Версия за печат

BG-Копривщица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Копривщица, гр. Копривщица, ул. "Любен Каравелов" № 16, За: Милена Паралеева;Теодора Главчева; Николай Дюлгеров, Република България 2077, Копривщица, Тел.: 0888 118288; 0884 909762; 0885 897383, E-mail: info@koprivshtitca-bg.com

Място/места за контакт: гр. Копривщица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.koprivshtitsa-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.koprivshtitsa-bg.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Копривщица реализира проект: "Община Копривщица – компетентна администрация в полза на гражданите". Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по Договор № М13-22-67/26.08.2014 г. Общата цел на проекта е повишаване капацитета на служителите в община Копривщица чрез обучения. Специфичните цели на проекта са: 1. Подобряване на професионалните умения на служителите в общинска администрация за по-ефективно изпълнение на задълженията; 2. Придобиване на ключови компетентности от служителите в община Копривщица. В изпълнение на Дейност 2. Обучения по ключови компетентности по проекта, Община Копривщица ще възложи обществена поръчка чрез публична покана, на основание чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП с предмет: "Избор на изпълнител за организация на обучения по ключови компетентности по проект "Община Копривщица – компетентна администрация в полза на гражданите”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнението на предмета на обществената поръчка обхваща поредица от обучения на тема: 1. Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация. Продължителност на обучението- 3 дни, 20 учебни часа, за 20 служители в общинска администрация Копривщица. 2. Лична ефективност. Продължителност на обучението- 3 дни, 20 учебни часа, за 20 служители, заемащи ръководни и експертни длъжности в общинска администрация Копривщица. 3. Работа с хора със специфични потребности. Продължителност на обучението- 3 дни, 20 учебни часа, за 20 служители в общинска администрация Копривщица. Изпълнителят следва да осигури транспорт, настаняване, изхранване на участниците, оборудвана зала, учебни материали, лектори за обученията, снимков материал и други дейности и материали, необходими за нормалното провеждане на обученията. Подробности относно минималните изисквания при изпълнение на всяко едно от обученията могат да бъдат намерени в Техническата спецификация към настоящата Публична покана. Прогнозната стойност на поръчката е 42499,80 лв. без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта. Ценовото предложение на участниците не може да надхвърля горепосочената максимална обща стойност по Дейност 2 на проекта: Обучения по ключови компетентности и/или някоя от максималните общи суми на посочените поддейности към нея: 1. Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация- 14 166,60 лв. без ДДС; 2. Лична ефективност- 14 166,60 лв. без ДДС; 3. Работа с хора със сппецифични потребности- 14 166,60 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общи изисквания към участниците в процедурата:1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.2. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания за технически възможности ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно.3. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват документ за създаване на обединение. Документът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 4. В документа за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Допустимо е лицето да бъде упълномощено и в друг документ, по преценка на участника. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.5. В документа за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП.6. Документът за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника.7. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.8. Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да посочи в офертата си предложените подизпълнители, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, както и да уведоми възложителя за всяка промяна на подизпълнителите, настъпила по време на изпълнение на договора за обществена поръчка. 9.Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, Участникът представя декларация за участието на подизпълнител/и, в която се посочват вида на работите, които ще извършват и дела на участие, който ще бъде изпълняван от всеки подизпълнител.10.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Административни изисквания към участниците в процедурата: Участниците следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, и ал. 5 от ЗОП. Икономически и финансови изисквания към участниците: няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците. Технически възможности и квалификации:1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на поне една услуга, сходна с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбират дейности свързани с организирането и провеждането на обучения и/или семинари и/или курсове и др. за възрастни/лица над 18 год/. Продължава в Допълнителна информация!

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател П1- Предложен срок в календарни дни за подготовка и организация на всяко от обученията, считан от момента на уведомяване за започването му- максимален брой точки- 20 т. Показател П2 - Оценка на техническото предложение. Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка - максимален брой точки - 40 т. Показател П3 – Предложена цена, с максимален брой точки - 40 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/12/2014 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Доказването на опита се извършва с представяне на списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Ръководител на екипа – изисквания: Висше образование в областта на „Педагогически науки” или „Хуманитарни науки” или „Икономически науки” или „Социални науки” или „Правни науки” Общ професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години в областта на придобитото образование; Специфичен опит като ръководител на екип и/или проект, свързан с организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари). 2. Двама Експерт - Обучители отговарящи на следните изисквания: Висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър" или „бакалавър” по педагогика, психология или еквивалент; Общ професионален опит: минимум 3 (три) години преподавателски опит в областта на придобитото образование; Участие при изпълнение на най-малко 2 (две) обучения на възрастни с приключило изпълнение.Забележка:При невъзможност посочен в офертата на Изпълнителя обучител да проведе обучението, Изпълнителят следва да предложи негов заместник, който да отговаря на същите изисквания, след предварително одобрение от страна на Възложителя. 3. Експерт Модератор/ логистика – изисквания: Висше образование степен „магистър” или „бакалавър” в областта на Хуманитарните, Педагогическите, Социалните, Стопанските или Правните науки; Общ професионален опит: не по-малко от 1 (една) година в областта на придобитото образование; Специфичен опит в логистичното обезпечаване на минимум 2 (две) публични събития или обучения или семинари. Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към членовете на екипа всеки участник трябва да представи списък, в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за услугата. Забележка:Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта, трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Дата, час и място на отваряне на офертите- 03.12.2014 г. от 11.00 часа в заседателната зала на административната сградa на Община Копривщица. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Копривщица: http://www.koprivshtitsa-bg.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2014