ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална здравноосигурителна каса, ул. „Кричим“ № 1, За: Кристиян Велинов, България 1407, гр. София, Тел.: 02 9659345, E-mail: kvelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165
Място/места за контакт: Национална здравноосигурителна каса, гр. София, ул. „Кричим“ № 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nhif.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/393.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката е извънгаранционна поддръжка на телефонните централи в сградите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК.
Следгаранционното сервизно обслужване включва следните основни дейности:
1. Ежемесечна диагностика, профилактика, почистване на техниката, консултации относно хардуерни и специфични за поддържаната техника софтуерни проблеми. Извършва се по съгласуван между Възложителя и Изпълнителя при сключването на договора график.
2. Обновяването с критични актуализации /critical updates/ на firmware версии. Извършва се при ежемесечната профилактика когато са налице актуализации.
3. Предоставяне на указания и инструкции за правилната експлоатация на техниката, за инсталация и конфигуриране на специфичен за техниката системен софтуер. Извършва се при ежемесечната профилактика.
4. Ремонт на дефектиралите устройства и подмяна с нови части на неподлежащите на ремонт такива. Извършва се при ежемесечната профилактика когато се установи необходимост от ремонт, или при заявен проблем извън ежемесечната профилактика.
5. Дейностите по поддръжката включват и предоставяне при необходимост на консултантска помощ и експертна подкрепа за бъдещо технологично развитие.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50332000
Описание:
Услуги по поддържане на далекосъобщителна инфраструктура (мрежи и съоръжения)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Пълното описание на изискванията за изпълнението на поръчката се съдържа в раздел V "Техническите изисквания и спецификации" от Техническите изисквания и указания за офериране, неразделна част от настоящата публична покана.
Техническите изисквания са специфицирани както следва:
1. Техническа обезпеченост на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с описани телефонни централи подлежащи на поддръжка.
2. Изисквания към изпълнението услугата.
3. Изисквания към сроковете за предоставяне на услугата.
4. Изисквания към документиране на дейността по извънгаранционното поддържане на телефонните централи.
5. Гаранционни и сервизни условия.
6. Изисквания към кандидатите.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4 и 5 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача.
2. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 25.11.2014 г. от 10:30 ч., в сградата на ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" № 1.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: