Версия за печат

BG-Берковица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Златина Иванова Петрова, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Място/места за контакт: гр. Берковица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profil-berkovitsa.org/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Община Берковица реализира проект: „Повишаване на капацитета на общинска администрация Берковица ”, Договор М13-22-58/18.08.2014г. по ОП „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд”. Обща цел на проекта: Повишаване капацитета на общинска администрация – Берковица Специфични цели: Ефективно и ефикасно функциониране на общинската администрация – Берковица; Повишаване квалификацията на по-голям брой служители от общинската администрация чрез обучения; Постигане на европейски стандарти в администрацията - модерно,компетентно и професионално обслужване. В поръчката се включва изпълнението на следните дейности: Дейност 3 Изнесени обучения по ключови компетентности на служителите от администрацията

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В поръчката се включва изпълнението на следните дейности: Дейност 3. „Изнесени обучения по ключови компетентности на служителите от администрацията“: 3.1 „Работа с хора със специфични потребности“. Обучението е с продължителност 20 учебни часа в рамките на 3 дни. В него ще се включат 20 общински служителя. 3.2 „Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност“ Обучението е с продължителност 20 учебни часа за 3 дни. То ще се проведе на две групи като във всяка група ще вземат участие по 20 общински служителя. 3.3 „Комуникативни и презентативни умения“ Обучението е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. В него ще се включат 25 общински служителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56667 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Указанията и изискванията към участниците, редът и условията за възлагане на настоящата поръчка се съдържат в документация за участие, публикувана на адрес http://www.berkovitsa.bg/, в раздел профил на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертата съдържа точни указания за определяне на оценката по всеки показател и определяне на комплексната оценка на офертата, включително и относителната тежест, която възложителят дава на всеки от показателите за определяне на икономически най-изгодната оферта. Разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва в следната последователност: Извършване на техническа оценка – с тежест 70 т.; Извършване на финансова оценка – с тежест 30 т. Показател П1 Техническа оценка – максимален брой точки по показателя – 70. Техническата оценка включва оценка на предложената концепция за изпълнение на поръчката и е с максимална стойност 70 т. Членовете на комисията разглеждат предложената концепция за изпълнението на дейностите по настоящата поръчка. Всеки от членовете на комисията поставя индивидуална оценка, равняваща се на 5, 20, 30 или 70 точки, съпоставяйки отделните технически предложения на участниците, съгласно заложените показатели в методиката. 2. Показател П2 - Предложена от участника цена - максимална стойност 30 т. Оценката по показателя се изчислява на база предложената от участниците цена за изпълнение, по следната формула: П2 = (Ц min /Цn) х 30 точки "Ц min" - най-ниската предложена цена от участник, допуснат до оценка на ценовата оферта; "Цn"- предложената от оценявания участник цена за изпълнение на поръчката. Определяне на комплексната оценка на офертата Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се получава въз основа на сбора на стойностите на показателите П1 и П2 и се изчислява по формулата: КО = П1+П2 КО има максимална стойност 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/11/2014 16:45

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания към документите, съдържащи се в офертата 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец №1 2. Представяне на участника – попълва се в Образец №2, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4. При участник обединение - Копие на договора за обединение, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец 3; 6. Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Образец №4; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – попълва се Образец №5; 8. Декларация от подизпълнителите (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – попълва се Образец №6 9. СПИСЪК на изпълнени услуги с еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на заявление или на офертата Образец №7 10. Копие на сертификат ISO 9001:2008 (или еквивалентен) 11. Списък на екип от ключови експерти за изпълнението на обществената поръчка - Образец 8 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Образец 9 13. Ценово предложение за изпълнение на обществена поръчка – Образец 10 14. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки – Образец 15. Декларация за конфликт на интереси – Образец 12 Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат намерени на сайта на Община Берковица в раздел профил на купувача. Офертите ще бъдат отворени на 24.11.2014 г. от 10:15 часа в Заседателна зала при Общинска администрация Берковица.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/11/2014