ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
СОУ"Св. Кл. Охридски", ул. "Митко Палаузов"№2, За: Йорданка Димитрова Иванова, Република България 3170, с. Зверино, общ. Мездра, Тел.: 09122 2278, E-mail: coy_zverino@abv.bg
Място/места за контакт: СОУ"Св. Кл. Охридски"
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Приготвяне и доставка на готова храна за закуска и топъл обяд за учениците в СОУ"Св. Климент Охридски", с. Зверино, по обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1 "Доставка на закуска за учениците от I до IV клас, съгласно ПМС 308/2010 г."
2. Обособена позиция № 2 Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд на ученици от I до VIII клас, обхванати в целодневна форма на обучение по Проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес".
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15813000, 55524000
Описание:
Хранителни продукти, използвани за закуска
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Сутрешна закуска за учениците от I - IV клас за:
прогнозен брой ученици - 53
прогнозен брой учебни дни - 101 дни за учебната 2014/2015 г. от 01.12.2014 г. до 31.05.2015 г.
2. Топъл обяд за ученици на целодневно обучение за:
прогнозен брой - 115
прогнозен брой учебни дни за учебната 2014/2015 г за периода от 01.12.2014 г. до 15.06.2015 г. - 111 дни
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Минимални изисквания.
1. Всеки участник трябва да разполага с минимум един обект за производство на храна, регистриран съгласно чл. 12 от ЗАкона за храните, от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) - Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ).
2. Всеки участник трябва да разполага с минимум едно собствено или наето транспортно средство, което е регистрирано в ОДБХ, респективно в РЗИ, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ. За чуждестранни учатници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им.
3. Всеки един от участниците трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, в т.ч. лице отговарящо за контрола на качеството и с минимум едно лице с образование или квалификация в областта на общественото хранене, което да участва в приготвянето на храната за учениците, съгласно чл. 8 от Наредба № 37/21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците.
4. Участникът да разполага с Доказателство за въведена система за безопасност на храните - Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (НАССР) на производителя и/ или търговеца на предлаганите изделия по чл. 70, ал. 1 от Наредба №5/2006 г. на МЗГ за хигиената на храните, издадена на основание чл.17, ал.2 от Закона за храните, или еквивалентни. За чуждестранни участници - еквивалентни документи на тези, посочени в настоящата точка, съобразно законодателството по местоседалището им. Горното обстоятелство, участникът може да докаже и с декларация - свободен текст, в която изрично е записан текста: "Известна ми е отговорността по чл.313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни". В случай че е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област продажба и доставка на хранителни продукти или ISO 9001: 2000 - Система за управление на качеството не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система.
5. Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно един или повече договора с предмет, сходен на предмета на поръчката (приготвяне и доставка на храна в готов вид), през последните 3 (три) години (2011 г, 2012 г., 2013 г.)
За доказване на техническите възможности за изпълнение на поръчката всеки от участниците предтавя описаните в документацията документи.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
документацията и образците за настоящата обществена поръчка могат да се прегледат и свалят от сайта на община Мездра - www. mezdra.bg
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: