Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: ет.3; стая 309; отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha/150-publichni-pokani/2921--uprazhnyavane-na-stroitelen-nadzor-po-vreme-na-stroitelstvoto-na-obektizgrazhdane-na-kanalizatzionna-sistema-s-roza--etap-.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект:Изграждане на канализационна система с. Роза – етап ІІІ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обществената поръчка включва предоставяне на качествени и ефективни услуги в съответствие с националното и европейско законодателство и изискванията на възложителя за извършване на строителен надзор на строежа в неговият обхват и обем.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

4167 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Услугата е свързана с извършване на строителен надзор на строеж: канализационна система с. Роза – етап ІІІ.

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Към офертата на участника следва да бъдат приложени следните документи: 1.Административни данни съгласно чл.101в, ал.1, т.1 от ЗОП - / Образец № 1/;2. Заверено от участника копие на валидно удостоверение за упражняване на Строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ (Закон за устройство на територията) или еквивалентен документ удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Списък на екипа от правоспособни физически лица, с които ще упражнява конкретната дейност предмет на поръчката / във формат по избор на участника/; 4.Списък на услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 /три/ години - / Образец № 2/. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 1/една/ услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите , което се доказва с приложени следните документи: удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката навсякъде където е употребен този израз следва да се разбират услуги за извършване на строителен надзор за категория строежи, съответни на поръчката. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - / Образец № 3 /; 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП - / Образец № 4 /. *Изпълнителят сключва договор за подизпълнение с подизпълнители, посочени в офертата му. Договор за подизпълнение, съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица, които не са посочени в Образец № 4. 7.7. Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; 8. Декларация от всички членове на обединението/консорциума - / Образец №5/. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се отнасят за обединението (консорциума и др.) като цяло с изключение на удостоверенията за упражняване на строителен, които се представят от всички членове на обединението, съобразно тяхното разпределение при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - /Образец №6/. За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, Агенция по социално подпомагане, Агенция по заетостта и МОСВ. Декларацията по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП се представя от участника в обществената поръчка. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. 10.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици 11. Техническо предложение /Образец №7/; 12. Ценово предложение /Образец №8/. Продължава в "Допълнителна информация"..................................................................................

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/11/2014 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от "Изисквания за изпълнение на поръчката"............................................................... Максимално допустимата стойност на поръчката е до размера на прогнозната стойност. Предложената от участник крайна цена за изпълнение на поръчката, не може да надхвърля допустимата стойност. Ценово предложение на участник надхвърлящо максимално допустимaта прогнозна стойност на обществената поръчка, не се оценява от комисията. 12. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в Деловодството на Община „Тунджа”. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно „Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект:Изграждане на канализационна система с. Роза – етап ІІІ. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка. Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. Срок на валидност - 90 календарни дни, считано от датата на представяне на офертата. При сключване на договора класираният на първо място участник представя: - документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП; - декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; - копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171 от ЗУТ за строителство /ІІ категория строежи/ или еквивалентен документ за чуждестранните участници; - декларация, че участникът или наетите от него по трудово правоотношение физически лица, както и свързаните с тях по смисъла на Търговския закон лица, не са строители и/или доставчици на машини, съоръжения и технологично оборудване за строежа/във формат по избор на участника/. - документи по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ за екипа от правоспособни физически лица, с които ще упражнява конкретната дейност предмет на поръчката. 1. Желаещите да получат документацията за участие, могат да направят това до 11.00 часа на 21.11.2014 г. в административната сграда на община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки, ет.3, стая 309. Документацията е публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 21.11.2014г. от 15.00ч. в заседателната зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” 1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. Оферти не съдържащи задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/11/2014