ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Целодневна детска градина "Радост", кв. Долни Воден, гр. Асеновград с филиал кв. Горни Воден, кв. Долни Воден, ул. "Захария" № 38, За: Тодорка Николаева Георгиев, Р България 4230, Асеновтрад, Тел.: 0331 48059, E-mail: radost_cdg@abv.bg
Място/места за контакт: Асеновтрад, кв. Долни Воден, ул. "Захария" № 38
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radost.asenovgrad-bg.com.
Адрес на профила на купувача: www.radost.asenovgrad-bg.com/profil.html.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката: Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ " Радост" по особени позиции :Позиция І - "Плодове и зеленчуци" /Приложене №1/ Позиция ІІ - "Хляб и хлебни изделия" /Приложение №2/ Позиция ІІІ - "Мляко и млечни продукти" /Приложение №3/ Позиция ІV - "Месо и месни продукти" /Приложение №4/ Позиция V - "Замразени продукти,зеленчукови и плодови консерви,пакетирани храни,подправки и яйца" /Приложение №5/
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общото количество на доставените хранителни продукти не може да бъде предварително определено.В процес на изпълнение на договора,изпълнителят ще доставя хранителни продукти съглано посочени хранителни продукти в заявка от страна на възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Целодневна детска градина "Радост" - Асеновград с филиал кв. Горни Воден
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнителят при осъществяване предмета на поръчката следва да спазва Българските държавни стандарти /БДС/, с които се въвеждат хармонизирани европейски стандарти, признати национални технически спецификации /национални стандарти/, български технически одобрени такива или еквивалентни,съгласно нормативен акт във връзка с изискването за качеството на доставяните хранителни продукти. Хранителните продукти, които ще се достовят при изпълнение на поръчката да бъдат с маркировка за годност и дата на производство, етикирани и опаковани по надлежния ред и да се придружават със сертификат за съответствие /годност/. По време на изпълнение на доставката Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни актове, касаещи разносната търговия с хранителни продукти франко обектите на Възложителя, да извършва добросъвестно и качествено възложените му доставки, да опазва околната среда,като не допуска чупене, хвърляне и замърсяване. Качеството на хранителните продукти трябва да отговаря на Закона за храните, БДС, БАБХ ,Наредба №6 на МЗ/2011 и Наредба №9 на МЗХ/2011 и те да бъдат придружени от необходимите сертификати за качество, произход и годност. Изпълнителят се задължава да доставя хранителни продукти франко складовете на ЦДГ „Радост”в гр. Асеновград и кв.Горни Воден в срок до три дни след заявка от купувача. Цените на стоките следва да бъдат в лева с ДДС и плащането ще се извършва по банков път, съгласно изготвена фактура за доставка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Най-ниска предложена цена
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Информация и пакет от документи с Приложения от №1 до №5 по позициите може да се получи и на адреса на Възложителя, посочен в поканата. Изисквания към кандидатите за допускане до участие: 1. Копие от документ за съдебна регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър /ЗТР/. 2. Декларация за :липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП. 3. Декларация за подизпълнител 4. Документи за регистрация съгласно чл. 12 и чл.12а от Закона за храните и Наредба №5/2006г. за хигиената на храните -заверени копия. 5. Доказателства /копие от удостоверение или списък на автомобилите/ за наличието на собствени или наети транспортни средства, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти - съгласно Наредба №5/2006г. - удостоверяват се с необходимите документи, заверени от участника. 6. Ценово предложение с приложения по обособени позиции 1,2,3,4,5, за които кандидатства, приложени в настоящата документация, подписани и подпечатани от участника със срок за изпълнение на поръчката след заявка - до 3 дни и срок на валидност на офертата - 90 /деветдесет/ календарни дни от датата на подаването и. 7. Декларация,че всеки продукт ще се доставя опакован,етикиран в срок на годност и с документ за произход,съгласно Закона за храните,срок на валидност на офертата и срок на доставка на хранителните продукти,за спазване на действащите в страната стандарти,както и нормативните изисквания по безопасност и хигиена на труда,по опазване на околната среда, пожарната безопасност и безопасност на движението-образец на възложителя. 8. Предложение за изпълнение на поръчката - по образец на възложителя 9.Проект на договора с нанесени административни данни,без попълнени отворени клаузи,подписан и подпечатан от участника, че е запознат с проекта на договора. 10. Бюлетин от „САПИ” или „Родопи-95” за за периода, оповестен в публичната покана в АОП. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта, варианти не се допускат. Всеки участник в процедурата има право да участва за една или повече обособени позиции. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник - не може да представя самостоятелна оферта. Офертите се отварят, оценяват и класират на 25.11.2014г. от 16:00 часа в дирекцията на ЦДГ "Радост"
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: