ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Многопрофилна болница за активно лечение "Проф.д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27, За: д-р Донка Пенчева Минкова - прокурист, Таня Хинкова - икономист, ОП, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 667250, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371
Място/места за контакт: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-lovech.com/proceduri.htm.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Осигуряване на денонощна, физическа, въоръжена охрана за опазване на имущество и сгради, заедно с прилежащите площи на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч, като охраната ще се изпълнява както следва:
3.1.ПОСТ №1 – намиращ се на главния вход на ул.”Съйко Съев” №27 с денонощен (24-часов) режим на работа в работни, празнични и почивни дни.
3.2.ПОСТ №2 – на пропусквателната бариера на болницата с 8 /осем/ часов режим само в работни дни.
3.3.ПОСТ №3 – с 12 /дванадесет часов/ часов режим извършващ постоянен обход на територията на болницата от 19:30 часа вечерта до 07:30 часа сутринта на другия ден в работни, празнични и почивни дни.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79713000
Описание:
Охранителни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обема на поръчката се определя от броя на постовете и часовия режим на работа изискани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
3.1.ПОСТ №1 – намиращ се на главния вход на ул.”Съйко Съев” №27 с денонощен (24-часов) режим на работа в работни, празнични и почивни дни.
3.2.ПОСТ №2 – на пропусквателната бариера на болницата с 8 /осем/ часов режим само в работни дни.
3.3.ПОСТ №3 – с 12 /дванадесет часов/ часов режим извършващ постоянен обход на територията на болницата от 19:30 часа вечерта до 07:30 часа сутринта на другия ден в работни, празнични и почивни дни.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МБАЛ АД, гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"27
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
2.Представяне на участника .
3.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 ЗОП .
4.Заверено копие от Лиценз за частна охранителна дейност по смисъла на Закона за частна охранителна дейност (ДВ, бр.15/2004 г.) – за територията на област Ловеч .
5.Декларация за техническото оборудване (оборудване за охранителна дейност - за видео наблюдение, радиостанции, униформено облекло и др.), с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка;
6.Участникът да представи План за охрана за всеки обект, съгласно изброените по-горе постове за охрана, включващ достатъчно брой охранители.
7.Други посочени в приложението към публичната покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и приложенията към нея на своя Профил на купувача на интернет адрес: http://www.mbal-lovech.com/, Профил на купувача, Публични покани, съответната покана. Документацията за участие е безплатна. Информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП (ако има основание за това) ще се публикува на Профила на купувача на Възложителя, на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com, Профил на купувача, Публични покани, съответната покана.
1.Изисквания за попълване на оферта.
1.1.Разходи по участие - разходите по изработването на офертата са за сметка на участника в процедурата. Участникът не може да има претенции по направените от него разходи, включително и при некласиране.
1.2.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика с офертата се посочва предмета на поръчката,наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес.
1.3.Офертите се представят в предвидения от Възложителя срок в поканата от участника или упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка (респ. чрез куриерска служба), в стая №27 /икономист, общ.поръчки/ , за сметка на участника.
1.4.Срок на валидност на офертата (включително Техническо предложение и Ценово предложение) е 90 календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
1.5.Срок за представяне на офертите - съгласно поканата за участие.
1.6. При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящия регистър, за което на приносителя се издава документ.
1.7.Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичане на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
Не се допускат до участие оферти, които не отговарят на изискванията и условията на Възложителя.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Публичното отваряне на офертите ще се извърши на 25.11.2014г. от 09:00 ч. в сградата на МБАЛ АД - гр.Ловеч на адрес - гр.Ловеч, ул."Съйко Съев" №27, Библиотека.
2. Срок за изпълнение на поръчката - с участника определен за изпълнител ще бъде сключен договор със срок на действие 12 /дванадесет/ месеца считано от датата на влизане в сила на договора.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: