Версия за печат

BG-с. Хитрино

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Хитрино, Община Хитрино, ул. "Възраждане" №45, За: Нергюл Ахмед, Република България 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Място/места за контакт: Община Хитрино, ул. "Възраждане" №45

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hitrino.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.hitrino.org/bg/obshtestveni_pory4ki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, чрез покупка, на хранителни продукти за целодневните детски градини в община Хитрино за 2015г. включваща продукти по вид и количество, съгласно Техническа спецификация - асортимента и ориентировъчните количества на хранителни продукти за едногодишна доставка в ЦДГ на територията на Община Хитрино – (Приложение №1).

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация - асортимента и ориентировъчните количества на хранителни продукти за едногодишна доставка в ЦДГ на територията на Община Хитрино - Приложение № 1, като количествата са прогнознии и при разлика между оферираното и реално доставеното количество Възложителят заплаща реално доставеното, изчислено по цени, предложени в настоящата процедура от доставчика.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставките се извършват периодично, по писмени заявки от Възложителя, до целодневните детски градини, както следва: ЦДГ с.Хитрино, ул. „Ален мак” № 2, с групи в с.Каменяк, ул. „Г.Бенковски” № 2 и с.Тимарево, ул. „България” № 24; с.Трем, ул. „Свобода” № 5; с.Черна , ул. „Искър” № 291; с.Живково, ул. „Тополите” № 24.

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнителят следва да извърши доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ на територията на Община Хитрино за 2015г., подробно описани в приложената към документацията Техническа спецификация – Асортимента и оринтировачните количества на хранителните продукти за едногодишна доставка в ЦДГ на територията на Община Хитрино /Приложение № 1/2. Изисквания за качество - доставките на хранителните продукти да отговарят на: 1.1 изискванията на Закона за храните; 1.2. изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; 1.3. изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене: - Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храните, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици /ДВ, бр. 73 от 20.09.2011 г, изм. и доп. ДВ. Бр. 60 от 7 Август 2012г./; - Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения /ДВ, бр. 65 от 23 август 2011 г./; - Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци /ДВ бр. 43 от 08.06.2010 г., изм. и доп., бр. 71 от 13.09.2011 г., доп. ДВ. Бр. 44 от 17 Май 2013г./;Доставените хранителни продукти задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и означен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 70 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Пакетираните храни трябва да са етикетирани и маркирани, съгласно Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните /ДВ бр.62 от 2000г./ Доставяният пчелен мед трябва да отговаря на Наредба за изискванията към пчелния мед, предназначен за консумация от човека /ДВ бр.85 от 2002г./.3. Изисквания за предоставяне на документи - участниците следва да преставят: 3.1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (Образец №11); 3.2. Административни сведения (Образец №2); 3.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (заверено копие) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява Участника в процедурата. Пълномощникът не може да подписва декларациите, които са лични и се подписват от указаните в документацията лица.; 3.4. Удостоверение за актуално състояние на Участника или удостоверение от Агенцията по вписванията, или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от Участника копие), ако Участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица, представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, и в официален превод. Документът се представя и от подизпълнителите на Участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, същият представя заверен от представителя на обединението препис на учредителния договор и удостоверение за данъчна регистрация, и за регистрация в регистър БУЛСТАТ. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му. Ако участникът е регистриран по ЗДДС, следва да представи и удостоверение за регистрация. 3.5. Декларация по чл. 47, ал. 1, ал 2 и ал. 5 от ЗОП (Образец №3). 3.6. Декларация за техническо оборудване (Образец №4),отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти.- продължение в полето допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2014 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът следва да приложи за описаните по-горе транспортни средства четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че ще са на разположение на участника за срока на договора. 3.7. Документ, доказващ регистрация на транспортното средство от БАБХ, за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход /доказано с заверено ксерокопие на Удостоверението/ 3.8. Документ, доказващ регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните /доказва се със заверено копие на Удостоверение за регистрация/.Участникът следва да притежава минимум едно собствено и/или наето специализирано транспортно средство, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти.Транспортните средства трябва да имат Удостоверение за регистрация на транспортното средство от БАБХ, за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход /доказано с заверено ксерокопие на Удостоверението.Участникът следва да притежава регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката 3.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Образец №9)3.10. Декларация за разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните (Образец №5) 3.11. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Образец № 6) 3.12. Проект на договор, подписан от участника, без попълнена цена (Образец № 8) 3.13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Попълнен образец на Техническо предложение (Образец №10); 3.14 Ценово предложение за изпълнение на поръчката, съгласно (Образец №7). 3.15. Заявление за участие (Образец № 1) 4. Изисквания към срока на валидност на офертата: не по-малко от 90 календарни дни, считано от крайния срок за предоставяне на офертите Цялата документация, свързана с публичната покана, може да бъде изтеглена от официалната страница на Община Хитрино, раздел "Профил на купувача" на адрес: http://www.hitrino.org/bg/obshtestveni_pory4ki Източник на финансиране - Бюджетни средства на Община Хитрино Място за получаване на офертите: Офертите се представят в деловодството на Община Хитрино - с. Хитрино, ул. "Възраждане" № 45, в срок до 16:30 часа на 02.12.2014г., в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка като в последния случай, офертата следва да е постъпила в деловодството на Община Хитрино до края на определения срок за подаване на оферти. Отварянето на офертите ще се състои на 04.12.2014г. от 14:00 часа в Заседателна зала в административната сграда на Община Хитрино, на адрес: с.Хитрино, ул. "Възраждане" № 45.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2014