Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Миглена Везиева, България 1111, София, Тел.: 029486 188, E-mail: miglena.vezieva@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg/bg/buyers.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на поръчката е "Осигуряване на информация и публичност по проект: "Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, номер на договора: № 14-22-41/24.09.2014 г." Общата прогнозна стойност на поръчката е 10 083,33 (десет хиляди и осемдесет и три лева и тридесет и три стотинки) лв. без ДДС, съответно 12 100,00 (дванадесет хиляди и сто лева) лв. с ДДС, разпределени както следва: 1. Организиране и провеждане на 2 /две/ пресконференции (начална и заключителна) съгласно техническата спецификация - 3333,33 лв. без ДДС, съответно 4000 лв. с ДДС. 2. Изработка, отпечатване и доставка на брошури, съгласно техническата спецификация - 1000 бр. – 2500,00 лв. без ДДС, съответно 3000 лв. с ДДС. 3. Изработка и доставка на USB-флашки, съгласно техническата спецификация - 120 бр. – 2500,00 лв. без ДДС, съответно 3000 лв. с ДДС. 4. Изработка и доставка на химикалки, съгласно техническата спецификация - 120 бр. – 450,00 лв. без ДДС, съответно 540 лв. с ДДС. 4. Изработка и доставка на папки, съгласно техническата спецификация - 120 бр. – 300,00 лв. без ДДС, съответно 360 лв. с ДДС. 6. Изработка и доставка на банери, съгласно техническата спецификация - 3 бр. – 1000,00 лв. без ДДС, съответно 1200 лв. с ДДС.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Организация и провеждане на 2 /две/ пресконференции – начална и заключителна за отразяване на постигнатите резултати по проекта. Изпълнителят трябва да осигури: зала в гр. София с техническо оборудване за провеждане на всяка пресконференция (преносим компютър, мултимедиен проектор, екран и микрофони), програма за провеждане на събитието, изготвяне на списък с представители на медиите, изготвяне и изпращане на покани до медиите, осигуряване на присъствен списък на участниците, осигуряване на снимки и запис от пресконференциите на CD. 2. Изработка, отпечатване и доставка на брошури, съобразени с логото на проекта, с цел информираност на широката общественост за същността и целта на проекта - 1000 бр. Технически параметри: • формат А5 (А4 в разгънат вид), 8 страници + корици; • цветност на тялото 8 стр. 4 + 4 цвята; • корица минимум 200 гр., 4+0 цвята; • тяло – минимум 100 гр. 3. Изработка и доставка на USB-флашки - 120 бр. – минимум 8 GB, едноцветен печат, съобразени с логото на проекта. 4. Изработка и доставка на химикалки - 120 бр. – синьо мастило, автоматични, едноцветен печат, съобразени с логото на проекта. 5. Изработка и доставка на папки - 120 бр. – с лепен джоб, картонени, размер А4, съобразени с логото на проекта. 6. Изработка и доставка на банери - 3 бр. - размер 100 см. Х 200 см., съобразени с логото на проекта; едностранен сгъваем дисплей за приложение на закрито, удобен за пренасяне, с включен транспортен сак за сигурно съхранение на медията и всички детайли; препоръчителна медия дигитален печат.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10083 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доказателства за наличие на технически възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Участниците следва да докажат изпълнението на поне една услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмета и стойността на услугата, периода на изпълнение и името на възложителя, съгласно справка-декларация по образец, приложен към документацията на поканата. Под една услуга, сходна с предмета на обществената поръчка, се разбира услуга с предмет осигуряване на информация и публичност по проект. 2. Подписан от участника списък на експерти (оригинал), които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, с посочване за всяко от лицата от екипа на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценяване и относителна им тежест са следните: 1. Техническо предложение /Т/- 70 т. със следните подпоказатели: - Оценка на предложената работна програма за изпълнение на дейностите - комисията разглежда предложената работна програма за изпълнението на поръчката и преценява дали тя съответства на заложените цели и нуждите на целевите групи по проекта - с тежест 20 точки; - Оценка на предложения график на дейностите – комисията преценява дали участникът е разпределил аргументирано най-важните категории дейности и поддейности - 15 точки; - Оценка на предложена примерна програма за провеждане на една пресконференция – комисията преценява дали примерната програма е пълна, точна и ясна и допринася за постигане на целите на поръчката - 15 точки; - Оценка на дизайна – комисията разглежда предложения дизайн на информационните материали и преценява дали ще провокира интерес у целевите групи за запознаване с проекта и дали са спазени всички изисквания за визуализация на информационните материали съгласно ОПАК - 20 точки. 2. Цена на предложенията /С/- 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Достъп до документацията е осигуран в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Обществената поръчка се провежда като дейност от проект „Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите от Агенция по вписванията чрез специализирани чуждоезикови обучения”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG051PO002/14/2.2-16, номер на договора: № 14-22-41/24.09.2014 г.4.09.2014г. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 02.12.2014 г. от 10.00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/12/2014