждите на целеви групи по проекта - с тежест 20 точки; Оценка на предложения график на дейностите – комисията преценява дали участникът е разпределил аргументирано най-важните категории дейности и поддейности - 15 точки; Оценка на предложена примерна програма за провеждане на едно публично събитие – комисията преценява дали примерната програма е пълна, точна и ясна и допринася за постигане на целите на поръчката - 15 точки; Оценка на дизайна – комисията разглежда предложения дизайн на информационните материали и преценява, дали ще провокира интерес у целевите групи за запознаване с проекта и дали са спазени всички изисквания за визуализация на информационните материали съгласно ОПАК - 20 точки; Цена на предложенията /С/- 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Обществената поръчка се провежда като дейност от проект „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани обучения”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, номер на договора: № 14-22-40/24.09.2014г.. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 02.12.2014 г. от 15:30 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/12/2014